زمان مطالعه: 1 دقیقه
قفل گذاری روی نرم‌افزارها با این برنامه‌

قفل گذاری روی نرم‌افزارها با این برنامه‌

ابزارهای قفل گذاری احتمالاً یکی از ابتدایی ترین ابزار برای امنیت برنامه‌ها هستند. این نرم‌افزار ها هنگام باز کردن برنامه‌ها یا حتی تصاویر و فیلم‌ها از کاربر رم

نرم‌افزار قفل گذاری

با محافظت کردن از برنامه‌ها یا چندرسانه‌ای‌ها باعث تامین امنیت اطلاعات شخصی شما می‌شوند. این برنامه‌ها هنگامی که با قفل صفحه همراه می‌شوند دو لایه امنیتی برای شما به وجود می‌آورند. اما توصیه آسمونی این است که همواره از قفل صفحه (Lock Screen)  استفاده کنید. چون امنیت آن‌ها بسیار بیشتر است.   در ادامه به معرفی 2 مورد از بهترین برنامه‌های قفل گذاری اندروید می‌پردازیم.

Applock طراحی شده توسط DoMobile Lab

تصاویر محیط AppLock
تصاویر محیط AppLock

تصاویر محیط AppLock این نرم افزار توسط DoMobile Lab  طراحی شده است. و یکی از بهترین ابزارهای قفل گذاری در بین نرم‌افزارهای موجود است. این نرم‌افزار قادر است اپلیکیشن‌ها و حتی بعضی تصاویر و ویدیوهای خاص را قفل کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این نرم‌افزار این است که شما می‌توانید جواب دادن به تما‌س‌هایتان را قفل کنید. شما می‌توانید حذف کردن نرم‌افزارهای مختلف را نیز قفل کنید. این نرم‌افزار همچنین می‌تواند بعضی ابزارها (مانند بلوتوث و...) را نیز قفل کند. نسخه کامل این برنامه با فعال کردن تبلیغات فعال می‌شود. این نرم‌افزار از اثرانگشت نیز پشتیبانی می‌کند.

لینک دانلود اندروید (گوگل پلی)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.domobile.applockwatcher&hl=en&gl=US 

نظر خود را درباره «قفل گذاری روی نرم‌افزارها با این برنامه‌» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره قفل گذاری روی نرم‌افزارها با این برنامه‌ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.