زمان مطالعه: 3 دقیقه
چه کتاب کمک درسی بخریم؟

چه کتاب کمک درسی بخریم؟

کتاب‌های کمک درسی به دانش آموزان کمک می‌کنند تا درس‌ها و مهارت‌های مورد نیاز را با سبک و روشی متفاوت نسبت به معلم خود آموزش ببیند و برای امتحانات آماده شوند.

اگر تصور می‌کنید کتاب‌های کمک درسی فقط برای سال‌های آخر متوسطه یا برای آماده‌سازی پیش از کنکور مناسب است، سخت در اشتباهید. کتاب‌های کمک درسی در موضوعات و اهداف مختلف طراحی شده‌اند و در مقاطع تحصیلی گوناگون کاربرد دارند. کتاب‌های کمک درسی به دانش آموزان کمک می‌کنند تا درس‌ها و مهارت‌های مورد نیاز را با سبک و روشی متفاوت نسبت به معلم خود آموزش ببیند و برای امتحانات مختلف آماده شوند.

همچنین کتاب‌های درسی باعث می‌شوند که دانش آموزان مفاهیم را به‌صورت عمیق‌تری یاد بگیرند و درک بهتری از موضوعات آموزشی داشته باشند. در ادامه این مقاله توضیح می‌دهیم که چه کتاب کمک درسی بخریم؟ اگر قصد پیشرفت چشمگیر در دوران تحصیلی خود را دارید این مقاله سرشار از نکات آموزنده و مطالعه آن خالی از لطف نخواهد بود.

کتاب‌های تیزهوشان، دانش آموزان باهوش را قوی‌تر کنید

ششمین سال تحصیلی که دانش آموزان در حال ورود به مقطع حساس متوسطه هستند یکی از بحرانی‌ترین زمان‌ها برای تصمیم‌گیری‌های تحصیلی است. در این دوره زمانی، والدین به دنبال ثبت نام فرزندانشان در مدارس تیزهوشان هستند و برای آماده‌سازی آن‌ها تلاش می‌کنند. یکی از بهترین اقداماتی که والدین می‌توانند برای موفقیت فرزندانشان در آزمون تیزهوشان انجام دهند، خرید کتاب تیزهوشان است. کتاب‌های تیزهوشان به‌عنوان کتاب‌های کمک درسی که توسط انتشاراتی‌های مختلف منتشر می‌شوند از دو بخش سوالات تستی و تشریحی تشکیل شده‌اند.

کتاب‌های کمک درسی تیزهوشانی مانند کتاب هوش کمپلکس به دانش آموزان کمک می‌کنند تا برای امتحانات تیزهوشان و مدارس نمونه دولتی آماده شوند. همچنین کتاب ریاضی، علوم و فارسی تیزهوشان منابعی بسیار قوی و کاربردی برای آماده شدن دانش آموزان در امتحانات به شمار می‌روند. انتشارات خیلی سبز، گاج و اندیشمند از معروف‌ترین ناشرینی‌اند که اقدام به چاپ کتاب‌های کمک درسی در موضوعات متفاوت کرده‌اند.

چه کتاب کمک درسی بخریم؟
چه کتاب کمک درسی بخریم؟

کتاب‌های حل مساله و آموزش مفاهیم، کتابی برای همه رشته‌ها و مقاطع تحصیلی

بیشترین بخش مطالب آموزشی در دوران تحصیلی یعنی از همان روزهای ابتدایی تا آخرین روزهای مقاطع دانشگاهی را مسائل و مفاهیم عمیقی تشکیل داده‌اند. کتاب‌های کمک درسی به دانش آموزان کمک می‌کنند تا به خوبی و با کمک شیوه‌های خاص به درک مناسبی از حل مسائل و مفاهیم دست پیدا کنند. دانش آموزان فقط پس از درک مفاهیم توانایی تجزیه،‌ تحلیل و حل کردن مسائل آموزشی را خصوصا در درس‌های خاصی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی و حتی هنر دارند.

