زمان مطالعه: 1 دقیقه
kyc یا شناسایی و تایید هویت مشتری

kyc یا شناسایی و تایید هویت مشتری

KYC مخفف کلمه (know your customer) که جهت جلوگیری از پولشویی و فعالیت‌های مجرمانه، بر طبق قوانین ضد پولشویی (AML) دولت‌ها تنظیم می‌شود.

KYC مخفف کلمه (know your customer) که جهت جلوگیری از پولشویی و فعالیت‌های مجرمانه، بر طبق قوانین ضد پولشویی (AML) دولت‌ها تنظیم می‌شود. به طور ساده تر یک روش برای احراز هویت که در آن شناسایی ریسک و تصمیم گیری بر اساس آن اهمیت بالایی دارد. با آسمونی همراه باشید.

قانون KYC

قانون KYC یک الزام اخلاقی برای همه‌ی افرادی که در صنعت اوراق بهادار چه هنگام باز کردن حساب و چه نگهداری از آن هستند فعالیت می کند. در این خصوص دو قانون در جولای 2012 تصویب شد. این قوانین برای حفاظت از کارگزار/فروشنده و مشتری به طوری که روابط بین این دو منصفانه باشد، به وجود آمده است.

مزایای احراز هویت KYC

  • افزایش اطمینان مشتری و اعتماد در فرایندهای تجاری
  • افزایش سرعت در مراحل جمع آوری اطلاعات
  • شناسایی ساده و راحت مشتری
  • جلوگیری از خطرات پولشویی
  • امنیت بالا در محیط تراکنش
  • کاهش هزینه‌ جمع آوری اطلاعات

مزیت kyc در ارز دیجیتال

هنگامی که صرافی‌ها قصد استفاده از رمز ارز را دارند با کمک احراز هویت KYC امنیت کار خود را افزایش می‌دهند. با عبور از مراحل KYC خطر کلاهبرداری و فیشینگ از بین خواهد رفت.

نظر خود را درباره «kyc یا شناسایی و تایید هویت مشتری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره kyc یا شناسایی و تایید هویت مشتری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.