زمان مطالعه: 1 دقیقه
گاز کمتریل چیست؟

گاز کمتریل چیست؟

گاز کمتریل (Chemtrail Gas) اصطلاحی جدید است که از ترکیب دو واژه به وجود آمده است.

گاز کمتریل از ترکیب دو کلمه شیمیایی (chemical) و مسیر (contrail) ایجاد شده و به معنای مسیر گازهای شیمیایی است. اگر گاهی به آسمان توجه کرده باشید رگه های سفید رنگی را دیده اید که از هواپیماها به جای می ماند. مردم بر این عقیده اند که این رگه های سفید همان گاز کمتریل است. اما در حقیقت جریان چیست؟ چرا هواپیماها باید بر سر مردم گاز کمتریل بپاشند؟! در ادامه مطلب آسمونی به بررسی گاز کمتریل می پردازیم.

گاز کمتریل چیست؟

گفته می شود این گاز از ترکیب باریوم، کادمیوم، رادیو اکتیو توربوم، نانو فایبرگلاس آلومینیوم (CHAFF)، هاگ های کپک، فایبرهای پلیمر و نیکل ایجاد شده و فوق العاده سمی و کشنده است. این گاز را دولت هایی ایجاد کرده اند که قصد از بین بردن انسان ها را دارند. همچنین گفته شده است که مشکلات تنفسی مانند علائم کرونا بخاطر همین گاز بوده است.

تاثیر گاز کمتریل

عوارض گاز کمتریل
عوارض گاز کمتریل

در فضای مجازی فیلم ها، عکس ها و مطالبی از انتشار گار کمتریل در آسمان پخش شده است و اظهار کرده اند دارای تاثیراتی از قرار زیر است:

  • از بین رفتن پرندگان و سایر جانداران
  • نابودی محیط زیست
  • آلوده شدن جنگل ها و آب ها
  • مسمومیت و افزایش سرطان در انسان ها

تئوری توطئه گاز کمتریل

برخی این گاز را تئوری توطئه گاز کمتریل می نامند و آن را واقعی نمی پندارند. این تئوری از زمان نشر گزارشی درباره اصلاحات آب و هوایی توسط نیروی ارتش ایالات متحده آمریکا در سال 1996 ایجاد شد. مردم اظهار داشتند این گازی که در هوا اسپری می شود حاوی ذرات آلوده و مضر است و رد آن در آسمان تا لحظاتی باقی می ماند.

تفاوت گاز کمتریل با گاز خروجی از هواپیماها و جت ها

رد گاز جت ها و هواپیماها
رد گاز جت ها و هواپیماها در آسمان

این مسیرها یا دنباله های متراکم، ترکیبی از بخار آب هستند که در هوا توسط هواپیما یا جت در سرعت های بالا ایجاد می شوند. احتراق سوخت فسیلی (در پیستون و موتورهای جت) باعث تولید کربن دی اکسید و بخار آب می شود و درنتیجه بصورت مسیرهای سفید رنگ قابل مشاهده هستند و این امر هیچ ربطی به گاز کمتریل ندارد.

نظر خود را درباره «گاز کمتریل چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره گاز کمتریل چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.