زمان مطالعه: 2 دقیقه
با اسم کفش های پاشنه بلند آشنا شوید

با اسم کفش های پاشنه بلند آشنا شوید

آشنایی با کفش های پاشنه بلند برای خانم ها و به خصوص افرادی که به حرفه مد و فشن علاقه مند میباشند بسیار کاربردی است

کفش های پاشنه بلند

کسب اطلاعات در خصوص کفش های پاشنه بلند می تواند برای افرادی که در زمینه مد و فشن فعالیت دارند یاری نماید که از چه نوع کفش و از چه نوع پاشنه ای برای حضور در مراسم و جلسات استفاده نمایند. آسمونی در این بخش 10 مدل کفش های پاشنه بلند را به شما معرفی می کنند.

کفش پاشنه بلند مدل کوتاه | Kitten Heels

این مدل کفش تلفیق و ترکیبی از کفش راحتی و مد می باشد که مناسب مراسم و مهمانی هایی است که نیازی به کفش پاشنه بلند نیست و برای افرادی که امکان استفاده از کفش پاشنه بلند را ندارند بسیار مناسب می باشد.

کفش پاشنه بلند مدل کوتاه
کفش پاشنه بلند مدل کوتاه

2- کفش پاشنه بلند مدل Oxfords

کفش پاشنه بلند مدل اکسفورد
کفش پاشنه بلند مدل اکسفورد

این مدل الهام گرفته از کفش های مردانه و کلاسیک میباشد که میزان پاشنه آن می تواند متفاوت باشد و مناسب برای استفاده روزمره است. 

 

3- کفش پاشنه بلند مدل Spool Heel

کفش پاشنه بلند مدل اسپول
کفش پاشنه بلند مدل اسپول

این مدل کفش به خاطر شباهت پاشنه آن به قرقره، به کفش قرقره ای شناخته شده و معروف می باشد. پاشنه این کفش از قسمت بالا و پایین دارای ضخامت و از قیمت میانی آن باریک می باشد.

4- کفش پاشنه بلند مدل French Heels

French Heels
French Heels

پاشنه این مدل کفش بسیار شبیه به پاشنه کفش Spool Heel میباشد. با این تفاوت که پاشنه کفش French Heels کوتاه تر از کفش قرقره ای است. البته نحوه راه رفتن با کفش پاشنه بلند نیز مهم است که آسیبی به پا و کمر شما وارد نشود.

 

5- کفش پاشنه بلند مدل Stilettos

Stilettos
Stilettos

این مدل کفش ها پاشنه های بسیار بلندی دارند که اغلب ارتفاع پاشنه آن به 20 سانتیمتر نیز می رسد. استفاده از این کفش ها اغلب صدماتی را به جسم افراد وارد مینماید به همین دلیل در قسمت جلو کفش لژی قرار میدهند تا باعث کمتر شدن ارتفاع پالشنه شده و بتوان راحت تر از کفش استفاده کرد.

 

6- کفش پاشنه بلند مدل Ankle Booties

Ankle Booties
Ankle Booties

این مدل کفش که دارای ساق بوده و تا قسمتی از بالای قوزک پا را پوشش می دهد اضولا در فصول بهار و یا پاییز استفاده میشود و بسیار کاربردی می باشند.اگز ساق کفش کمی بلندتر باشد به آن High Heeled Boots می گویند که اصولا در فصل زمستان از آن استفاده میشود.

 

7- کفش پاشنه بلند مدلWedge Heels

Wedge Heels
Wedge Heels

این کفش به اینصورت می باشد که پاشنه آن از ابتدای کفش تا به انتها به صورت یک سره کشیده شده و وزن بدن را به صورت یکسان در کف پا پخش می نماید که این اتفاق باعث می شود هنگام استفاده از این کفش بیشتر احساس راحتی نماییم.

 

8- کفش پاشنه بلند مدل Sling Back Heels

Sling Back Heels
Sling Back Heels

این مدل کفش دارای بلند نازکی می باشد که پشت پا قرار میگیرد. این مدل کفش به دلیل داشتن بندی که ذکر شد باعث می شود کفش بهتر در پا بماند و استفاده از آن را راحت تر می نماید.

 

9- کفش پاشنه بلند مدل Comma Heels

Comma Heels
Comma Heels

این کفش همانطور که از نامش مشخص است پاشنه ای شبیه به گاما و ویرگورل دارد که میتواند پاشنه آن به سمت داخل یا خارج باشد.

 

10- کفش پاشنه بلند مدل Fantasy Heels

Fantasy Heels
Fantasy Heels

این کفش به خاطر داشتن پاشنه های متفاوت و غیر متعارفی که داراد خواهان آن نیز اندک و خاص می باشند.اصولا این کفش ها کاربرد روزانه نداشته و در موارد خاص از آن استفاده میشود.

 

 

نظر خود را درباره «با اسم کفش های پاشنه بلند آشنا شوید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره با اسم کفش های پاشنه بلند آشنا شوید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.