زمان مطالعه: 4 دقیقه
کاغذ دیواری های سه بعدی

کاغذ دیواری های سه بعدی

استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی روز به روز در حال افزایش است و استقبال مردم از این نوع کاغذها رو به...
کاغذ دیواری های سه بعدی
کاغذ دیواری های سه بعدی


استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی روز به روز در حال افزایش است و استقبال مردم از این نوع کاغذها رو به افزایش می باشد. اگر می خواهید با کاغذ دیواری های سه بعدی، انواع کاغذ دیواری های سه بعدی، ویژگی های کاغذ دیواری های سه بعدی و ... آشنا شوید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که به معرفی کاغذ دیواری های سه بعدی می پردازیم و چند عکس از کاغذ دیواری های سه بعدی را آماده کرده ایم که دعوت می کنیم مشاهده نمایید.

کاغذ دیواری سه بعدی چیست ؟

کاغذ دیواری های سه بعدی برای مکانها مختلف و متناسب با نوع کاربری محل طراحی شده اند و با تنوع بالایی از تصاویر متناسب با هر نوع سلیقه ای موجود هستند . رقابت تنگاتنگ بین شرکتها مختلف دکوراسیون داخلی سبب شده است که هر روز ایده های جدید و نو ظهور در این شاخه از معماری بوجود بیایند . یکی از این پدیده ها پیدایی کاغذ دیواری هایی موسوم به کاغذ دیواری سه بعدی می باشد ،

کاغذ دیواری سه بعدی به انواعی از کاغذ دیواری گفته می شود که طرح هایی بصورت تصاویر سه بعدی روی آنها ایجاد شده است و ایجاد نماهای نزدیک تر به واقعیت را نسبت به کاغذ دیواری پوستری می نماید . این محصول که مدت زمان زیادی نیست مهمان ما در دنیای دکوراسیون داخلی شده است ، به خوبی توانست جای خود را بین مردم باز کند . سرعت تقاضای این محصول رشد عجیبی داشته که اگر کمی دقت کنیم متوجه می شویم که چندان هم دور از دهن نیست . ایجاد و خلق تصاویر بی بدیل و زیبایی وصف نا پذیر این طرح ها لُب هر ببیننده ای را به تحسین وا می دارد . بسیاری از دیزاینر ها و طراح های صنعت دکوراسیون داخلی با استفاده از این کاغذها در کنار عمدتاً طراح های مدرن قرن جدید فضاهای منحصر بفردی خلق می کنند .

3d-wallpaper
3d-wallpaper


ارائه تصاویر منظره سه بعدی نظیر مناظر طبیعی ، اشکال هندسی و بناها جزوه رایجترین انواع کاغذ دیواری سه بعدی و پوستری هستند .کاغذ دیواری سه بعدی امروزه جزءبسیار مهمی در دکوراسیون مدرن شده است .تولید کاغذ دیواری های سه بعدی شبیه به کاغذ دیواری پوستری هست . این کاغذ ها بصورت اندازه های استاندارد از پیش آماده شده و یا بصورت سایز سفارشی تولید می شوند .کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل خاص و یونیک بودن در دکوراسیون داخلی به شدت جلب توجه کرده و می تواند فضاهای دیدنی خلق کند .کاغذ دیواری سه بعدی نمای شبیه به دیوارپوش ایجاد می کند ولی هزینه به مراتب کمتری به همراه خواهد داشت.

نکات مهمی را باید در استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی در نظر گرفت :
  • تصاویر مورد استفاده می بایست با دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد .یعنی نباید در منزلی که طرح کلاسیک کار شده از کاغذ دیواری سه بعدی با طرح مدرن و اشکال هندسی استفاده نمود .
  • همچنین نوع کاغذ و چاپ آن نیز اهمیت دارد . عکس هایی برای چاپ استفاده می شوند می بایست دارای رزولوشن بالا باشند .معمولاً عکسهای بالای 100 دی پی آی می توانند تصویر خوبی را روی یک دیوار معمولی ارائه دهند .
  • همچنین نصب کاغذ دیواری سه بعدی بسیار پراهمیت می باشد . دقت نصاب می تواند سبب شود که کار در زیباترین حالت خود به نمایش در آید .
کاغذ دیواری های سه بعدی
کاغذ دیواری های سه بعدی


ویژگی های کاغذ دیواری های سه بعدی

سادگی در اجرا و قیمت این کاغذ دیواری ها سبب شده که در بین مردم طرفداران زیادی کسب کند . در قرن جدید انجار اطلاعات و انقلاب ارتباطات به نحو عجیبی دنیای دکوراسیون داخلی را تحت الشُعاع قرار داده است به گونه ای که ورود یک محصول جدید مثل این نوع کاغذ دیواری علاوه بر اینکه بصورت وایرال ، در بین مردم یک کشور اپیدمی می شود بلکه مرزها شکسته شده و در جهانی که امروز یک دهکده است دست به دست تبلیغ می گردد .

پیشرفت در تکنولوژی های رایانه ای مثل گرافیک و طراحی سبب شده طرح های مختلف کاغذ دیواری سه بعدی متناسب با سلیقه هر کسی در هر جایی هر روز تولید شوند . همگامی این پیشرفت ها بصورت هم افزایی و پیشرفت موازی علوم همگی دست به دست داده تا ما هروز با نمایش یک محصول جدید در همه حوزه ها و بالاخص دکوراسیون داخلی سورپرایز شده و محیط خود را با آن تطبیق دهیم .

انواع کاغذ دیواری های سه بعدی

پر طرفدارترین طرح های کاغذ دیواری سه بعدی :
  • کاغذ دیواری سه بعدی طرح اشکال هندسی
  • کاغذ دیواری سه بعدی تونل
  • کاغذ دیواری سه بعدی چهره
  • کاغذ دیواری سه بعدی طرح فرشته
  • کاغذ دیواری سه بعدی طبیعیت
  • کاغذ دیواری سه بعدی گل
3d-wallpaper
3d-wallpaper


نکاتی هنگام خرید کاغذ دیواری های سه بعدی

اگر در منزل خود کلاسیک کار کرده اید ، نباید از طرح های مدرن و اشکال هندسی در طرح کاغذ دیواری استفاده شود.

اگر عکسی مد نظر دارید که برای چاپ بر روی کاغذ ارسال کنید ، حتما از کیفیت و رزولوشن مناسب و بالا برخوردار باشد.

از نصاب حرفه ای استفاده کنید. خصوصا در مورد نصب کاغذ سه بعدی این مورد پر اهمیت تر خواهد بود.

همخوانی طرح با دکوراسیون داخلی را فراموش نکنید. به صرف اینکه از طرح کاغذ دیواری رضایت دارید به این معنا نمی باشد که با نصب آن همان جلوه و زیبایی را در خانه خود نیز مشاهده کنید.

کاغذ دیواری های سه بعدی
کاغذ دیواری های سه بعدی


3d-wallpaper
3d-wallpaper


کاغذ دیواری های سه بعدی
کاغذ دیواری های سه بعدی


3d-wallpaper
3d-wallpaper


کاغذ دیواری های سه بعدی
کاغذ دیواری های سه بعدی


نظر خود را درباره «کاغذ دیواری های سه بعدی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کاغذ دیواری های سه بعدی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.