زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی کیم جیسو

بیوگرافی کیم جیسو

کیم جیسو خواننده گروه بلک‌پینک است که در سریال جنجالی گل برفی در سال 2021-2022 درخشید. خبر رابطه او و آن بو هیون در آگوست 2023 سوژه رسانه‌ها شد.
نام و نام خانوادگی کیم جیسو
نام انگلیسی Jisoo
تاریخ تولد 3 ژانویه 1995
ملیت کره‌ای
محل تولد گانپو، کره جنوبی
حرفه خواننده، مدل و بازیگر
وضعیت تاهل مجرد

 

کیم جیسو (Jisoo) خواننده گروه دخترانه بلک‌پینک است. وی بازیگر هم می‌باشد و سریال گل برفی یکی از سریال‌های سال 2021 جیسو است که با جنجال‌هایی هم همراه بود.

جیسو در پاریس آگوست 2023

رابطه جیسو و آن بو هیون یکی از بازیگران کره در آگوست 2023 سوژه رسانه‌ها شد و نام وی در شبکه‌های اجتماعی ترند شد. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی جیسو را ببینید.

درباره کیم جیسو

کیم جیسو
کیم جیسو

کیم جی سو با نام هنری جیسو 3 ژانویه 1995 در گانپو، گیونگی‌دو کره جنوبی به دنیا آمد. جیسو یک برادر و خواهر بزرگتر از خود دارد. او در ابتدا عاشق رشته‌های ورزشی تکواندو و بسکتبال بود و علاقمند بود در آینده نقاش و نویسنده معروفی شود. وی در مدرسه هنرهای نمایشی سئول و در رشته علوم مقدماتی تحصیل کرده. جیسو در مدرسه جزء گروه نمایش و بازیگری بود. تا اینکه جیسو از طرف خانواده‌‌اش بابت استعدادش در رقص و خوانندگی مورد تشویق قرار گرفت و همین تشویق ها و کمک های آنها باعث شد آینده خود را در خوانندگی ببیند. جیسو در دوران دبیرستان طرفدار گروه TVXQ بود.

دنیای خوانندگی جیسو

کنسرت کیم جیسو
کنسرت کیم جیسو

جیسو در سال 2011 وقتی 16 ساله بود در تست کمپانی وای جی شرکت کرد و بعد از قبولی در پذیرش بعنوان کارآموز شروع به کار کرد. در سال 2011 او در سریال The Producers نقش کوتاهی بازی کرد و در موزیک ویدئوهای گروه های تو ان ای وان 2ne1 و وینر WINNER نیز کار کرد. او در سال 2016، به عنوان عضوی از گروه بلک پینک وارد موسیقی حرفه‌ای شد. دیگر اعضا بلک پینک عبارت از جنی، رزی و لیسا است.

جیسو در سال 2018 و 2019 در رتبه دهم و هفتم لیست محبوب ترین هنرمندان کی پاپ قرار داشت. جیسو در سال 2020 هم بین ده سلبریتی تاثیرگذار در دنیای لوازم آرایش در پنج ماه اول این سال قرار گرفت.

کاور آلبوم من (Me) جیسو

اولین آلبوم تک‌آهنگ جیسو، من (Me) نام دارد که توسط وای‌جی و اینترسکوپ در 31 مارس 2023 منتشر شد. فقط در مدت دو هفته، آلبوم من به 950٬000 پیش فروش رسید و آن را به پرفروش‌ترین اثر انفرادی یک آرتیست زن کی-پاپ تبدیل کرد.

دنیای بازیگری جیسو

جیسو در سریال گل برفی
جیسو در سریال گل برفی

کیم جیسو سال 2015 در سریال تهیه‌ کنندگان بازی کرد. وی در این مجموعه همبازی چا ته هیون، کیم سو هیون و آی‌ یو بود. سال 2019 در سریال سرگذشت آسدال بازی کرد. در این سریال همبازی سونگ جونگ کی بود. نام سریال سال 2021-2022 جیسو که بخاطر موضوع سیاسی آن جنجالی هم شد، سریال گل برفی است که همبازی جونگ هه این بوده.

کیم جیسو از سال 2019 سفیر لوازم آرایشی برند دیور شد. همچنین او در سپتامبر 2020 هم به عنوان مدل اصلی pasha de Cartier برند جواهرات کارتیه انتخاب شد. جیسو تا سال 2023 جزء مدل‌های برتر کره در تبلیغات جهانی حضور فعالی داشته است.

راه ارتباطی جیسو

پیج اینستاگرام __sooyaaa

 

تصاویر جیسو

فتوشات جیسو
فتوشات جیسو
کیم جیسو در گروه بلک پینک
کیم جیسو در گروه بلک پینک
عکس تبلیغی جیسو
عکس تبلیغی جیسو
جیسو و لیسا
جیسو و لیسا
جیسو مابین هواداران
جیسو مابین هواداران

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی کیم جیسو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی کیم جیسو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.