زمان مطالعه: 1 دقیقه
تتو سه بعدی

تتو سه بعدی

این روزها تتو روی بدن در بین بسیاری از جوانان رواج پیدا کرده است و هر روزه انواع مختلفی از تتو به وجود می آید....

این روزها تتو روی بدن در بین بسیاری از جوانان رواج پیدا کرده است و هر روزه انواع مختلفی از تتو به وجود می آید. یکی از انواع آن، تتوی سه بعدی است. در این بخش آسمونی تصاویری از تاتو سه بعدی را منتشر می کنیم.

تاتو سه بعدی چیست؟

تاتو سه بعدی بسیار متفاوت از بقیه تاتو ها هستند، زیرا آنها ظاهری واقعی دارند که تاتو های دیگر ندارند . به همین دلیل است که مردان و زنان در تمام سنین و از همه جنبه های زندگی دوست دارند چنین تاتو داشته باشند. این خال کوبی ها ارزش جذابیت بزرگی دارند زیرا چشم ها را جذب می کنند. آنها در هر کدام از قسمت هایی بدن که هستند برجسته می شوند، چه پشت، سینه، شانه، پاها، بازو، مچ دست، پاها یا پشت گوش. برخی از این تاتو ها با رنگ تاتوهای خاص واقعا جذاب هستند،اینترنت پر از ایده هایی است که شما می توانید یک طراحی را انتخاب کنید.

برخی از آمار شگفت انگیز در موردتاتو سه بعدی

ساختن چنین تاتو نیاز به توجه زیادی به جزئیات دارد،این خال کوبی ها واقعا برجسته هستند و کوچکترین اشتباه به شدت برجسته می شود. همچنین، آنچه که واقعا مهم است،سایه زنی مناسب و قرار دادن صحیح است، چرا که هر دو این عوامل تأثیر زیادی بر روی ظاهر نهایی تاتو سه بعدی دارند. این طرح ها باید با مراقبت های زیاد انجام شود.

قرار دادن تاتو سه بعدی

مهمترین جنبه هنر تاتو سه بعدی، علاوه بر انتخاب طراحی مناسب، جایگذاری درست آن است. اساسا،خال کوبی بزرگتر در مناطق بزرگ سطح مانند پشت، معده، آستین، ران، قفسه سینه، ران، پاها و شانه خوب است، در حالی که طرح های کوچکتر و ظریف تر در مناطق کوچک مانند مچ پا، پاها، مچ دست، گردن، ستون فقرات، پشت گوش و حتی در انگشتان دست. ایده این است که توجه کنید که آیا اندازه خال کوبی بزرگ یا کوچک است یا خیر. برخی از شایع ترین طرح های تاتوسه بعدی دارای عناصر طراحی از طبیعت می باشند که می توانند گل ها، پروانه ها، زنبورها، آلات موسیقی، فونیکس پرندگان، کبوتر، بلع، اژدها، روبان، علامت بی نهایت، اژدها، صلیب، جغد، فیل، گرگ ، ستاره، خورشید، ماه، دیزنی، طراحی مرد عنکبوتی بر روی قفسه سینه یکی از محبوب ترین ها در میان بچه های جوان است در حالی که دختران جوان می توانند طراحی خال کوبی زیبا و گل آفتابگردان سه بعدی را انتخاب کنند.

عکس سه بعدی

 

"<yoastmark

 

"<yoastmark

 

"<yoastmark
نظر خود را درباره «تتو سه بعدی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تتو سه بعدی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.