زمان مطالعه: 1 دقیقه
چگونه فرزندم را در آموزشی مجازی درس ها کمک کنم؟

چگونه فرزندم را در آموزشی مجازی درس ها کمک کنم؟

سوال بیشتر مادرهای عزیز با شروع سال تحصیلی اینست که چگونه فرزندم را در آموزش کمک کنم؟

بنام یگانه عالم

الان تقریبا نزدیک دو سال است که به علت شرایط بوجود آمده بچه ها نمیتوانند در مدرسه حاضر شوند پس از طریق فضای مجازی آموزش میبینند و این سیستم مستلزم یک سری آگاهی ها میباشد. شما به عنوان یک مادر در کنار فرزند خود میتوانید فرزندتان را به ارامش دعوت کنید تا بدون دل نگرانی و با ارامش کامل به درس خواندن بپردازد.

اگر مشکلی یا سوالی در درس داشت از معلم گرامی بخواهید تا برایش در کلاس مجددا توضیح دهد. سعی کنید همراه با معلم و هم جهت با او قدم بردارید تا اموزش برای فرزندتان دشوار نگردد. بعد از پایان کلاس به او استراحت بدید و از او بخواهید در یک تایم تعیین شده تکالیفش را انجام دهد تا نظم در کار ها برقرار بماند.

تا روز بعد و شروع مجدد کلاس دیگر با تبلت یا گوشی کار نکند تا اسیب به چشم هایش وارد نشود. یادمان باشد دراین روزها باید ارامش خود را حفظ کنیم تا کودک بتواند راحت تر به یادگیری بپردازد.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «چگونه فرزندم را در آموزشی مجازی درس ها کمک کنم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چگونه فرزندم را در آموزشی مجازی درس ها کمک کنم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.