زمان مطالعه: 2 دقیقه
ربات عاشق؛ داستان زندگی در عصر دیجیتال

ربات عاشق؛ داستان زندگی در عصر دیجیتال

ربات عاشق از سبک زندگی و کسب و کار به همراه آینده ای که در انتظار بشر است سخن می گوید و تلفیق زندگی با فناوری را به زبانی ساده به تصویر می کشد.

خلاصه کتاب ربات عاشق

با شنیدن نام ربات عاشق چه تصویری در ذهن شما نقش می بندد؟

کتاب «ربات عاشق» به قلم آرمین کاظمی از آینده ای می گوید که تحت تاثیر تکنولوژی در انتظار انسان هاست. تمام جنبه های زندگی آینده انسان در این کتاب به تصویر کشیده شده است و از فرایند هوش مصنوعی در آینده ای نه چندان دور سخن می گوید. این کتاب با موضوعی جدید و منحصر به فرد نشان می دهد که چگونه انسان با کمک هوش مصنوعی وارد دنیای جدیدی می شود که با دنیای فعلی کاملا متفاوت است. داستان این کتاب با وجود پیچیدگی‌ هایی که دارد، در عین حال بسیار ساده است. عصر دیجیتالی که کاملا رباتیک است و نسل جدیدی از انسان ها به زودی به آن سفر می کنند.

«ربات عاشق» داستان یک کوله‌گرد را به زبانی ساده و زیبا بیان می کند که به واسطه یک موسسه به سفر مجازی می رود. این موسسه سفرهای شبیه سازی شده برگزار می کند و مسافران آن به وسیله این  سلول وارد دنیای مجازی می شوند. این همان دنیایی است که فناوری برای ما خواهد ساخت. ربات های ماجراجو دنیای جدیدی را در اتاقک شبیه ساز جادویی تجربه می کنند. دنیایی که تجربه هر چیزی در آن امکان پذیر است؛ از سفر به گذشته و کسب و کار در عصر فناوری تا عاشقی! به این گونه، ربات عاشق ارتباطش را تا ابد با شما حفظ می کند. این کتاب از کسب و کار و زندگی بشر در آینده سخن می گوید و نویسنده از آن استفاده می کند تا رقابت میان دنیای مجازی و واقعی را در مقیاسی بزرگ تر بررسی کند. شکست دنیای واقعی در مقابل دنیای مجازی درون مایه اصلی کتاب است.

گوشه ای از کتاب ربات عاشق

• او فکر می کرد که سفر احترام به خصوصیات و ویژگی های انسانی اش است. همانطور که نیاکانش به دنبال آب و غذا به جاهای مختلفی سفر کرده اند و با قبیله های مختلف آشنا شدند و میان هم پیوندی ایجاد کرده‌اند تا نسل انسان پیشرفت کند.


• اگه از من می شنوی، باید اول با این آدم ها دوست بشی؛ نه فقط تو این میدون، که توی همه میدون های دیگه هم دادو ستد با دوستی شروع میشه.


• مارکو حس کرد تابه‌حال میل به خواستن یک آدم دیگر را تا این حد تجربه نکرده است. سراسر وجودش پر از اشتیاق شده بود، آن هم درست زمانی که بواسطه تجربه بی وزنی، همه وجودش از دیگر احساسات زندگی خالی شده بود.


• یادتون نره ما تو زمونه ای زندگی می کنیم که که باید در لحظه یاد بگیریم و در لحظه انجام بدیم. خودتون رو با شرایط هماهنگ کنین. همین حالا شروع کنین. شما دیگه به این نیاز ندارین که سال ها توی دانشگاه پول و وقت خودتون رو هدر بدین. هرچیزی که برای دونستن نیاز دارین و حتی بیشتر از اون رو، فناوری در اختیارتون قرار داده. به لطف فناوری، من یا یکی مثل من همیشه همراه شماست.

مشخصات کتاب ربات عاشق

◊ نویسنده: آرمین کاظمی
◊ تعداد صفحات: 211
◊ نوبت چاپ: بهار 1400
◊ ناشر: کلید آموزش

نظر خود را درباره «ربات عاشق؛ داستان زندگی در عصر دیجیتال» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ربات عاشق؛ داستان زندگی در عصر دیجیتال فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.