زمان مطالعه: 1 دقیقه
11 آگوست، روز جهانی ووشو

11 آگوست، روز جهانی ووشو

فدراسیون جهانی ووشو 11 آگوست را به عنوان روز جهانی ووشو - کونگ فو معرفی کرد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ در چهاردهمین کنگره‌ فدراسیون جهانی ووشو که سال گذشته همزمان با مسابقات قهرمانی جهان در کازان برگزار شد، برنامه‌ مقدماتی برای بنیان‌گذاری نخستین روز جهانی ووشو - کونگ‌فو، مورد تایید قرار گرفت.

اهداف اختصاص این روز از معرفی ووشو به عنوان ورزشی که درخواست حضور آن در بازی‌های المپیک وجود دارد، فراتر می‌رود و فدراسیون جهانی با برگزاری روز جهانی ووشو -کونگ‌فو به دنبال ارتقای سطح آگاهیی جهانی نسبت به تمامی سبک‌های سنتی و فرم‌های استاندارد مسابقاتی است.

مزایای پرداختن به سبک‌های مختلف ووشو - کونگ‌فو که شامل تقویت و پرورش روحیه‌ی ورزشکاری، ارتقای سلامت، افزایش اعتمادبه‌نفس، پرورش روحیه‌ی همکاری، و شرکت در تبادل‌های فرهنگی می‌شود بر علاقمندان پنهان نیست.

در این راستا، فدراسیون جهانی ووشو (IWUF) می خواهد این مزایا را با دوستدارانش در سراسر جهان به عنوان بخشی از پویش «ورزش برای همه» جشن بگیرد.

از این پس، فدراسیون جهانی ووشو، نخستین روز شنبه پس از هشتم آگوست که امسال روز 11 آگوست برابر با 20 مردادماه است را طی مراسمی جشن می گیرد و برنامه های ویژه ای را با موضوع «ووشو -کونگ فو، زندگی روزمره» به اجرا در می آورد.

فدراسیون جهانی از تمامی فدراسیون های ملی عضو خواسته است به ارتقای دانش و آگاهی جامعه خود در

خصوص فواید و مزیت های ووشو - کونگ فو در این روز خاص، اهتمام بورزند.

همچنین نهاد جهانی ووشو از علاقمندان خواسته است تصاویر، ویدئو و متن های خود را در این خصوص به آدرس الکرونیکی events@iwuf.org ارسال کند تا جامعه جهانی این رشته، دانش و نوآوری خود را به اشتراک بگذارند.

نظر خود را درباره «11 آگوست، روز جهانی ووشو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 11 آگوست، روز جهانی ووشو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.