در انتشارات کارنامه کتاب می‌توانید بهترین کتاب‌هایی را که برای درک مفاهیم رشته‌های خاصی مانند هنر نیاز دارید، چاپ و منتشر کرده است. انتشارات کارنامه کتاب در حال حاضر به طور تخصصی در زمینه نشر کتاب‌های کمک درسی رشته‌های فنی و هنر فعالیت کرده و جذاب‌ترین محتوا را با توجه به مطالب تحصیلی برای دانش آموزان تولید می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نشر کارنامه این است که نویسندگان بسیار بزرگ و معروفی با این انتشاراتی کار می‌کنند. همچنین داوطلبین کنکور رشته هنر می‌توانند بهترین کتاب‌های تست و راهنمای کنکور را که توسط نشر کارنامه کتاب چاپ شده است را از بانک کتاب مارکا خریداری کنند.

کتاب‌ تست و کتاب‌ کنکور، بهترین کتاب کمک درسی را برای کنکور بخرید کتاب کنکور تجربی

سالانه دانش آموزان بسیاری روزها و ماه‌ها و حتی سال‌ها برای آماده شدن در کنکور سراسری آماده می‌شوند. تلاش می‌کنند تا پس از سال‌ها تلاش وارد دانشگاه شوند و در حوزه مورد علاقه‌شان درس بخوانند. برای هیچ دانش آموزی مطالعه و مرور کتاب‌های درسی سال‌های متوسطه و پیش دانشگاهی برای کسب رتبه‌های بالا در دانشگاه کافی نیست. به همین دلیل نیاز به تهیه کتاب‌های کمک درسی کنکور دارند. کتاب‌های کمک درسی کنکور در رشته‌های مختلف و با روش‌های تستی و تشریحی توسط انتشاراتی‌های متعدد به چاپ و توزیع رسیده است.

دانش آموزان با توجه به رشته تحصیلی مقطع متوسطه و رشته انتخابی در کنکور باید اقدام به خرید کتاب‌های تستی و کتاب‌های کنکور کنند. در بانک کتاب مارکا جدیدترین و بهترین انواع کتاب کنکور تجربی، انسانی، ریاضی و هنر از انتشاراتی‌های معتبر و شناخته‌شده قابل سفارش و خریداری است. البته پیش از اقدام به خرید کتاب‌های کمک درسی باید به این موضوع توجه کنید که دانش آموزان به چه کتابی بیشتر نیاز دارند. برای مثال اگر فردی در درس فیزیک مهارتی کافی دارد دیگر نیازی به کتاب‌های کمک درسی مربوط به فیزیک نخواهد داشت.

چه-کتاب-کمک-درسی-بخریم
چه-کتاب-کمک-درسی-بخریم

از چه سایتی کتاب کمک درسی بخریم؟

در این مقاله درباره اینکه چه کتاب کمک درسی بخریم صحبت کردیم. به یاد داشته باشید انتخاب نوع و سبک کتاب کمک درسی ارتباط مستقیم با نیاز دانش آموزان دارد. برای مثال برخی از دانش آموزان به محتوایی برابر با کتاب یا در برخی مواقع سخت‌تر از مسائل و نکات کتاب نیاز دارند. به همین خاطر بهترین راه انتخاب کتاب‌های کمک درسی مشورت با معلمین و فروشندگان کتاب است.

برای اینکه از محتوای کتاب‌های کمک درسی اطلاعات کافی و مناسبی داشته باشید از شما دعوت می‌کنیم با وارد شدن به سایت بانک مارکا کتاب به آدرس اینترنتی markaketab.com به بررسی‌ کتاب‌های مورد نیاز بپردازید. همچنین با تماس با شماره تلفن 66400400-021 سفارش‌های خود را ثبت کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «چه کتاب کمک درسی بخریم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره چه کتاب کمک درسی بخریم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.