زمان مطالعه: 5 دقیقه
کشتی های تفریحی کیش

کشتی های تفریحی کیش

کشتی‌های تفریحی کیش با امکانات فراوان و اجرای برنامه‌های بسیار عالی و زیبا هر سال پذیرای گردشگران داخلی و خارجی می‌باشند.

کشتی‌های تفریحی دریا بگردید به طور معمول به دو ساعت زمان نیاز دارید. در این کشتی ها سالنی بزرگ و کمی بالاتر از اطراف وجود دارد که در این سالن ها، تماشای دریا توسط مسافران بسیار لذت بخش است. در کشتی‌های تفریحی کیش کافی شاپ، اجرای موسیقی زنده، سرو شام و نهار و هم چنین اتاق عکاسی وجود دارد که افراد می‌توانند به عنوان یادگاری عکس بیاندازند. در این مقاله آسمونی ما قصد داریم شما را به صورت کامل با کشتی‌های تفریحی کیش آشنا کنیم برای آشنایی بیشتر با این موضوع در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

کشتی های تفریحی کیش
کشتی های تفریحی کیش

درباره کشتی‌های تفریحی کیش

هر ساله در مراورید خلیج فارس، کشتی‌های تفریحی کیش با برنامه‌های شاد و مفرح‌، پذیرای توریست‌ ها و گردشگرانی که به این جزیره سفر می‌کنند، هستند. این کشتی‌ها مسافران را به دریا برده و با اجرای برنامه‌هایی همچون استند آپ کمدی یا موزیک شاد، لحظاتی بسیار دل انگیز را برای گردشگران به وجود می‌آورند. یکی از بهترین تفریحات جزیره کیش این است که شما می‌توانید یک شب را بر روی عرشه کشتی‌های تفریحی کیش سپری کنید. کشتی های تفریحی متعددی در جزیره کیش وجود دارند، که برخی از مهم ترین و زیبا ترین آن ها عبارتند از:

کشتی تفریحی اوستا کیش

یکی از زیباترین و مشهور ترین کشتی های تفریحی جزیره کیش، کشتی تفریحی اوستا کیش می‌باشد که عرشه آن از دیگر کشتی ها بزرگ تر است و مسافران می‌توانند بر روی آن، نهار یا شام میل کنند. به دلیل بزرگ بودن عرشه این کشتی برخی از برنامه های آن بر روی این عرشه و برخی نیز در داخل سالن برگزار می‌شود.

کشتی تفریحی اوستا کیش
کشتی تفریحی اوستا کیش

کشتی تفریحی تاپ تورز کیش

یکی از شیک و مدرن ترین کشتی های این جزیره، کشتی تفریحی تاپ تورز است. این کشتی، اولین کشتی این جزیره می‌باشد که تمام اقیانوس را می‌تواند طی کند. لازم به ذکر است که این کشتی با اجرای موسیقی زنده و اجرای طنز پرداز معروف، علیرضا حقانی، بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است.

کشتی تفریحی تاپ تورز کیش
کشتی تفریحی تاپ تورز کیش

کشتی تفریحی کارینا کیش

این کشتی یکی از تازه ترین کشتی ها بوده که به تازگی در جزیره زیبای کیش راه اندازی شده است و دارای یک سالن بزرگ با پنجره های قدی رو به دریا می‌باشد. هم چنین یک صحنه نمایش بزرگ در این کشتی قرار دارد که مجری های معروف و خوانندگان در آن کنسرت اجرا می‌کنند. این کشتی به دلیل تمیز، لوکس و تازه ساخت بودن طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است.

کشتی تفریحی کارینا کیش
کشتی تفریحی کارینا کیش

کشتی‌های آکواریومی کیش

در این کشتی ها، مدت زمان گشت یک ساعت می‌باشد که از ساعت ده صبح تا پنج بعد از ظهر مجاز است که سوار این کشتی ها شوید. در این کشتی که سه متر پایین تر از دریا قرار دارد، شما می‌توانید به تماشای انواع موجودات و ماهی های بزرگ و کوچک، لاک پشت ها و سایر آبزیان بپردازید. هم چنین در این کشتی موسیقی هایی پخش می‌شود که بسیار لذت بخش بوده و مسافران لحظات خوشی را در آن تجربه می‌کنند. لازم به ذکر است که در این کشتی در روز های وفات و شهادت هیچ‌ موسیقی پخش نمی‌شود و زمانی که دریا بسیار مواج باشد این کشتی قادر به حرکت نمی باشد. امروزه جزیره کیش دارای هفت کشتی آکواریومی است که همه آن‌ها خدمت رسانی یکسانی داشته و تنها از لحاظ شکل و ظاهر، اندازه و میزان عمق کشتی ها با هم متفاوت هستند.

