زمان مطالعه: 1 دقیقه
نکاتی برای پیشگیری از افسردگی فصلی

نکاتی برای پیشگیری از افسردگی فصلی

چند نکنه قابل توجه وجود دارد که با رعایت کردن میتوانید مانع از افسردگی در شش ماه دوم سال شوید

بنام یگانه عالم

در شش ماه دوم سال که روزها کوتاه است و خورشید زودتر غروب میکند و سرمای هوا ممکن است برای بعضی از عزیزان افسردگی به همراه داشته باشد.

اولین نکته ورزش کردن از جمله پیاده روی است. سعی کنید خودتان را حبس نکنید. اگر میتوانید در پارک و یا فضای سبز قدم بزنید و پیاده روی کنید. بهتر است در کنار شما برای همراهی افراد شاد و با روحیه باشند تا انرژی منفی از شما دور باشد.

دوم استفاده از غذاها و خوراکی هایی است که در این امر به شما کمک میکند، از جمله :قهوه، شکلات تلخ، استفاده ازمیوه ها (موز و مرکبات )، سبزیجات از جمله کدو حلوایی و همچنین استنشاق رایحه ماهی چون دارای امگا 3 است را فراموش نکنید و چون در این فصل نور خورشید کمتر است بهتر است از مواد غذایی یا خوراکی هایی استفاده کنیم که سرشار از ویتامین D هستند. و در انتها یکی از معروف‌ترین گیاهان دارویی برای درمان افسردگی زعفران است. از دم نوش زعفران درطول روز استفاده نمایید.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «نکاتی برای پیشگیری از افسردگی فصلی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نکاتی برای پیشگیری از افسردگی فصلی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.