زمان مطالعه: 3 دقیقه
چیدمان سرویس بهداشتی به سبک مدرن

چیدمان سرویس بهداشتی به سبک مدرن

اگر در خانه‌ای زندگی می‌کنید که سرویس بهداشتی کوچکی دارد و برای چیدمان آن به‌دنبال یک طرح مناسب هستید، چیدمان به سبک مدرن بهترین انتخاب است

اگر در خانه‌ای زندگی می‌کنید که سرویس بهداشتی کوچکی دارد و برای چیدمان آن به‌دنبال یک طرح مناسب هستید، چیدمان به سبک مدرن بهترین انتخاب است. رنگ‌ها، وسایل و متریالی که در طراحی مدرن به‌کار می‌روند، باعث بزرگ‌تر دیده‌شدن فضا و القای حس آرامش می‌شوند. در این مطلب شما را اصول چیدمان سرویس بهداشتی عروس و چیدمان توالت فرنگی و ایرانی به سبک مدرن آشنا خواهیم کرد. بعد از مطالعه این مقاله با کمترین هزینه و استفاده از وسایل و کاربردی می‌توانید سرویس بهداشتی خود را به سبک مدرن چیدمان کنید.

تزیین سرویس بهداشتی با وسایل ساده؛ نقش گل‌ها و خوشبوکننده‌ها

با استفاده از وسایل ساده‌ای همچون شمع‌ها و گل‌های طبیعی که در گلدان‌های کوچک قرار گرفته‌اند، کار چیدمان سرویس بهداشتی به سبک مدرن ساده و لذت‌بخش می‌شود. شما می‌توانید از شمع‌های معطر، شمع‌های لیوانی و گل‌های کاکتوس، ارکیده و پتوس در سرویس بهداشتی استفاده کنید.  یکی از گل‌های طبیعی مناسب برای قرار دادن در سرویس بهداشتی کاکتوس است. این گل‌ها به مراقبت، آب و نور چندانی نیاز ندارند؛ بنابراین برای زیباتر شدن فضا می‌توانید یک گلدان کوچک کاکتوس را کنار روشویی یا لبه آینه قرار دهید. گلدان‌های تراریوم (قرار دادن خاک و گیاه در تنگ‌های شیشه‌ای) نیز انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی هستند. 

برای تکمیل این ترکیب می‌توانید از خوشبوکننده‌ها نیز استفاده کنید. قیمت خوشبو کننده ایفل برای تزیین سرویس بهداشتی بسیار مناسب است و رایحه‌های بسیار متنوعی نیز دارد. بطری شیشه‌ای و شفاف این خوشبو‌کننده باعث به نمایش گذاشتن رنگ آن می‌شود. این ویژگی کمک می‌کند تا از رنگ‌های واحد در تزیین سرویس بهداشتی استفاده کنیم. 

حذف جزئیات در طراحی مدرن برای چیدمان سرویس بهداشتی کوچک

روشویی‌های کابینت‌دار یکی از پرکاربردترین وسایلی هستند که برای طراحی سرویس بهداشتی به سبک مدرن به‌کار می‌روند. سادگی و حذف جزئیات غیرضروری دو اصل مهم در طراحی مدرن هستند. با استفاده از روشویی کابینت‌دار و قرار دادن وسایلی همچون خمیردندان، دستمال توالت، مواد‌شوینده و حوله‌ها، این موضوع به‌خوبی مدیریت می‌شود. همچنین اگر روشویی مورد‌نظرتان چند کابینت مجزا دارد، از یک کابینت می‌توانید برای قرار دادن حوله‌های دست و صورت استفاده کنید. با مراجعه به سایت صفا‌هوم امکان مشاهده قیمت حوله دست و صورت در طرح‌ها و رنگ‌ها مختلف را خواهید داشت.  

استفاده از رنگ‌های قالب در طراحی مدرن برای دیزاین سرویس بهداشتی

در طراحی به سبک مدرن معمولا از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده می‌شود. این رنگ‌ها احساس راحتی و سادگی را القا می‌کنند. برای طراحی سرویس بهداشتی به سبک مدرن می‌توان این رنگ‌ها را به‌عنوان رنگ پس‌زمینه در نظر گرفت. همچنین برای رنگ پادری، حوله دست و صورت و حوله تن‌پوش و حفظ انسجام و یکپارچگی فضا نیز می‌توان رنگ‌های هم‌خانواده را انتخاب کرد. برای مشاهده قیمت حوله تن پوش زنانه در رنگ‌های مختلف می‌توانید به فروشگاه اینترنتی صفا‌هوم سر بزنید.

