زمان مطالعه: 3 دقیقه
چطور و از کجا بلیط ارزان هواپیما بخریم

چطور و از کجا بلیط ارزان هواپیما بخریم

یکی از دغدغه‌های کسانی که می‌خواهند سفر هوایی داشته باشند، تهیه بلیط هواپیما ارزان است.

یکی از دغدغههای کسانی که میخواهند سفر هوایی داشته باشند، تهیه بلیط هواپیما ارزان است. اینکه بلیط هواپیما را از کجا تهیه کنیم که هم قیمت پایین داشته باشد و هم مطمئن باشد، سوالی است که شاید برای شما هم پیش آمده باشد. در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم از کجا میتوانید بلیط ارزان هواپیما تهیه کنید.

چطور بلیط ارزان هواپیما پیدا کنیم؟

قبل از هر چیز باید بدانید که بلیط هواپیما به دو صورت چارتر و سیستمی ارائه میشود. بلیط هواپیما سیستمی، بلیطی است که قیمت آن توسط شرکت هواپیمایی تعیین میشود، بنابراین یک قیمت ثابت است که در هر آژانس مسافرتی و سایت فروش بلیط یکسان است. از شرایط این نوع بلیط، این است که امکان کنسل کردن یا استرداد بلیط وجود دارد. البته شرایط کنسلی بلیط های سیستمی هواپیما برای هر شرکت هواپیمایی متفاوت است.

بلیط چارتر هواپیما روش دیگری از تهیه بلیط هواپیماست که ارزانتر هم هست. بدین صورت که هر شرکت هواپیمایی برای بلیطهایی که تقاضای کمی دارند، یک تخفیف در نظر میگیرد و به عنوان چارتر در اختیار سایتهای فروش بلیط هواپیما قرار میدهد. این همان گزینه ارزان ترین بلیط هواپیما است که در سایتهای فروش بلیط میبینید و به شما کمک میکند تا ارزانتر سفر کنید.

بنابراین اگر به دنبال بلیط ارزان هواپیما هستید، باید به سراغ بلیط های چارتر بروید. اما باید بدانید که شرایط استرداد اینگونه بلیطها سختتر است. اما در موارد دیگر مانند کلاس پرواز و امکانات مشابه بلیط های سیستمی است.

یکی از جاهایی که میتوانید به راحتی بلیط ارزان هواپیما پیدا کرده و خریداری کنید، سایت فلای تودی است. در ادامه روش تهیه بلیط ارزان هواپیما در فلای تودی را به شما توضیح میدهیم.

خرید آنلاین بلیط هواپیما، فلای تودی

فلای تودی یکی از بهترین و قابل اعتمادترین سایت‌ها خرید بلیط در ایران است. این سایت با دسترسی به تمام ایرلاینهای معتبر داخلی و خارجی قیمتهای رقابتی و ارزانی را به کاربران ارائه میدهد.

در سایت Flytoday.ir با مراجعه به صفحه بلیط هواپیما و مشخص کردن نوع پرواز (داخلی یا خارجی)، یکطرفه یا رفت و برگشت، مبدا و مقصد، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر میتوانید بلیطهای موجود را ببینید. به طور پیش فرض این جستجو بر اساس کلاس پروازی اکونومی است.

صفحه جستجویی که پیش روی شما باز میشود، گزینههای موجود برای خرید را از ارزان ترینها به شما نمایش میدهد. فلای تودی این امکان را نیز برای شما ایجاد کرده تا با استفاده از نمودار قیمتی، بیشینه، کمینه و متوسط قیمت بلیط هواپیمای موردنظرتان را در حوالی تاریخی که مشخص کردهاید، مشاهده کنید و قیمتها را در روزهای مختلف مقایسه کنید و ارزانترین گزینه را انتخاب کنید.

همچنین تقویم قیمتی فلای تودی این امکان را فراهم میکند تا ارزان ترین پروازها در حوالی تاریخ انتخابی خود را ببینید. بنابراین اگر عجلهای برای سفر ندارید، میتوانید ارزان ترین بلیط را در تاریخهای پیشنهاد شده در سیستم خریداری کنید.

اگر میخواهید تغییرات قیمت بلیط هواپیما به صورت لحظهای به شما اطلاعرسانی شود، میتوانید ایمیل خود را در فلای تودی ثبت کنید تا اطلاعات این تغییرات برای شما ایمیل شود. بدین صورت نیازی نیست زمان خود را هر روز صرف جستجو در سایتها برای پیدا کردن ارزان ترین بلیط هواپیما کنید.

توصیههای فلای تودی برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما

برای خرید بلیط هواپیمای خارجی ارزان، 7 هفته پیش از پرواز و برای خرید بلیط هواپیمای داخلی ارزان، 2 تا 3 هفته پیش از پرواز، اقدام به رزرو کنید.
بلیط لحظه آخری چارتری را میتوانید از چند هفته تا یکی دو روز مانده به سفر خریداری کنید.

مهمترین چیزی که باید در خرید بلیط ارزان هواپیما مدنظر داشته باشید، این است که اواسط هفته و آف سیزن یا فصولی که مسافر کمتر است، بهترین زمان برای تهیه بلیط ارزان است.

علاوه بر این، بلیط لحظه آخری بهترین گزینه برای دسترسی به بلیط ارزان هواپیماست. در زمان جستجوی پرواز، گزینه لحظه آخری را فعال کنید تا مناسبترین و ارزانترین پروازهای لحظه آخری برایتان نمایش داده شود.

فلای تودی مناسبترین جا برای خرید بلیط ارزان هواپیماست، چرا که امکانات و شرایطی فراهم کرده تا خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید. شما میتوانید از معتبرترین ایرلاینهای داخلی و خارجی خرید کنید. فلای تودی بهترین قیمت بلیط هواپیما را گارانتی میکند و امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما را فراهم میکند. مهمتر اینکه، پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی حتی در ایام تعطیل پاسخگوی همه مشتریان است تا ابهامات و مشکلات آنها را در اسرع وقت برطرف کند.

برای ارتباط با پشتیبانی وبسایت فلای تودی می توانید با شماره  021-42405000 تماس بگیرید.

 

نظر خود را درباره «چطور و از کجا بلیط ارزان هواپیما بخریم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چطور و از کجا بلیط ارزان هواپیما بخریم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.