زمان مطالعه: 1 دقیقه
15 روش استفاده از خیار برای زیبای پوست و مو

15 روش استفاده از خیار برای زیبای پوست و مو

خیار، سرشار از آنتی اکسیدان، رطوبت، و PH کاملا متعادل با پوست شماست. از زمانیکه در فیلم‌های سینمایی،...

Woman Holding Cucumber Slices over Eyes
Woman Holding Cucumber Slices over Eyes

قهوه، عسل و آب خیار می‌توانید یک اسکراب ضد سلولیت درست کنید. همچنی می‌توانید مثل یک ماسک روی نواحی سلولیت دار از آن استفاده کنید و سپس بعد از 30 دقیقه، آنرا با مالش دادن از روی پوستتان پاک کنید.

13. حمام خنک کننده برای تابستان

همانطور که گاسپاچو، سوپ مخصوص تابستان است، یک وان در ماه‌های گرم، باعث خنک شدن شما می‌شود. یک وان را با آب ولرم (یا با هر درجه حرارتی که ترجیح می‌دهید) پر کنید، 2 فنجان نمک فرنگی اصل، یک خیار قطعه قطعه شده و حدود 4 یا 5 شاخه نعناع به آن اضافه کنید.

15-ways-to-use-cucumber-for-beautiful-skin(1)
15-ways-to-use-cucumber-for-beautiful-skin(1)

دستور درمانهای خانگی خیار برای موها

14. آبکشی مو با آب خیار

نوشیدن آب خیار، برای مو فوق العاده است، و در واقع برای جلوگیری از ریزش موی بیش از حد توصیه می‌شود. اما می‌توانید برای داشتن موهایی هیدراته، براق و ابریشمی، موهایتان را نیز با آن بشویید!

15. ماسک مو

برای اوقاتی که در استخر هستید، می‌توانید موهای آسیب دیده با کلر را به وسیله‌ی مخلوطی از 1 تخم مرغ، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و نصف خیار پوست کنده حالت دهید. این مواد را در یک غذاساز بریزید تا مخلوط صاف و یکدستی بدست بیاید. سپس آن را بطور یکنواخت روی موهایتان پخش کنید. بگذارید 10 دقیقه بماند و سپس بطور کامل آبکشی کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «15 روش استفاده از خیار برای زیبای پوست و مو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 15 روش استفاده از خیار برای زیبای پوست و مو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.