زمان مطالعه: 2 دقیقه
نکاتی در مورد ابزارهای ارتباطی

نکاتی در مورد ابزارهای ارتباطی

پنل اس ام اس از قدرتمند ترین ابزارهای ارتباطی جهت اطلاع رسانی می باشد. با توجه به اینکه 17 سال از عمر این...

communication-tools
communication-tools

پنل اس ام اس از قدرتمند ترین ابزارهای ارتباطی جهت اطلاع رسانی می باشد.

با توجه به اینکه 17 سال از عمر این ابزار ارتباطی می گذرد اما هنوز در صدر توجه شرکتها و موسسات و ارگانهای دولتی و تجاری می باشد.

هر چند که بسیاری از افراد پیش بینی نموده بودند که این ابزار ارتباطی (پنل اس ام اس) در سالهای آتی منسوخ می شود، اما هنوز به عنوان محبوب ترین و پرسرعت ترین ابزار ارتباطی برای سازمانها، شرکتها و موسسات مورد استفاده قرار می گیرد.

از دلایل پیشتازی پنل اس ام اس نسبت به سایر امکانات ارتباطی سرعت ارسال، نمایش دلیوری، گروه بندی، زمانبندی ارسال و هزینه پایین می باشد.

همچنان که پیامکهای برداشت و واریز بانکی و تاریخ انقضای بیمه ها و یا ساعات جلسات و تغییرات ساعت شروع جلسات همه و همه با سیستم های پیام دهی یا پنل اس ام اس صورت می گیرد، در این میان بسیاری هم از پیام های تبلیغاتی استفاده می نمایند و به معرفی محصولات و خدمات خود می پردازند که باعث آزار و اذیت دیگران شده و حتی استفاده کنندگان و ارسال کنندگان تبلیغات هم از این روش و سیستم پیام دهی رضایت ندارند، چرا که کسی حاضر نیست به یک پیامک تبلیغاتی اعتماد نموده و خرید نماید، چرا که امروزه به لطف اینترنت و فراگیر شدن آن همه افراد تمایل دارند تا خود با جستجو و بررسی به انتخاب بپردازند، بدین ترتیب افراد به پیام های تبلیغاتی اعتماد نخواهد داشت.

در پایین به برخی از کاربردها و نحوه استفاده بهتر از پنل اس ام اس می پردازیم :

از پنلهای اس ام اس به دو صورت استفاده می شود

1- خدماتی :

اطلاع رسانی به درخواست خود کاربران می باشد، همانند فردی که شماره موبایلش را در اختیار بانک قرار می دهد تا موجودی پیامک برای آن ارسال شود و یا دانشجویی که شماره اش را در اختیار دانشگاه قرار می دهد تا از کلاس ها و برنامه ها مطلع شود و یا شرکت بیمه ای که به بیمه کنندگان تاریخ انقضا را اطلاع رسانی می نماید و…

2- تبلیغاتی :

پیام های تبلیغاتی جهت معرف محصول و خدمتی ارسال می گردد

همانند : فروش خودرو ، کاشت مو ، تور ویژه یا تخفیف ویژه

در حال حاضر با توجه به هوشمند شدن جامعه و استفاده همگانی از اینترنت، جستجو، مقایسه و بررسی، پیام های تبلیغاتی تاثیر چندانی بر روی اشخاص ندارد و بیشتر مورد آزار و اذیت می گردد و ما با خواندن اولین کلمه آن را حذف می نماییم.

چند راهکار برای اینکه پیام ما مورد توجه قرار گیرد :

محتوای ارزشمند بسازید به طور مثال اگر خواهان تبلیغ سفر و فروش تور هستید

- به صورت مستقیم ننویسید :

تور ویژه کیش با تخفیف …

- بلکه بنویسید :

هوای کیش امروز 22 درجه می باشد

موجهای دریای کیش آرام است

قیمت بلیط با تور …

یا اگر می خواهید تبلیغات زیبایی پوست نمایید ابتدا محتوا ارزشمندی از مراقبت از پوست را ابتدای متن خود بیارید و سپس خدمات خود را معرفی نمایید

همچنین اولین کلمه بسیار موثر می باشد سعی نمایید از کلمات انرژی بخش و مثبت استفاده نمایید

یکی از مواردی که می باید در متن خود رعایت نمایید، نوشتن شماره تماس به لاتین و به همراه کد می باشد، چرا که امروزه با توجه به وجود گوشی های هوشمند و لمس شماره، تماس با شماره موبایل به صورت خودکار انجام می شود.

در آخر سعی نمایید با اس ام اس و پیامک شبکه های اجتماعی خود را معرفی نمایید و کاربران را به عضو کانال و شبکه های اجتماعی در آرید تا توسط مدیا کاربران مورد علاقه را دنبال نمایید.

نظر خود را درباره «نکاتی در مورد ابزارهای ارتباطی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نکاتی در مورد ابزارهای ارتباطی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.