زمان مطالعه: 4 دقیقه
مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس

مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس

یکی از مدرن ترین و به روز ترین مراکز خرید تهران، مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس می باشد که این مرکز خرید دارای یک سری امکانات با بهترین ویژگی ها می باشد.

مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس یکی از مراکز خرید تازه تاسیس شده در شهر تهران است که در شهریور سال 1398 ساخته شده است. ما در این مقاله قصد داریم شما را به صورت کامل با مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس آشنا کنیم برای آشنایی بیشتر با این موضوع در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس
مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس 

 

معرفی مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس

این مرکز خرید از انواع برند های معتبر، میزبانی می‌ کند و همه چیز با قیمت های متفاوت یافت می شود. در این مرکز خرید مکان هایی برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی فراهم شده است که از جمله آن ها می‌ توان به رستوران ایتالیایی رومانا که به علت دارا بودن محیط آرام و رمانتیکی، محل مناسبی برای دور هم بودن می باشد و کافی‌ شاپ ویونا که یکی از معروف ترین کافه‌ ها است، اشاره کرد. توصیه ما بر این است که پس از یک خرید طولانی از این مرکز خرید برای استراحت کردن به این کافه و رستوران رفته و پس از میل کردن یک قهوه یا … انرژی گرفته و با حسی بسیار عالی به خرید خود ادامه دهید.

سیوان سنتر

تاریخچه مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس

یکی از بهترین و مدرن ترین مراکز خرید تهرانپارس، مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس می باشد که این مرکز خرید در شهریور ماه سال 1398 ساخته شده است.

سیوان سنتر تهرانپارس

امکانات مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس

مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس یکی از مراکز خرید با امکانات فراوان است که در شرق تهران بوده و داخل این پاساژ انواع و اقسام امکانات از جمله پارکینگ، رستوران ها، کافی شاپ ها، هایپرمارکت، سرویس بهداشتی، کارتخوان و شهربازی و...یافت می شود که تمام افراد بدون هیچ گونه محدودیت سنی می‌ توانند از این مرکز خرید هر آنچه که نیاز دارند را تهیه کنند.

سیوان سنتر

فروشگاه های مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس

در ادامه به توضیح برخی از فروشگاه های این‌ مرکز خرید می پردازیم.

  • فروشگاه هپی لند

یکی از فروشگاه های مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس، فروشگاه هپی لند است که کالا ها و خدماتی مانند پوشاک ایرانی دخترانه، پسرانه، کودک و نوجوان تولید و ارائه می کند. کارخانه تولید این البسه ها فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ و هم چنین در زمینه تولید لباس کودک آغاز نمود. این کارخانجات دارای بهترین مواد اولیه، به روز ترین ماشین آلات دوخت، برترین متخصصان طراحی و تولید کنندگان پوشاک می باشند که توانسته نام خود را در این زمینه بر سر زبان ها بیندازد.

  • فروشگاه جین وست

در این فروشگاه کالا ها و محصولاتی به مشتریان عرضه می شود که از‌ جمله آن ها می‌ توان به پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه و هم چنین پوشاک کودک و نوجوان، پوشاک اسپرت زنانه، پوشاک اسپرت مردانه، پالتو، شلوار جین، پلیور، پیراهن، کاپشن، کفش، نیم بوت مردانه، کلاه، هودی و... اشاره نمود. افرادی که علاقه به این لوازم دارند پس‌ از بازدید از مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس قطعا دست خالی به منزل خود باز نمی گردند.

  • فروشگاه پوشاک زنانه تولیکا

در فروشگاه پوشاک زنانه تولیکا کالا هایی از قبیل سوشرت، پیراهن، پوشاک بانوان، انواع بافت، پوشاک دخترانه، پالتو، بارانی زنانه، کت و دامن، مانتو، کت و شلوار زنانه، بلوز زنانه، شومیز، تونیک دخترانه، تونیک زنانه، شلوار، شلوارک زنانه و دخترانه، ست لباس زنانه، هودی و...موجود می باشند.

  • فروشگاه مانتو عصر جدید

این فروشگاه فعالیت خود را در زمینه تولید پوشاک زنانه، لباس، مانتو، لباس شب و لباس عصر در سال ۱۳۶۸ در مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس آغاز نمود و به مرور زمان این فروشگاه به صورت تخصصی در زمینه مانتو شروع به کار کرد. با استفاده کردن از تکنولوژی های روز دنیا این فروشگاه با به کار گرفتن نیرو های متخصص سعی در بالا رفتن رضایت هموطنان ایرانی در زمینه تولید و طراحی مانتو را دارد.

  • فروشگاه چرم مشهد

در فروشگاه چرم مشهد کالا ها و یا خدماتی به مشتریان ارائه می گردد که از جمله آن ها می توان به کیف چرم، کفش چرم، اکسسوری چرم، انواع گوناگون پوشاک زنانه چرم، انواع مختلف پوشاک مردانه چرم، دستکش چرمی زنانه، کیف پول چرمی مردانه و زنانه، کیف چرمی مخصوص لوازم آرایش، کیف اداری مردانه چرمی، کیف پاسپورتی چرمی، کمربند چرمی مردانه، زنانه و ..... اشاره نمود.

  • هایپر استار مارکت

در این فروشگاه از مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس کالا هایی به مشتری ها عرضه می گردد که از جمله آن ها می توان به موادی مانند حبوبات، برنج، رب گوجه فرنگی، مربا، روغن نباتی، تخم مرغ، عسل، خوار، شیر، پنیر، ماست، دوغ، کره، کشک، خامه، نوشابه، ماکارونی، لوازم نظافت منزل، شوینده، تنقلات، محصولات آرایشی و بهداشتی، انواع کنسرو ها و غذاهای آماده، تن قهوه، ظروف یکبار مصرف، میوه، سبزیجات، لامپ، باتری، نوشت افزار، لوازم برقی و الکتریکی و... اشاره نمود و قطعا پس از خرید از این مرکز خرید دست خالی به منزل باز نمی گردید.

پاساژ های اطراف مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس

  • پاساژ پارسیان

در اطراف این مرکز خرید پاساژ‌ های متعددی از جمله پاساژ پارسیان وجود دارد که این پاساژ نزدیک ترین مرکز خرید به سیوان سنتر، می باشد و در ضلع جنوب‌ شرقی فلکه دوم تهرانپارس قرار دارد.

پاساژ پارسیان

  • مرکز‌ خرید سپید

 مرکز خرید سپید در فلکه اول تهرانپارس قرار گرفته و یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در این منطقه می باشد.

مرکز خرید سپید

  • مرکز‌ خرید نگین

پاساژ نگین پایین تر از فلکه دوم تهرانپارس قرار دارد و قبل از سیوان سنتر واقع می باشد.

مرکز خرید نگین

راه های دسترسی به مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس

از مزایای این مرکز خرید آسان بودن دسترسی به آن می باشد. به همین علت اهالی تهرانپارس از این مرکز خرید به خوبی استقبال می کنند. در صورتی که بخواهید از این مرکز خرید بازدید کنید می توانید به آسانی با استفاده از یک وسیله شخصی یا وسیله نقلیه عمومی به این مرکز خرید دسترسی پیدا کنید.

آدرس مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس

آدرس

تهران، بین فلکه‌ های دوم و سوم تهرانپارس، نبش 180 غربی

 

شماره تماس

02191070637

ساعت کاری

همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۱ شب

 

وب سایت

Sivancenter.com

 

 

نظر خود را درباره «مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مرکز خرید سیوان سنتر تهرانپارس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.