زمان مطالعه: 1 دقیقه
ورزشگاه خلیج فارس بندر عباس

ورزشگاه خلیج فارس بندر عباس

ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس ورزشگاهی با ظرفیت 20 هزار نفری بوده و به دلیل عدم رسیدگی در حال ویرانی می باشد.

ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس یک ورزشگاهی چندمنظوره واقع در شهر بندر عباس است و در سال 1389 افتتاح شده است. ظرفیت ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس حدود 20 هزار نفر می باشد. برای آشنایی بیشتر با این ورزشگاه در ادامه مطلب با آسمونی همراه شوید.

معرفی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

این ورزشگاه، استادیومی با ابعاد 110 متر در70 متر است. این استادیوم در سطح استادیوم های آسیا در سطح درجه c می باشد. مظفر خادمی که مسئول عملیات ساخت این پروژه است گفته که به دلیل کمبود اعتبار و تغییر پیمانکار سال ها طول کشید که این ورزشگاه افتتاح شود، سرانجام در 19 آبان سال 1389 این ورزشگاه 20 هزار نفری با حضور مسئولان کشوری و استانی و همچنین با مسابقه تیم های فوتبال آلومینیوم هرمزگان و استقلال اهواز افتتاح شد.

امکانات ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با ظرفیت 20 هزار نفری و زمینی با چمن طبیعی دارای امکاناتی از جمله زمین چمن، سالن کنفرانس خبری، اسکوربورد، اتاق داوران، جایگاه خبرنگاران، رختکن تیم های میهمان و میزبان، اتاق کنترل دوپینگ، دو زمین تنیس خاکی، سالن اسکواش، سالن بدن‌سازی، ژیمناستیک، تکواندو، سالن دارت و... می باشد و همچنین پیست اسب‌ سواری نیز به زودی راه اندازی خواهد شد.

  • پیست ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

این پیست برای اولين بار در چهارم خرداد سال 1391 مورد بهره برداری قرار گرفت. جنس این پیست 6 خطه تارتان ساندویچی بوده و دارای استانداردهای لازم قابلیت برگزاری مسابقات کشوری و حتی بین المللی نیز می باشد.

  • ورزشگاه فوتبال خلیج فارس بندرعباس

ورزشگاه فوتبال خلیج فارس بندرعباس میزبان رویداد هایی از جمله برگزاری اردوی تیم های مختلف ورزشی از جمله تیم ملی فوتبال امید، تیم ملی فوتبال بانوان و تیم ملی دو و میدانی افراد باهوش میانه بوده است. هم‌چنین این‌ورزشگاه میزبان بازی های نمایندگان هرمزگان در لیگ های مختلف فوتبال کشور، برگزاری مسابقات دو و میدانی کشور و مسابقات متعدد استانی نیز بوده است.

تاریخچه ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

ساخت ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس از سال 1376 آغاز شد و 14 سال طول کشید تا این ورزشگاه به طور کامل ساخته شود.برای اولین بار در سال 91-92 از این ورزشگاه استفاده شد. بخاطر عدم رسیدگی مسئولان به این ورزشگاه اکنون فقط سایه‌ای از یک مجموعه ورزشی از آن باقی مانده و به غیر از خود زمین چمن ورزشگاه ، همه چیز در حال ویرانی می باشد.پ

آدرس و تلفن ورزشگاه خلیج فارس بندر عباس

ادرس ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس شهر بندرعباس، محله پگاه، بلوار امام حسین
تلفن ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس 076-33325685
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ورزشگاه خلیج فارس بندر عباس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ورزشگاه خلیج فارس بندر عباس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.