زمان مطالعه: 1 دقیقه
والدین نامناسب

والدین نامناسب

قبل از اینکه بچه دار شوید تمرین کنید و مسئولیت پذیر باشید.

بنام یگانه عالم
اول خودتان را تربیت کنید و در مورد نقش والدی مطالعه کنید تا بتوانید والدین خوبی برای فرزندتان باشید.
دختر ویا پسر هر دو نیازمند والدین خوب هستند چون هرکدام در مراحل مختلف زندگی از والدینشان الگو برداری میکنند. پدر نامناسب دارای ویژگیهای رفتاری است که به چند نکته کوتاه اشاره میکنیم:
پسر نیاز دارد تا با پدر خودوقت بگذراند بطور مثال کشتی بگیرد پدر خود را درآغوش بگیرد ومسائل خودرا با او درمیان بگذارد وقتی پدر طولانی مدت ازخانه دور است و زمانیکه درخانه حضور دارد به فرزندش بی توجه است بی توجهی پدر به نیاز فرزند برای دریافت محبت بی اعتنایی پدر به رفتارهایی در فرزند که نیاز به محبت را در او نشان میدهد که در اثر بی توجهی حس طرد شدگی و اضافه بودن در فرزند بوجود می آید.

زمانیکه دائما تهدید برای ترک فرزند و خانواده برای تنبیه و مجازات فرزند به زبان آورده شود.
پدری که نقش والد بودن خود را فراموش میکند و کارهای ناشایست انجام میدهد. بطور مثال اعتیاد به الکل ویا مواد مخدر یا پدرانی که به طور منظم فرزاندشان را کتک میزنند و او را تحقیر میکنند. و یا فرزندان را سپر بلای خود میکند.

سارافلاحی

نظر خود را درباره «والدین نامناسب» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره والدین نامناسب فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.