زمان مطالعه: 1 دقیقه
10 شغل که می توانید در خانه انجام دهید

10 شغل که می توانید در خانه انجام دهید

برای کسانی که استعداد طراحی داشته و به گل و گیاه نیز علاقه دارند، درست کردن دسته گل، کار سرگرم کننده‌ای خواهد بود. شما می‌توانید با فروختن دسته گل‌ها بصورت آنل
10 شغل که می توانید در خانه انجام دهید-jobs you can do at home
10 شغل که می توانید در خانه انجام دهید-jobs you can do at home

10 شغل که می توانید در خانه انجام دهید-jobs you can do at home می‌خواهید زندگی‌تان سرگرم کننده‌تر شود؟ ایده‌های خاصی در ذهن خود دارید؟ فرصت کار در بیرون از خانه را ندارید؟ این پست آسمونی در ارتباط با مشاغل خانگی را در ادامه ببینید. چند پیشنهاد کار، بسته به استعداد شما:

1_کار و طراحی روی صفحه  اینستاگرام: می‌توانید از مهارت‌های طراحی و ایده‌های خود برای کار در صفحه اینستاگرام صنوف مختلف استفاده کنید.

2_نویسنده آگهی‌های تجارتی و تبلیغاتی: شرکت‌های تبلیغاتی و بازاریابی همیشه به دنبال نویسنده‌های آزادکار هستند تا به آنها در پروژه‌های خلاقانه‌ شان کمک کنند.

3_طراحی لباس: لزومی ندارد خارج از خانه باشید و هنر خود را به مزون ها نشان دهید. فقط کافی ا‌ست طراحی‌ های خود را برای آنها ارسال کنید تا شما را برای بدست آوردن مشتری‌های بیشتر استخدام کنند.

4_فروشنده کلکسیون: اگر مجموعه ای از چیزی دارید یا به عتیقه جات و کلکسیون علاقه دارید، می‌توانید آنها را در وب ‌سایت ‌های فروش آنلاین بفروشید و کسب و کاری بر اساس آنها راه اندازی کنید.

5_سازنده زیورآلات: می‌توانید با مهره، مروارید و سنگهای زینتی، زیورآلات دست ساز درست کنید و بعد به صورت آنلاین و یا به عمده فروشی‌ها بفروشید.

6_پخت شیرینی: کسانی که شیرینی‌پز هستند می‌توانند تجهیزات حرفه‌ای بخرند و شیرینی‌های خود را به صورت آنلاین بفروشند.

7_گل آرایی: برای کسانی که استعداد طراحی داشته و به گل و گیاه نیز علاقه دارند، درست کردن دسته گل، کار سرگرم کننده‌ای خواهد بود. شما می‌توانید با فروختن دسته گل‌ها بصورت آنلاین، سرگرمی را به کار تبدیل کنید.

8_وبلاگ نویس حرفه‌ای: وبلاگ نویسی کاری در حال رشد است که شامل حوزه‌های مختلفی است. یا برای خودتان کار کنید یا با دیگران همکاری کنید.

9_فروش غذای کنسروی: اگر تخصص شما در مربا درست کردن یا دیگر مواد غذایی کنسروی است، می‌توانید به درست کردن آنها برای فروش فکر کنید.

10_شمع سازی: یکی دیگر از کارها در منزل، ساخت شمع است. می‌توانید آنرا به‌صورت‌ آنلاین بفروشید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «10 شغل که می توانید در خانه انجام دهید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
  • سیاه
: برای دریافت مشاوره درباره 10 شغل که می توانید در خانه انجام دهید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.