زمان مطالعه: 1 دقیقه
چرا بعضی ها دائما بدنبال تایید دیگران هستند؟

چرا بعضی ها دائما بدنبال تایید دیگران هستند؟

چرا بعضی به طور عادی نمی توانند تمرکز خود را به رروی کارهایشان بگذارند تا به موفقیت برسند؟

بنام یگانه عالم

چرا بعضی به طور عادی نمی توانند تمرکز خود را به رروی کارهایشان بگذارند تا به موفقیت برسند؟

شما باید بدانید قرار است خودتان را باور کنید و خودتان را با باورهای خوبش مورد سنجش قرار دهید نه اینکه سعی کنید خود را به دیگران بباورانید. باید به خودتان اعتماد داشته باشید.
وقتی سعی میکنید تایید دیگران را دریافت کنید دائما حالت دفاع کردن دارید و انگار یک دیواری دارید که کسی نمیتواند از آن عبورکند. چرا باید به دنبال تایید دیگران باشید؟ شاید فکر میکنید که دوست داشتنی نیستید و مجبورید کاری کنید که دوستتان داشته باشند یا اینکه اصلا خودتان و تواناییها و باورهای خود را نمیشناسید ودر کل عزت نفس پایینی دارید. وقتی شما دائما درحال تایید گرفتن از دیگران هستید تمام تلاش و ذهن خود را درگیر این موضوع میکنید و ذهنتان را از بقیه مسائل مهم زندگی دورو خسته میکنید. قرار نیست همه شما را دوست بدارند و بفمهند همانطور که همه را نمیتوانید دوست داشته باشید و یا درک کنید.
باید یاد بگیرید این نگاه تایید طلبی را کنار بگذارید زیرا شما را به راحتی له میکند و به خودتان و تواناییهایتان اعتماد کنید وتلاش و تمرکزتان را برای اهداف زندگیتان و بهتر زیستن انجام دهید. تمام توان و توانایی خود را به همراه تلاش و اعتماد بنفس به کار بگیرید سعی کنید یک شناخت عمیق تر از خود داشته باشید و با توکل به خدا حرکت کنید.

سارا فلاحی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «چرا بعضی ها دائما بدنبال تایید دیگران هستند؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره چرا بعضی ها دائما بدنبال تایید دیگران هستند؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.