زمان مطالعه: 1 دقیقه
پاستا با خوراک لوبیا چیتی

پاستا با خوراک لوبیا چیتی

پاستا با خوراک لوبیا چیتی یکی از غذاهای بسیار لذیذ مورد علاقه بسیاری از ایرانیان است. سرو این مدل از پاستا برای نهار یا شام مناسب است.

پاستا با خوراک لوبیا چیتی را می‌توان برای وعده نهار یا شام تهیه و سرو کرد. طرز تهیه هم بسیار آسان است. در ادامه با آشپزی آسمونی همراه باشید تا طرز تهیه این نوع پاستا را آموزش ببینید.

پاستا با خوراک لوبیا چیتی

مواد لازم برای تهیه پاستا با خوراک لوبیا چیتی

 

پاستا فرم دار 50 گرم
کنسرو لوبیا چیتی 1 عدد
تره فرنگی 2 ساقه
کرفس 2 ساقه
گوجه فرنگی 2 عدد
عصاره مرغ 1 عدد
جعفری خرد شده 2 ق غ
نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
آب 1 لیتر

 

طرز تهیه پاستا با خوراک لوبیا چیتی

برای تهیه پاستا با خوراک لوبیا چیتی هم می‌توان از کنسرو لوبیا استفاده کرد و هم لوبیا را از قبل پخت و آماده کرد. (فصل تابستان می‌توان لوبیا چیتی تازه از بازار تهیه کرد) سبزیجات را به صورت نگینی خرد کرده و گوجه فرنگی را هم رنده کنید و به صورت پوره آماده کنید. پیاز، هویج، کرفس و تره‌فرنگی‌ خرد شده را با کمی روغن تفت دهید. حالا لوبیا پخته شده را به آن اضافه کنید. پوره گوجه‌فرنگی را به همراه نمک و فلفل به مواد داخل قابلمه اضافه کنید.

عصاره مرغ‌ را در یک لیتر آب حل کرده و به قابلمه اضافه کرده و بگذارید با بقیه مواد بجوشد. در این مرحله، پاستا را ریخته و در قابلمه را گذاشته و گاهی هم بزنید تا حجم آب داخل قابلمه کم شود.

در آخرین مرحله هم قبل از برداشتن پاستا، جعفری خرد شده را اضافه کنید و هنگام سرو در صورت تمایل می‌توانید چند عدد زیتون هم به آن اضافه کنید.

نکته:

  • می‌توانید مایع پاستا را کم یا زیادتر کنید. به عنوان مثال، از لوبیای کمتری استفاده کنید.
  • می‌توانید به جای عصاره مرغ از عصاره گوشت استفاده کنید.
  • اگر غذای تند دوست دارید به آن فلفل بیشتری اضافه کنید.

 

نظر خود را درباره «پاستا با خوراک لوبیا چیتی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره پاستا با خوراک لوبیا چیتی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.