زمان مطالعه: 1 دقیقه
والدین سمی چه کسانی هستند؟

والدین سمی چه کسانی هستند؟

شاید برای شما این سوال پیش امده والدین سمی چه کسانی هستند؟ ایا من والد خوبی هستم؟

بنام یگانه عالم

از نشانه های والدین سمی میتوانیم به موارد زیر اشاره کرد. این والدین دائما فرزند خودرا با دیگر بچه ها مقایسه میکنند و مقایسه به اشتباه. حتی حاضر نیستند بدانند که هر کسی استعداد و توانایی خاصی دارد و همه نباید شکل هم باشند با مقایسه کردن باعث می شوند حس حقارت و عدم توانمند بودن به فرزندشان  دست بدهد.

والدینی که اگر مشکلی برایشان پیش می اید با فرزند خود درد و دل میکنند و در واقع به روح و روان فرزند خود آسیب وارد میکنند. والدینی که کمال طلب هستند و تلاش فرزندشان که به موفقیت منتهی نشود نادیده میگیرند. والدینی که خشم خود را بر سر فرزند خود خالی میکنند بخشی از ویژگی های والدین سمی هستند.

سارا فلاحی

نظر خود را درباره «والدین سمی چه کسانی هستند؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره والدین سمی چه کسانی هستند؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.