کشتی تفریحی آکواریومی کیش
کشتی تفریحی آکواریومی کیش

کشتی تفریحی کیش تارا

کشتی تارا شما را به مدت دو ساعت به آب‌های نیلگونی خلیج فارس می‌برد که زیبایی‌ آن بیش حد انتظار است. این کشتی به مدت دو ساعت در هر سانس، از توریست‌هایی که علاقمند به داشتن سفر دریایی جذابی هستند، پذیرایی می‌کند. در این کشتی با اجرای موزیک های زنده و شاد می‌توان فرد را چند ساعت از مشکلات روزمره خود دور کرد. در کشتی تفریحی کیش تارا غذا هایی مانند چلو جوجه با ماست ته‌ چین مرغ و نوشابه به صورت رایگان سرو می‌شود که غذای مورد علاقه همه ایرانیان است. شما می‌توانید بر روی عرشه این کشتی رفته و تمام وقت خود را صرف تماشا کردن دریا کنید. لازم به ذکر است که در این کشتی تفریحی برنامه‌های شاد و مفرحی نیز اجرا می‌شوند که شما می‌توانید در صورت تمایل از این برنامه‌ها لذت ببرید.

کشتی تفریحی کیش تارا
کشتی تفریحی کیش تارا

کشتی تفریحی کیش گوهر

 کشتی تفریحی کیش گوهر یکی از بهترین کشتی های این جزیره است که نمایی بسیار لوکس و لاکچری دارد. این کشتی می‌تواند شما را به مدت دو ساعت به دریا ببرد. لازم به ذکر است که گروه دیاکو در این کشتی برنامه اجرا می‌کنند و بیشتر ایرانیان این گروه را می‌شناسند. کشتی تفریحی گوهر دارای رستوران می‌باشد که در آن موزیک های شاد و زنده اجرا می‌شود. هم چنین در این کشتی شام به صورت رایگان سرو می‌شود. در کشتی گوهر غرفه عکاسی نیز وجود دارد که شما می‌توانید با عکس گرفتن، لحظات شاد و خاطره‌انگیز خود را ثبت کنید.

کشتی تفریحی کیش گوهر
کشتی تفریحی کیش گوهر

کشتی تفریحی کیش نوید دریا

یکی از بهترین و لاکچری ترین کشتی های تفریحی جزیره کیش، کشتی تفریحی نوید دریا است که این کشتی تفریحی از خدمات و امکانات بسیار خوبی برخوردار است. کسانی که علاقه زیادی به سرگرمی و گشت و گذار دارند کشتی نوید دریا گزینه بسیار مناسبی است. لازم به ذکر است که کشتی نوید دریا دارای ۳ طبقه مختلف است که در هر یک از طبقه های آن برنامه های گوناگونی برای مسافران اجرا می‌شود. از دیگر امکانات این کشتی می‌توان به سالن‌های vip و فرست‌ کلاس با موزیک اشاره کرد که شما می‌توانید با مراجعه به این سالن ها به مدت زمان دو ساعت از سفرتان لذت ببرید. کشتی تفریحی کیش نوید دریا دارای نورافکن‌های بسیار زیبایی است که با انداختن نور بر روی موج‌های دریا، صحنه‌ای بسیار دیدنی را برای مسافران به وجود می‌آورد. کشتی نوید دریا مجهز به پارک بازی کودکان نیز می‌باشد. در این کشتی برنامه‌هایی از جمله موزیک زنده، کنسرت‌های مختلف و جنگ‌های شادی توسط هنرمندان ایران برگزار می‌شود. از دیگر امکانات کشتی نوید دریا کافی‎‌شاپ و غرفه عکاسی است که شما می‌توانید با ثبت عکس های خود از این سفر لذت ببرید.

کشتی تفریحی کیش نوید دریا
کشتی تفریحی کیش نوید دریا

کشتی تفریحی آرامیس

 کشتی‌ تفریحی آرامیس یکی دیگر از کشتی های تفریحی جزیره کیش است که بیشتر سانس‌های گوناگون آن فقط در هنگام شب اجرا می‌شوند. مانند سایر کشتی های تفریحی جزیره کیش، کشتی آرامیس نیز برای مسافران خود برنامه‌های جالبی  دارد که بدون شک می‌توانند مسافران خود را سرگرم کنند. کشتی آرامیس نما و ظاهری بسیار زیبا دارد که چشم‌ هر گردشگری را به خود خیره می‌کند. این کشتی برای رزرو سانس، قیمتی بسیار مقرون به صرفه دارد که شما می‌توانید با آن سفری بسیار لذت بخش و با قیمتی ارزان و مناسب را تجربه کنید.

کشتی تفریحی آرامیس
کشتی تفریحی آرامیس

کشتی تفریحی کروز کیش

یکی دیگر از زیباترین و متفاوت‌ترین کشتی‌های تفریحی جزیره کیش، کشتی کروز می‌باشد که دارای سالن‌های سینمایی است و مسافران خود را به تماشای فیلم های جذاب بر روی دریا دعوت می‌کند. این کشتی به جز سالن های سینما امکانات دیگری نیز دارد که از جمله آن ها می‌توان به اجرای موزیک های زنده و رستوران اشاره کرد. اگر شما نیز به شنیدن موسیقی‌ و خوردن غذا های خوشمزه و لذیز علاقمند هستید می‌توانید با مراجعه به کشتی تفریحی کروز از امکانات آن بهره مند شوید. این یک فرصت مناسب برای گذراندن یک روز خوب با خانواده در کشتی کروز است که قطعا هرگز آن را از خاطر نخواهید برد‌.

کشتی تفریحی کروز کیش
کشتی تفریحی کروز کیش

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «کشتی های تفریحی کیش» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره کشتی های تفریحی کیش فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.