زمان مطالعه: 1 دقیقه
مستند صفر تا سکو

مستند صفر تا سکو

مستند صفر تا سکو به کارگردانی سحر مصیبی و تهیه ‌کنندگی طهورا ابوالقاسمی و مهتاب کرامتی در دهمین دوره...

مستند صفر تا سکو
مستند صفر تا سکو
مستند صفر تا سکو به کارگردانی سحر مصیبی و تهیه ‌کنندگی طهورا ابوالقاسمی و مهتاب کرامتی در دهمین دوره جشنواره بین المللی سینما حقیقت شرکت کرد و موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم مستند شد. آسمونی در این بخش مطالبی در مورد مستند صفر تا سکو را برای شما عزیزان تهیه کرده است.

سحر مصیبی کارگردان مستند «صفر تا سکو» درباره موضوع این فیلم مستند گفت: «صفر تا سکو» زندگی سه خواهر ورزشکار (شهربانو، سهیلا و الهه منصوریان) را روایت می‌کند که در رشته رزمی ووشو قهرمان آسیا و جهان شده‌اند. شهربانو منصوریان قهرمان پنج دوره مسابقات جهانی، الهه منصوریان فاتح سه دوره رقابت‌های جهانی و سهیلا منصوریان هم دارای مدال طلای بازی‌های آسیایی است.

0-to-podium
0-to-podium
انتخاب مستند "صفر تا سکو" به عنوان بهترین فیلم جشنواره حقیقت

جایزه بهترین فیلم مستند جشنواره حقیقت با عنوان "نشان فیروزه" به مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی برای تهیه کنندگی "صفر تا سکو" تعلق گرفت. این فیلم داستان زندگی خواهران منصوریان، قهرمانان بانوی ووشوی ایران و جهان است که با استقبال گسترده مخاطبان این جشنواره نیز همراه شد.

فیلم های آوانتاژ (محمد کارت و آبان عسکری)، راه بی‌عبور (محمدرضا حافظی)، صفر تا سکو (مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی)، متهمین دایره بیستم (حسام اسلامی)، ننا (محمدرضا وطن‌دوست) نامزدهای جایـزه‌ی بهتـرین فیلم مستند بودند.

کرامتی در سخنانی گفت: "خدا را برای موفقیت در اولین قدمم در سینمای مستند شکر می کنم."

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران "سینماحقیقت" را طی روزهای 16 تا 21 آذر ماه 1395، با شعار "حقیقت بهترین راهنماست" که از فرمایشات حضرت علی(ع) است در پردیس سینمایی چارسو برگزار کرد.

مستند صفر تا سکو
مستند صفر تا سکو

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مستند صفر تا سکو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مستند صفر تا سکو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.