زمان مطالعه: 1 دقیقه
کلاهبرداری پیامکی با یک چشم برهم زدن!

کلاهبرداری پیامکی با یک چشم برهم زدن!

ارسال پیامک های جعلی از روش های نوین کلاهبرداری است که امروزه استفاده می شود. این کلاهبرداری ها گاهی حاوی پیامک های برنده شدن در واتس می باشد.

همانقدر که با پیشرفت تکنولوژی زندگی برای ما آسان شده است، به همان اندازه نیز ممکن است آسیب هایی را برای ما در پی داشته باشد. یکی از شیوه هایی که امروزه به منظور کلاهبرداری از آن استفاده می شود، ارسال پیامک است. روش هایی وجود دارد که کلاهبرداران با استفاده از آن ها در کمین هستند تا با ارسال پیامک های انبوه حساب های افراد را خالی کنند. بر همین اساس، آسمونی شیوه های جدید کلاهبرداری از روش ارسال پیامک را برای شما شرح می دهد تا از خطرات احتمالی جلوگیری کنید.

بیشترین تعداد پیامک های کلاهبرداری که این روزها دریافت می شود، ارسال پیامک برنده شدن در مسابقات تلویزیونی است. در این روش، به شما پیامکی ارسال می شود که می گوید شما در مسابقه برنده شده اید، روی لینک کلیک کنید تا جایزه خود را دریافت نمایید. لینکی که در این پیامک برای شما ارسال می شود می تواند تلفن همراه شما را حک و حساب بانکی شما را خالی کند.

متن پیامک های کلاهبرداری ممکن است به شکل های زیر باشد:

«تبریک! شما برنده 70 میلیون ریال شده‌اید»

در روش دیگر با خط شما تماس می گیرند و یا در واتس اپ به شما پیام ارسال می کنند. کلاهبرداران ممکن است با یک خط ثابت در واتس اپ با شما تماس بگیرند و یا به خط شما پیامک ارسال کنند. در این روش به شما گفته می شود که  برنده یک بن تخفیف 10 میلیونی شده اید.

هنگامی که فرد لینک درون پیامک را باز کرد به وبگاه جعلی هدایت می شود و از او مدارک و مشخصات فردی او درخواست می شود. این مشخصات حاوی کارت ملی، کارت بانکی و رمز عبور وی می باشد. کلاهبرداران به محض دریافت اطلاعات شما، به راحتی وارد حسابتان خواهند شد.

توجه داشته باشید که برای دریافت جایزه نیازی نیست تا مشخصات کارت بانکی خود را به افراد بدهید. در صورتی که پیامکی در این رابطه دریافت کرده اید و به اشتباه لینک آن را باز نموده اید، در اولین فرصت با پلیس فتا تماس خاصل فرمایید و مشکل خود را گزارش دهید.

نظر خود را درباره «کلاهبرداری پیامکی با یک چشم برهم زدن!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کلاهبرداری پیامکی با یک چشم برهم زدن! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.