زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه ویفر توت فرنگی یخی

طرز تهیه ویفر توت فرنگی یخی

طرز تهیه ویفر توت فرنگی یخی بسیار ساده است می‌توانید با کمی حوصله و دقت آن را در خانه تهیه کنید.

ویفر توت فرنگی یخی یکی از دسرهای خوشمزه در روزهای گرم سال است. میوه توت فرنگی را می‌توان در بهار و تابستان به وفور یافت. در ادامه با آسمونی باشید و طرز تهیه ویفر توت فرنگی یخی را آموزش ببینید.

wafer-strawberry-ice
ویفر توت فرنگی یخی

مواد لازم برای تهیه ویفر توت فرنگی یخی

  • ژلاتین، 3 ورق (6 گرم)
  • بستنی وانیلی (نرم شده)، نیم لیتر
  • توت فرنگی (نگینی خردشده)، 100 گرم
  • بیسکوئیت یا نان ویفر بستنی، به تعداد لازم

طرز تهیه ویفر توت فرنگی یخی

ورقه‌های ژلاتین را در مقداری آب سرد خیس کنید و دو تا سه دقیقه بماند تا نرم شود. در این فاصله توت‌فرنگی پوره شده و شکر را روی حرارت قرار داده هم بزنید تا شکر حل شود، بلافاصله از روی حرارت بردارید و ورقه‌های ژلاتین نرم شده را به آن اضافه کنید، هم زده تا ژلاتین نیز حل شود.

پس از سرد شدن، ماست توت فرنگی، بستنی نرم شده و توت فرنگی را اضافه و مخلوط کنید و در یک قالب مستطیل کم عمق که کف و دیواره های آن را محافظ پلاستیکی کشیده‌اید بریزید و به مدت هفت الی هشت ساعت در فریزر بگذارید تا بسته شود. پس از بسته شدن مخلوط، آن را روی یک سطح برگردانید و محافظ را از روی آن جدا کنید و یک ویفر را به عنوان الگو روی آن قرار دهید و برش بزنید. هر تکه از مخلوط یخ زده را بین دو ویفر قرار دهید و سرو کنید.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «طرز تهیه ویفر توت فرنگی یخی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه ویفر توت فرنگی یخی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.