زمان مطالعه: 1 دقیقه
10 نکته کاربردی و مفید برای دکور آشپزخانه

10 نکته کاربردی و مفید برای دکور آشپزخانه

 سبزی ها و ادویه جات تازه را دم دست خود قرار دهید. سبزیجات تازه به غذا طعم بهتری می دهند، پس بهتر است...

 

سبزی ها و آشپزی موزیک دلخواهتان را گوش دهید. یک رادیو یا دستگاه پخش کوچک و جمع و جور در آشپزخانه بگذارید تا بتوانید از موزیک یا برنامه های رادیو لذت ببرید و یا وقتی در آشپزخانه مدتی مشغول هستید، چیزی که دوست دارید گوش دهید. بعضی ها دوست دارند بجای موزیک برنامه های صوتی آموزش زبان گوش کنند. این کار نیز گزینه خوبی برای استفاده از زمان است.
دستگاه های الکترونیکی دیگری که دوست دارید استفاده کنید در آشپزخانه بگذارید. اگر شما هم به برنامه های آشپزی اعتیاد دارید و هیچ کدام از آنها را از دست نمی دهید یا برنامه ها و سریال های تلویزیونی را نگاه می کنید، یک تلویزیون کوچک در گوشه ای از آشپزخانه بگذارید یا اگر آیپد یا تبلت دارید آن را گوشه ای نصب کنید تا برنامه دلخواهتان را از دست ندهید.
انباری را به شیوه زیبایی مرتب کنید. وسایلی که بیشتر لازم می شوند را جلوی دست و در مرکز انباری قرار دهید و خوراکی هایی که شما را چاق می کنند در جای دورتری بگذارید. این کار باعث می شود که هر وقت در انباری را باز می کنید چشمتان به آنها نیفتد و وسوسه نشوید.
یک ایستگاه تهیه چای برپا کنید. چای درست کردن مراسم آرامش بخشی است و اگر شما هم طرفدار چای هستید می دانید که بوی آن و گرمای لذتبخش آن خستگی را از تن به در می کند. وسایل لازم برای تهیه چای را گوشه ای بچینید تا در صورت تمایل همه آنها در دسترس باشند.
یخچال را مرتب کنید. همه چیز را از یخچال خارج کنید، آن را خوب تمیز کنید و غذاهای سالم را در یخچال بچینید و غذاها و میوه های خراب را از بقیه جدا کنید. غذاهایی که بوی آنها پخش می شود را در ظروف در بسته بریزید.
از بشقاب های کوچکتری استفاده کنید. هر مقاله ای که در مورد رژیم است از این فلسفه حمایت می کند. زیرا با بشقاب کوچکتر مغزتان را گول می زنید که غذای کمتر را بپذیرد.
لوازم آشپزخانه کوچک را در دسترس بگذارید. اگر هر بار که می خواهید غذا درست کنید مجبورید در کابینت ها به دنبال وسایل بگردید، شاید اصلاً از آنها استفاده نکنید. آبمیوه گیری، مخلوط کن، چای ساز و … را دم دستتان بگذارید.
گوشه ای را به لوازم برقی اختصاص دهید. بدین ترتیب گاراژی برای لوازم خانگی درست می کنید که البته بهتر است نزدیک به پریز برق باشد.

نظر خود را درباره «10 نکته کاربردی و مفید برای دکور آشپزخانه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 10 نکته کاربردی و مفید برای دکور آشپزخانه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.