زمان مطالعه: 1 دقیقه
چگونه کارت واکسن الکترونیکی بگیریم؟

چگونه کارت واکسن الکترونیکی بگیریم؟

کارت واکسن دیجیتال را می توان در تلفن همراه خود داشت و نیازی به حمل کارت کاغذی واکسن نیست.

کارت واکسن دیجیتال را به صورت فارسی و انگلیسی می توان دریافت کرد. استفاده از کارت واکسن الکترونیکی نسبت به نسخه کاغذی آن بسیار بهتر است زیرا نیازی به نگهداری ندارد، از بین نمی رود و نیازی به حمل آن موقع خروج از منزل نیست. در ادامه مطلب آسمونی در مورد نحوه دریافت کارت واکسن دیجیتال توضیح می دهیم.

سایت دریافت کارت واکسن دیجیتال

برای دریافت کارت واکسن الکترونیکی وارد سامانه دریافت کارت واکسن الکترونیک شوید:

www.salamat.gov.ir

آموزش دریافت کارت واکسن دیجیتال به زبان فارسی 

پس از ورود به سایت بالا، بر روی گزینه "دریافت کارت واکسن دیجیتال فارسی" کلیک کنید.

چگونه کارت واکسن الکترونیک بگیرمدر این مرحله اطلاعاتی مانند کد ملی، تلفن همراه و تاریخ دقیق تولد را وارد کرده و درنهایت کد امنیتی را تایپ کنید و بر روی گزینه "دریافت کد تائید" کلیک کنید.

چگونه کارت واکسن الکترونیک بگیرم

سپس منتظر دریافت کد تائید بمانید، ظرف 5 دقیقه این کد به شماره ای که وارد کردید ارسال می شود.

آموزش دریافت کارت واکسن دیجیتالپس از دریافت، کد را وارد کنید و وارد صفحه بعد خواهید شد. در این بخش به شما اطلاع می دهند که لینک دانلود کارت واکسن دیجیتال به شماره تلفن همراهتان پیامک خواهد شد.

آموزش دریافت کارت واکسن دیجیتال

آموزش دریافت کارت واکسن دیجیتال به زبان انگلیسی

برای دریافت کارت واکسن دیجیتال به زبان انگلیسی هم دقیقاً از روش بالا عمل می کنیم، پس از ورود به سایت، بر روی گزینه "ثبت نام کارت واکسن دیجیتال انگلیسی" ثبت نام کنید.

دریافت کارت واکسن انگلیسیدر این قسمت به شما اطلاع می دهند که این کارت دیجیتال به صورت دوزبانه است و مخصوص افرادی است که ظرف دو هفته آینده قصد سفر به خارج از کشور را دارند. بر روی گزینه "متوجه شدم" کلیک کنید.

دریافت کارت واکسن دیجیتال دوزبانهدر این مرحله باید شماره ملی، تاریخ تولد، و تاریخ تولد مندرج در پاسپورت، شماره موبایل، نام و نام خانوادگی به انگلیسی و همچنین نام پدر را به انگلیسی وارد کنید. پس از درج کد امنیتی، بر روی گزینه "دریافت کد تائید" کلیک کنید تا برای شما پیامک شود. پس از دریافت کد تائید به شماره موبایل، آن را وارد کرده و لینک موردنظر برایتان پیامک خواهد شد.

آموزش دریافت کارت واکسن انگلیسی

نظر خود را درباره «چگونه کارت واکسن الکترونیکی بگیریم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چگونه کارت واکسن الکترونیکی بگیریم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.