زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی کنسول  GameBoy Advance

معرفی کنسول GameBoy Advance

GameBoy Advance نام یک کنسول بازی دستی 32 بیتی است که توسط شرکت نینتندو طراحی و تولید شده‌است. این سامانه، جانشین گیم بوی کالر است.

معرفی کنسول  GameBoy Advance به همراه Pokemon GBA Rom

گیم بوی ادونس یا  GBA یک کنسول 32 بیتی دستی Portable هست که توسط شرکت Nintendo  در سال 2001 برای جایگزینی کنسول GBC معرفی شد. همچنین سال 2004 نسخه جدید و توسعه یافته ای از این کنسول به نام نینتندو دی اس Nintendo DS هم ارائه گردید که به جز بازی های جدید، تمامی بازی های GBA Roms را نیز میتوانستید با آن تجربه کنید. در آن زمان این کنسول پردازنده های قوی تری نسبت به کنسولهای دستی هم رده خود داشت و با یکبار شارژ و فقط دو باطری AAA میتوانستید حدود 10 ساعت با آن بازی کنید.

کنسول GameBoy Advance
کنسول GameBoy Advance

GBA Emulators چیست؟

برای اجرای بازی های خاطره انگیر کنسول قدیمی GBA روی ویندوز ، Ios و Android نیاز به یک برنامه و نرم افزار Emulator یا شبیه ساز دارید که بتواند محیط این کنسول را شبیه سازی کند، اکثر این شبیه ساز ها با نام GBA Emulators یا GBA Bios شناخته می شوند.KIGB ، mGBA Emulator ,VBA ,RetroArch و BatGBA Emulator, VisualBoy Advance و ... بخشی از برترین شبیه سازهای کنسول Gba هستند.

پس از نصب و اجرا Emultor شما باید فایل بازی یا Rom بازی مورد نظر خود را نیز دانلود کنید و در امولاتور ایمپورت کنید. از جمله معروفت ترین بازی های کنسول های نینتندو می توان به سری بازی Pokemon gba Rom اشاره کرد که دارای خط داستانی جذاب و گیم پلی روانی هستند که می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود کند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «معرفی کنسول GameBoy Advance» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی کنسول GameBoy Advance فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.