زمان مطالعه: 2 دقیقه
10 رکوردی که هنوز توسط مسی شکسته‌نشده‌است

10 رکوردی که هنوز توسط مسی شکسته‌نشده‌است

مسی در بازی بارسلونا و ایبار با رکورد میشل به عنوان رکورد دار پاس گل در تاریخ لالیگا برابری کرد.به گزارش...

مسی در بازی بارسلونا و ایبار با رکورد میشل به عنوان رکورد دار پاس گل در تاریخ لالیگا برابری کرد. به گزارش آسمونی ، مسی 30 ساله همچنان رکوردهای بیشتری را می شکند. او در بازی بارسلونا و ایبار به رکورد 147 پاس گل دست پیدا کرد. به همین بهانه ده رکوردی که مسی می تواند بشکند را با هم مرور می کنیم:  

تعداد بازی در بارسلونا

مسی در حال حاضر 620 بازی برای بارسلونا انجام داده اما چهارمین بازیکن تاریخ این بازیکن از نظر تعداد بازی است. ژآوی با 767 بازی و پویول دیگر در بارسا نیستند اما اینیستا با 657 بازی همچنان هم تیمی اوست. مسی اگر سه، چهار سال دیگر در بارسلونا باشد می تواند این رکورد را بشکند.  

آقای گل بارسلونا در کوپا دل ری

مسی در حال حاضر 47 گل در جام حذفی اسپانیا به ثمر رسانده است یعنی هجده گل کمتر از جوزپ سامی تیر که بین سالهای 1919 تا 1932 در ترکیب کاتالان ها حضور داشت. مسی در چهار فصل اخیر حداقل پنج گل در کوپا زده بود اما در این فصل سه گل زده است. به همین خاطر دستیابی به این رکورد غیرممکن به نظر نمی رسد..  

بازی ملی برای آرژانتین

مسی در حال حاضر آقای گل تاریخ تیم ملی آرژانتین است اما می تواند رکورد دار تعداد بازی شود. او 123 بازی ملی دارد یعنی 20 تا کمتر از خاویر زانتی اما نکته این جاست که ماسکرانو نیز با 139 بازی ملی هنوز در تیم ملی آرژانتین بازی می کند هر چند که این بازیکن به گفته خودش بعد از جام جهانی بازنشسته خواهد شد.  

آقای گل تاریخ آرژانتین در جام جهانی

مسی در 13 بازی خود برای تیم ملی آرژانتین در جام جهانی پنج گل زده است. رکورد تاریخ آلبی سیلسته متعلق به باتیستوتا با ده گل است و مسی در مسابقات روسیه می تواند رکورد او را بشکند.  

آقای گل چمپیونزلیگ

در حال حاضر رونالدو با 116 گل آقای گل تاریخ چمپیونزلیگ است و مسی با 97 گل در تعقیب اوست. کار لئو برای رسیدن به ستاره رئال مادرید مشکل است.  

آقای گل شش لیگ معتبر

در حال حاضر رونالدو با 383 گل (با احتساب گلهایش در لالیگا و لیگ برتر انگلیس) آقای گل شش لیگ معتبر است. مسی با 369 گل در تعقیب اوست. البته لئو همه گلهایش را در بارسلونا و لالیگا به ثمر رسانده است.  

هت تریک های تاریخ لالیگا

مسی تا کنون در لالیگا 28 هت تریک داشته است. رونالدو ستاره رئال مادرید تا کنون پنج هت تریک بیشتر از او در لیگ اسپانیا داشته است.  

روند گلزنی های پیاپی در لالیگا در بازیهای خانگی

مسی رکورد گلزنی های پیاپی در لالیگا (چه در خانه چه در خارج از خانه) را در اختیار دارد اما رکورد بازیهای خانگی متعلق به ماریانو مارتین بازیکن اسبق بارسلوناست که در سالهای 1942 و 1943 در هجده بازی پیاپی در بازیهای خانگی گلزنی کرد.  

تعداد حضور در فینال چمپیونزلیگ

مسی در سه فینال چمپیونزلیگ با بارسلونا حضور داشته است. او در سال 2006 نیز بخشی از لیست بارسلونا بود اما مقابل آرسنال بازی نکرد. اینیستا با چهار حضور در فینال چمپیونزلیگ در ترکیب بارسلونا رکورد دار است.  

تعداد حضور در ال کلاسیکو

مسی آقای گل تاریخ بازیهای بارسلونا و رئال مادرید است اما از نظر تعداد بازی از مانوئل سانچیس بازیکن اسبق رئال با 43 بازی عقب است. مسی مثل راموس در 37 ال کلاسیکو حضور داشته است.

نظر خود را درباره «10 رکوردی که هنوز توسط مسی شکسته‌نشده‌است» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 10 رکوردی که هنوز توسط مسی شکسته‌نشده‌است فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.