زمان مطالعه: 1 دقیقه
چگونه یک عادت بد را کناربگذاریم؟

چگونه یک عادت بد را کناربگذاریم؟

گاهی اوقات در زندگی خواسته اید تا عادتی را ازبین ببرید اما هرچقدر تلاش میکنید با شکست مواجه می شوید.

گاهی اوقات در زندگی خواسته اید تا عادتی را ازبین ببرید اما هرچقدر تلاش میکنید با شکست مواجه می شوید.چرا؟؟ اولین قدم این است که شما عادات خودرا لیست کنید وانهایی که باید تغییر کند را علامت بزنید.

در دومین مرحله شما باید نشانه های ان عادت را کم رنگ کنید یا درواقع به اصلاح محیط خود بپردازید تا در مجاورت آن نشانه ها قرار نگیرید .بطور مثال:اگر بخواهید کمتر بازی کامپیوتری انجام دهید باید کنسول دستگاه را از جلوی چشم خود دور کنید ودر جایی قرار دهید که دسترسی به آن سخت باشد .وزمان خودرا باچیزهاییکه به شما لذت وآرامش راهدیه می دهد پر کنید .

سعی کنید چیدمان اتاقتان به گونه ی قبل نباشد وآن فضا را تغییر دهید تا با دیدن آن شرایط قبلی حس نیاز به بازی درشما جرقه نخورد.

یا بطور مثال :
کسی که اضافه وزن دارد با سرزنش وایجاد تنش وگفتن اینکه اضافه وزنت باعث سکته قلبی می شود .چیزی تغییر نمی کند.تمام این تذکرات فقط به افزایش استرس دامن میزند وفرد برای اینکه این استرس را کاهش دهد به سمت پرخوری برای راحتی افکار وذهن پناه میبرد.پس باید نشانه های یک عادت بد را کم رنگ کنید.
غیر جذابش کنید.
پیچیده اش کنید .
وغیر لذت بخش کنید تا بتوانید راحتتر آن عادت را ترک نمایید.

نظر خود را درباره «چگونه یک عادت بد را کناربگذاریم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چگونه یک عادت بد را کناربگذاریم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.