زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیوگرافی پارک شین هه

بیوگرافی پارک شین هه

پارک شین هه نسبت به سن خود به عنوان یکی از پرکارترین بازیگران زن کره جنوبی شناخته شده است. او ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ ازدواج کرد و اکنون یک پسر دارد.

پارک شین هه (Park Shin-hye) یکی از بازیگرهای معروف کره‌ای است. او جدای بازیگری خواننده هم هست. شین هه در فیلم و سریال‌های زیادی بازی کرده و درخشیده است. از جمله کارهای او می‌توان به تو زیبایی، وارثان، پینوکیو، خاطرات الحمرا و افسانه سیزیف اشاره کرد.

نام و نام خانوادگی پارک شین هه
تاریخ تولد ۱۸ فوریه ۱۹۹۰
محل تولد گوانگجو، کره‌جنوبی
ملیت کره‌ای
حرفه بازیگر و خواننده
وضعیت تاهل متاهل
نام همسر چوی ته جون

 

پارک شین هه در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ با چوی ته جون دیگر بازیگر کره‌ای ازدواج کرد که این ازدواج در رسانه‌های جهان بازتاب زیادی داشت. فرزند پارک شین هه در تاریخ ۳۱ مه ۲۰۲۲ به دنیا آمد که یک پسر است.

سریال سال ۲۰۲۴ پارک شین هه سریال دکتر اسلامپ نام دارد. در ادامه با آسمونی همراه باشید و بیوگرافی پارک شین هه را ببینید.

فتوشات پارک شین هه برای مجله ELLE در ژانویه 2023

درباره پارک شین هه

پارک شین هه ۱۸ فوریه ۱۹۹۰ در گوانگجو، کره جنوبی به دنیا آمد. وی بازیگر، خواننده و مدل است. او یک برادر بزرگتر به نام پارک شین وون دارد که گیتاریست و آهنگساز است. پارک شین هه فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه چونگ آنگ سئول می‌باشد.

زندگی هنری پارک شین هه

پارک شین هه در سال ۲۰۰۱ با تشویق معلم زبان خود برای آموزش بازیگری و خوانندگی در آکادمی آموزشی دریم فَکتوری (Dream Factory) سئول ثبت نام کرد. او وقتی کلاس ششم بود به گروه موسیقی خواننده پاپ لی سونگ هوان راه یافت.

پارک شین هه در سال ۲۰۰۳ وقتی ۱۳ ساله بود در تست بازیگری سریال پلکانی به سوی بهشت شرکت کرد و موفق شد از بین ۲۵۰ نفر شرکت کننده نفر اول شود. او موفق شد در این سریال بدرخشد و معروف شود.

او در سال ۲۰۱۵ در فهرست سلبریتی‌‌های قدرتمند کره توسط فوربز در رتبه ۳۳، در سال ۲۰۱۷ در رتبه ۱۲ و در سال ۲۰۲۱ در رتبه ۴۰ قرار گرفت. می‌توان گفت پارک شین هه حضور زیادی در فیلم و سریال‌ها تا سال ۲۰۲۱ داشته که در ادامه به معرفی تعدادی از سریال‌های او می‌پردازیم.

پارک شین هه در تو زیبایی

سریال تو زیبایی به عنوان بهترین مجموعه تلویزیونی کره در سال ۲۰۰۹ برگزیده شده‌. پارک شین هه در نقش گو می نیو در این سریال ظاهر شد. این شخصیت در این سریال بخاطر برادرش مجبور می‌شود به یک گروه موسیقی بپیوندد و وارد ماجراهایی شود. وی در تو زیبایی همبازی جانگ گیون سوک بوده.

پارک شین هه در تو زیبایی
پارک شین هه در تو زیبایی

پارک شین هه در پینوکیو

سریال پینوکیو محصول سال ۲۰۱۵–۲۰۱۴ است. این سریال بیش از هشت جایزه را از آن خود کرده است. پارک شین هه در نقش چوی این ها در این سریال بازی کرده و همبازی لی جونگ سوک بوده است.

پارک شین هه در پینوکیو
پارک شین هه در پینوکیو

پارک شین هه در افسانه سیزیف

سریال افسانه سیزیف محصول سال ۲۰۲۱ است. پارک شین هه در این سریال نقش کانگ سئو هی را داشته و با سفر در زمان اتفاقات عجیبی را در دنیای حال کره جنوبی را تجربه می‌کند. او با همکاری یک مهندس نابغه می‌خواهد دنیا را نجات دهد.

پارک شین هه در افسانه سیزیف
پارک شین هه در افسانه سیزیف

ازدواج پارک شین هه

  • سال ۲۰۱۴ بعضی رسانه ها اعلام کردند که پارک شین هه با لی مینهو وارد رابطه شده اما هر دوی آن‌ها این ارتباط را تکذیب کردند.
  • سال ۲۰۱۵ ارتباط پارک شین هه و لی جونگ سوک مطرح شد ولی آن دو گفتند که فقط دوست معمولی هستند.
  • سال ۲۰۱۷ شین هه وارد رابطه با چوی ته جون شد. تا اینکه در تاریخ 23 نوامبر 2021 اعلام شد که پارک شین هه و چوی ته جون قرار است در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ ازدواج کنند. کمپانی آن‌ها اعلام کردند که وی باردار است و این ازدواج به صورت خصوصی خواهد بود. این دو بازیگر در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ با حضور خانواده، اقوام و بعضی از هنرمندان معروف مراسم ازدواج خود را جشن گرفتند.
پارک شین هه و چوی ته جون
پارک شین هه و چوی ته جون

گالری تصاویر پارک شین هه

فتوشات پارک شین هه
پارک شین هه
پارک شین هه در فیلم قلب سیاه شده
پارک شین هه در فیلم قلب سیاه شده
پارک شین هه در فیلم تلفن
پارک شین هه در فیلم تلفن
پارک شین هه
عروسی پارک شین هه و چوی ته جون
عروسی پارک شین هه و چوی ته جون
پارک شین هه در فیلم برادر مزاحم من
پارک شین هه در فیلم برادر مزاحم من
پارک شین هه در سریال پزشکان
پارک شین هه در سریال پزشکان
پارک شین هه
پارک شین هه
نظر خود را درباره «بیوگرافی پارک شین هه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی پارک شین هه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.