کاشی و سرامیک؛ امکان انتخاب طرح و رنگ متنوع برای سرویس بهداشتی 

کاشی و سرامیک یکی از مهم‌ترین اجزا برای دیزاین سرویس بهداشتی مدرن محسوب می‌شود. این سنگ‌های تزئینی به‌دلیل تنوع طرح و رنگی که دارند دست طراحان را برای چیدمان سرویس بهداشتی ایرانی به سبک مدرن باز گذاشته‌اند. استفاده از سرامیک‌های بزرگ ظاهری مدرن و جذاب به سرویس بهداشتی شما می‌هد. در طراحی‌های مدرن توجه به طبیعت نیز بسیار دیده می‌شود. اگر به استفاده از عناصر طبیعت در سرویس بهداشتی علاقه‌مند هستید، سرامیک‌هایی با طرح چوب را انتخاب کنید. این نوع سرامیک حس دلنشین و طبیعی را در داخل سرویس بهداشتی ایجاد می‌کند. سرامیک‌های مرمری و پرینت دیجیتال هم از دیگر گزینه‌های مناسب برای طراحی سرویس بهداشتی به سبک مدرن محسوب می‌شوند. 

استفاده از تابلوهای ساده و مینیمال در سرویس بهداشتی مدرن

تابلو یکی دیگر از وسایلی است که در چیدمان و طراحی سرویس بهداشتی به سبک مدرن استفاده می‌شود. برای نصب تابلو در سرویس بهداشتی به چند نکته باید توجه کنید. استفاده از تابلو برای سرویس‌هایی مناسب است که دیوارهایی با کاشی‌های ساده و یک رنگ یا بدون کاشی دارند. همچنین اگر به‌دنبال این هستید که به طراحی مدرن سرویس بهداشتی‌تان ضربه‌ای وارد نشود، بهتر است تابلوهایی را انتخاب کنید که رنگ‌ آن‌ها با دیوارها و سایر وسایل داخل سرویس هم‌خوانی داشته باشد. 

استفاده از شیرآلات مدرن برای چیدمان سرویس بهداشتی مدرن

همان‌طور که از نام شیرآلات مدرن مشخص است، این محصولات به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای سرویس‌های بهداشتی با چیدمان مدرن مناسب هستند. از ویژگی‌های ظاهری شیرآلات مدرن می‌توان به طراحی شیک و ساده، استفاده از خطوط ساده و منحنی‌های نرم و چشم‌نواز اشاره کرد. همچنین رنگ‌بندی شیرهای آب مدرن به نسبت مدل‌های قدیمی متنوع‌تر است. به‌این‌ترتیب راحت‌تر و به نحو بهتری می‌توان آن را با فضا و سایر اجزای به‌کار رفته در سرویس بهداشتی هماهنگ کرد.

خرید حوله و اکسسوری‌ها راهی مناسب برای طراحی سرویس بهداشتی مدرن

در این مقاله شما را با وسایل و راه‌هایی برای چیدمان سرویس بهداشتی به سبک مدرن آشنا کردیم. طراحی کردن سرویس بهداشتی به سبک مدرن کار چندان دشواری نیست. زیرا این کار را می‌توان به‌راحتی با استفاده از وسایل ساده و ارزان انجام داد. فقط باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. برای چیدمان سرویس بهداشتی‌تان به سبک مدرن باید از اشکال ساده، رنگ‌های روشن و نورپردازی مناسب استفاده کنید. همچنین نباید از نقش چیدمان اصولی و انتخاب متریال مناسب و با‌کیفیت نیز غافل شد. برای تهیه حوله‌های باکیفیت در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و خرید یک خوشبو‌کننده با رایحه مورد‌علاقه‌تان می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی صفا‌هوم به آدرس safahome.com مراجعه کنید. 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «چیدمان سرویس بهداشتی به سبک مدرن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره چیدمان سرویس بهداشتی به سبک مدرن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.