زمان مطالعه: 1 دقیقه
‏ اهتزاز پرچم عراق در میدان آزادی تهران

‏ اهتزاز پرچم عراق در میدان آزادی تهران

در فضای مجازی تصاویری از اهتزاز پرچم عراق در میدان آزادی تهران منتشر شده است و واکنش های بسیاری را در این باره ایجاد کرده است.

اهتزاز پرچم عراق در میدان آزادی تهران؛ این تصویری است که برخی از کاربران در فضای مجازی منتشر کردند و مطالب بسیار تند و انتقادی برای این تصاویر درج کردند اما علت این کار از سوی دولت چیست؟ چرا پرچم عراق در میدان آزادی تهران به اهتزاز درآمده است؟

به گزارش آسمونی، بسیاری از کاربران اظهار دارند کشور عراق باعث جنگی طولانی در ایران و شهید شدن جوانان بسیاری شده است، پس چرا باید پرچم عراق را در کشور خود به اهتزاز در آوریم؟! هنوز هم مجروحان و افراد بستری در آسایشگاه ها در این کشور در حال رنج کشیدن از این جنگ هستند، آن وقت باید پرچم این کشور در بزرگ ترین میدان تهران بر افراشته شود؟!

  • اما ماجرای اهتزاز پرچم عراق در میدان آزادی تهران چیست؟

گفته می شود که وقتی رئیس جمهور کشور دیگری به ایران می آید پرچم کشور مهمان در میدان آزادی بر افراشته می شود. این کار یک رسم شناخته شده و از زمان محمدرضا شاه در مسیر فرودگاه تا کاخ شاه انجام میشده، و بعد از انقلاب از فرودگاه امام تا نهاد ریاست جمهوری همچنان صورت می گیرد.
گفتنیست این عکس متعلق به چند سال پیش است، که البته این موضوع حداقل در مورد کشور عراق با توجه جنگ تحمیلی 8 ساله مورد پسند کاربران در فضای مجازی نبوده و نصب پرچم عراق در میدان آزادی را حرکت ناشایستی می دانند...

نظر خود را درباره «‏ اهتزاز پرچم عراق در میدان آزادی تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ‏ اهتزاز پرچم عراق در میدان آزادی تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.