درب های مختلفی در این دنیا وجود دارد.درب های خانه ها، مغازه ها حتی درب های بهشت و جهنم که در کتاب های مقدس از انها صحبت شده است.اما ما امروز برای شما 5 در اسرار امیز اورده ایم که به دلایلی هرگز باز نشده اند و باز کردن انها ممکن به قیمت جان شما تمام شود.با آسمونی همراه شوید تا با هم به کشف راز این درهای اسرار امیز بپردازیم.

1.تاج محل

تاج محل

تاج محل یکی از مشهورترین بناهای تاریخی واقع در جنوب دهلی پاییتخت هند است.این بنای تاریخی در سال 1631 میلادی به دستور شاه جهان بعد از فوت همسر سوم (ممتاز محل) او ساخته شد.

شاه جهان به کمک هزار فیل،بیست هزار کارکن و پس از گذشت بیست سال توانست این بنای پر اوازه را بسازد.اتاق های زیادی در تاج محل قرار دارد که کسی به انها دسترسی ندارد.اما اتاق زیر زمین تاج محل اتاقی است که از روزی که شاه جهان در ان را بسته است هیچ جانداری قادر به باز کردن در ان نشده است.

اما سوال اینجاست شاه جهان چی چیزی را در اتاق زیر زمین پنهان کرده؟

تئوری های مختلفی در جواب به این سوال مطرح شده است،معروف ترین تئوری این است که ممتاز محل همسر شاه جهان در یکی از اتاق های زیر زمین دفن شده است،کسانی که به این نظریه را قبول دارند بر این باورند که جسد ممتاز محل در همان وضعیتی که در زمان مرگش بوده،در انجا حضور دارد.

2.مجسمه ابوالهول

مجسمه ابوالهول

این بنای اسرار امیز چهار هزار و پانصد سال پیش در مصر ساخته شده است.از این بنا به عنوان بزرگترین بنای تاریخی مصر یاد میشود.همانطور که اهرام مصر بسیار مرموز و سوال برانگیز است مجسمه ابوالهول نیز بسیار مرموز است.

در زیر دست های این جسمه اتاق و تونل های اسرار امیزی وجود دارد که هیچوقت به دانشمندان اجازه ورود به این اتاق ها داده نشده است،ولی دانشمندان معتقدند در این اتاق ها،اسرار کشف نشده جهان،واقعیت های هستی ما و تاریخ اهرام مصر و هزاران اطلاعات دیگر ثبت شده است.

3.معبد پادماناباسوامی

معبد پادماناباسوامی

این بنای بسیار زیبا واقع در هند در ابتدا به خدای ویشنو اختصاص داشته است.اما در قرون گذشته شاهان سسله های مختلف طلا و جواهرات خود را به این معبد هدیه میکردند.این گنجینه ها طی هزاران سال به روی هم انباشته شده و ثروت زیادی را تشکیل داده است.در میان تمام این زیبایی و ثروت،شش در بزرگ و اهنین وجود دارد که تا سال 2011  بسته نگه داشته شده بودند.اما در سال 2011 دیوان عالی کشور خانواده سلطنتی را مجبور کرد اتاق های مخفی معبد را باز کند و ثروت پنهانش را اشکار کند.از شش اتاق،در پنج اتاق باز شد،اشیای قیمتی پیدا شده شامل 800 کیلوگرم سکه طلا، یک زنجیر 5. 6 متری از طلای خالص، یک زنجیر طلا به وزن 500 کیلوگرم، بیش از 2000 زیورآلات طلا، یک تخت پادشاهی از طلای خالص که با صد‌ها الماس و سنگ قیمتی تزئین شده بود، چندین بت طلا، گردنبند، تاج، الماس، سنگ قیمتی، یاقوت، زمرد، و سایر اشیای گرانبها و با ارزش می‌شد.

ولی تا به امروز در ششم باز نشده است،مردم محلی بر این باوردند که این در نفرین شده و با خواندن دعای خاصی می توان وارد این اتاق شد و نفرین در را شکست ولی مشکل اینجاست که تمام افرادی که این دعا را بلد بودند فوت شدنده اند.

معبد پادماناباسوامی

4.هتل بنف اسپرینگ

هتل بنف اسپرینگ
هتل بنف اسپرینگ

بی شک یکی از جذاب ترین و شیک ترین هتل های کانادا،هتل بنف اسپرینگ واقع در شهر بنف است.اتاق 873 این هتل گذشته ای تاریک دارد،چرا که یک خانواده،پدر مادر و دختر کوچکشان در این اتاق به قتل رسیده اند،بعد از پایان تحقیقات پلیس، خدمه برای تمیز کردن اتاق آمدند ولی شاهد اتفاقی عجیب بودند. گفته می‌شود اثر انگشت دختر کوچولو که روی آیینه بوده، به هیچ عنوان پاک نشده و همچنان روی آیینه این اتاق باقی مانده است. به دلیل وقوع این پدیده‌ی عجیب و غیر قابل توضیح، مدیریت هتل دستور بسته شدن این اتاق را داد. اگرچه بسیاری از گردشگران ادعا می‌کنند روح این خانواده را حین گشت و گذار در مناطق اطراف این اتاق مشاهده کرده‌اند.

5.مقبره چین شی هوانگ
مقبره چین شی هوانگ

در 30 کیلو متری شرق شهر شی آن به مساحت 56 کیلو متر مربع قرار دارد.در ماه مارس 1974 کشاورزانی که در حال حفاری در ان منطقه بودند با دیدن حفراتی که در ان 2000 سرباز سفالین که هر کدام چهره مخصوص خودشان را داشتند شگفت زده شدند.باستان شناسان بر این باوردند که حداقل 8000 تا از این مجسمه های انسان نما وجود دارد و همچنین اتاقی زیر این مقبره وجود دارد که جسد پادشاه در ان قرار دارد.

افسانه ها بر این باورند که این پادشاه شهری زیر زمین برای خودش ساخته است تا بتواند قبر خود را در ان شهر زیر زمینی قرار بدهد همراه با گنجینه های پنهان شده ولی کشف این حقیقت بسیار سخت است چون دور تا دور این شهر رودخانه هایی مملو از مواد شیمیایی سمی بسیار کشنده است که حتی ممکنه است دلیل مرگ پادشاه هم همین مواد شیمیایی باشد.

 

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «5 دری که هرگز نباید باز شوند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 5 دری که هرگز نباید باز شوند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.