زمان مطالعه: 1 دقیقه
لیست کشورهایی که با آمریکا معاهده مالیاتی دارند

لیست کشورهایی که با آمریکا معاهده مالیاتی دارند

برخی از کشورهای خارجی با کشور ایالات متحده آمریکا معاهدات مالیاتی دارند که در این پست به معرفی این کشورها خواهیم پرداخت.

کشور ایالات متحده آمریکا، با تعدادی از کشورهای خارجی معاهدات مالیاتی دارد. بر اساس این معاهدات، ساکنان کشورهای خارجی با نرخ کاهشی مشمول پرداخت مالیات خواهند شد و یا از پرداخت مالیات در مورد برخی از اقلام درآمدی که از داخل آمریکا دریافت می کنند معاف خواهند بود. در این پست لیست کشورهایی که با کشور آمریکا معاهده مالیاتی دارند را منتشر خواهیم کرد، با آسمونی همراه باشید.

معاهدات کشورهایی که در ادامه اعلام می شوند، باعث می شود تا ساکنان یا شهروندان کشور آمریکا، با نرخ کاهشی مشمول پرداخت مالیات شوند و یا از مالیات های خارجی که بر اساس درآمدها از منابع خارج از آمریکا صورت می گیرد، معاف خواهند شد. اکثر معاهدات مالیات بر درآمد، شامل بندی خواهند بود که با نام "بند پس انداز" شناخته می شوند که مانع از استفاده شهروندان یا افراد مقیم ایالات متحده از مفاد یک پیمان مالیاتی به منظور جلوگیری از اعمال مالیات بر درآمد از منابع کشور آمریکا می شوند.

اگر معاهده، نوع خاصی از درآمد را پوشش ندهد یا هیچ معاهده ای بین کشور آمریکا و کشور مدنظر وجود نداشته باشد، پرداخت مالیات بر درآمد باید به همان شیوه و همان نرخ اعمال شده توسط دستورالعمل های مربوط به آمریکا، پرداخت شوند. بنابراین باید با مقامات مالیاتی دولتی که در آن درآمد کسب می کنید، مشورت شود تا میزان مشمولیت پرداخت مالیات بر درآمد را شناخت. لازم به ذکر است که برخی از ایالت های کشور آمریکا، مفاد معاهدات مالیاتی را رعایت نمی کنند.

لیست کشورهایی که با کشور آمریکا معاهده مالیاتی دارند، به شرح زیر است:

لیست کشورها
اتحاد جماهیر شوروی آذربایجان ترکیه فرانسه مجارستان
اتریش آفریقا جنوبی ترینیداد فنلاند مراکش
ارمنستان آلمان تونس فیلیپین مصر
ازبکستان باربادوس جامائیکا قبرس مکزیک
اسپانیا بریتانیا کبیر جمهوری چک قزاقستان مولداوی
استرالیا بلاروس چین قزاقستان نوروژ
استونی بلژیک دانمارک کانادا نیوزیلند
اسلواکی بلغارستان رژیم صهیونیستی کره جنوبی هلند
اسلوونی بنگلادش روسیه گرجستان هند
اندونزی پاکستان رومانی لتونی ونزوئلا
اوکراین پرتغال ژاپن لهستان ویتنام
ایتالیا تاجیکستان سریلانکا لوکزامبورگ یونان
ایرلند تایلند سوئد لیتوانی  
ایسلند ترکمنستان سوئیس مالت  

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «لیست کشورهایی که با آمریکا معاهده مالیاتی دارند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره لیست کشورهایی که با آمریکا معاهده مالیاتی دارند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.