زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیوگرافی کیم ته هیونگ

بیوگرافی کیم ته هیونگ

کیم ته هیونگ خواننده گروه معروف پسرانه بی تی اس است. او آگوست 2023 موزیک ویدئوی Love Me Again را منتشر کرد.
نام و نام خانوادگی کیم ته هیونگ
لقب وی (V)
تاریخ تولد 30 دسامبر 1995
محل تولد دگو، کره جنوبی
محل زندگی سئول
ملیت کره‌ای
حرفه خواننده، ترانه‌سرا
وضعیت تاهل مجرد

 

کیم تهیونگ با نام هنری وی (V) خواننده گروه بی تی اس است. آهنگ جدید تهیونگ، Love Me Again نام دارد که آگوست 2023 منتشر شد. این آهنگ از آلبوم Layover می‌باشد. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی کیم ته هیونگ را ببینید.

Love Me Again

درباره کیم تهیونگ

کیم تهیونگ (Kim Tae-hyung) در تاریخ 30 دسامبر 1995 در دگو کره جنوبی به دنیا آمد. او خواننده، ترانه‌ سرا و بازیگر است. کیم یک خواهر و یک برادر کوچک‌تر از خودش دارد. وی پس از فارغ‌ التحصیلی از دبیرستان هنرهای کره‌‌ای در سال 2014 در رشته پخش و سرگرمی، وارد دانشگاه سایبر جهانی و در اوت 2021 فارغ‌ التحصیل شد. او در سال 2021، در رشته مدیریت ارشد کسب‌وکار در تبلیغ و رسانه، وارد دانشگاه مجازی هانیانگ شد.

تهیونگ از سال 2018 در هانام دونگ، سئول، کره جنوبی با هم گروه هایش زندگی می‌کند و سال 2019 هم  آپارتمانی به ارزش 4.55 میلیون دلار خریداری کرد.

زندگی هنری تهیونگ

کیم تهیونگ
کیم تهیونگ (V)

کیم تهیونگ یا وی از دوران کودکی به موسیقی علاقمند بود و در دوران ابتدایی آرزو داشت خواننده‌ای حرفه‌ای شود تا اینکه وی با کمک پدرش شروع به شرکت در کلاس های موسیقی کرد و توانست وارد دبیرستان هنرهای کره شود. کیم پس از سال ها تلاش  ژوئن 2013 به‌ عنوان عضوی از بی‌ تی‌ اس، با انتشار تک‌ آهنگ «خیال‌ بافی دیگه بسه» از آلبوم اول گروه، خیلی خفن برای مدرسه، آغاز به کار کرد. اولین کار ترانه سرایی تهیونگ در آهنگ «محکم بغلم کن» از آلبوم زیباترین لحظه در زندگی، قسمت اول بود.

تک‌ خوانی دوم او با عنوان «تکینگی» یا سینگولاریتی در مه 2018 به‌ عنوان تریلر سومین آلبوم استودیویی بی‌ تی‌ اس، عاشق خودت باش: اشک، منتشر شد. این قطعه در مجموع مورد قبول منتقدین واقع شد و در انتهای سال، در چندین فهرست برگزیده منتقدین جای گرفت. یک ماه پس از انتشار، در فهرست پخش 50 ترانه برتر ماه ژوئن 2018 گاردین و در رتبه 28 فهرست منتقدین 50 ترانه برتر بی‌ تی‌ اس» بیلبورد قرار گرفت. «تکینگی» همچنین در فهرست 65 ترانه برتر 2018 نیویورک تایمز بیستم شد.

وی در 24 اکتبر 2018، جزء جوان‌ ترین افرادی بود که به‌ خاطر گسترش فرهنگ کره، نشان لیاقت فرهنگی را به‌ همراه دیگر اعضای بی‌ تی‌ اس، از رئیس‌ جمهور کره جنوبی دریافت کرد. او به‌همراه جی هوپ، در یک همکاری با خواننده سوئدی زارا لارسون، ترانه «یک روز نو» را منتشر کرد که در آلبوم موسیقی متن بازی دنیای بی‌ تی‌ اس قرار گرفت. این ترانه در 14 ژوئن 2019 منتشر شد و در صدر جدول ترانه‌ های دیجیتال ملل قرار گرفت.

تهیونگ در 13 مارس 2020، ترانه «شب شیرین» را به‌ عنوان موسیقی متن درام کلاس ایته‌ وون جی‌ تی‌ بی‌ سی منتشر کرد. این ترانه ایندی پاپ انگلیسی‌ زبان که توسط وی ترانه‌ سرایی و تهیه شده‌ بود به‌خاطر آهنگسازی، اجرا و متن خود، نقدهای قابل قبولی دریافت کرد. «شب شیرین» پس از انتشار، در جدول فروش ترانه‌های دیجیتال ایالات متحده بیلبورد شماره 2 شد و بالاترین رتبه‌ ای بود که توسط یه تک‌ خوان کره‌ ای در تاریخ این جدول کسب شد. وی در 25 دسامبر 2020، قطعه «گل برفی» را با حضور پیک‌ بوی منتشر کرد.

تهیونگ همچنین  در 24 دسامبر 2021  موسیقی متن اصلی سریال تابستان دوست داشتنی ما را با عنوان «درخت کریسمس» اجرا کرد.

آلبوم سال 2023 تهیونگ، Layover نام دارد. این آلبوم شامل 6 آهنگ می‌باشد یکی از آهنگ‌های این آلبوم، Love Me Again نام دارد که ماه آگوست منتشر شد.

تهیونگ 2023

حقایق و حواشی

  • ماجرای اولیویا رودریگو

در مراسم گرمی 2022 گروه بازیگر آمریکایی می نشیند و کارتی را به وی نشان می‌ دهد و در گوشش هم چیزی را می‌ گوید و او تعجب می‌ کند. بسیاری کنجکاو بودند که تهیونگ در گوش اولیویا چه گفته که باعث تعجب او شده و همین صحنه کوتاه بارها دیده شد و وایرال شد و بسیاری از رسانه های جهانی همین صحنه کوتاه را بارها نقد کردند و از هوش و ذکاوت این خواننده جوان کره ای گفتند.

  • آسیب دیدن او

در اکتبر 2021 اعلام شد که تهیونگ به‌ دلیل آسیب دیدگی ساق پا، در طول کنسرت‌ ها از رقصیدن خودداری خواهد کرد و در عوض، به‌صورت نشسته آواز خواهد خواند.

  • بیماری در پاریس

در اکتبر 2018 در طول تور جهانی عاشق خودت باش در پاریس، به دلیل بیماری، به‌سختی قادر به خوانندگی بود و در طول کنسرت، به‌اجبار از آوازخواندن پرهیز کرد.

راه ارتباطی کیم تهیونگ

  • اینستاگرام: thv

تصاویر کیم تهیونگ

مدلینگ تهیونگ 2023
کیم تهیونگ
کیم تهیونگ در اینستاگرام
کیم تهیونگ و اولیویا رودریگو در مراسم گرمی 2022
کیم تهیونگ و اولیویا رودریگو در مراسم گرمی 2022
کیم تهیونگ و اعضا گروه بی تی اس
کیم تهیونگ و اعضا گروه بی تی اس
کیم تهیونگ در کنسرت
کیم تهیونگ در کنسرت
اهدا پاسپورت دیپلماتیک به تهیونگ و اعضا گروه بی تی اس توسط رئیس جمهور کره‌

اهدا پاسپورت دیپلماتیک به تهیونگ و اعضا گروه بی تی اس توسط رئیس جمهور کره‌

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی کیم ته هیونگ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی کیم ته هیونگ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.