زمان مطالعه: 1 دقیقه
هیچگاه تن به هر رابطه ای ندهید

هیچگاه تن به هر رابطه ای ندهید

هیچ‌گاه تن به هر رابطه‌ای ندهید. در ادامه‌ی این پست روانشناسی به این موضوع مهم می‌پردازیم.

بنام یگانه عالم
بعضی از افراد به‌علت تنهایی و فقط تنهایی وارد رابطه شده اما یادتان باشد رابطه با آدم‌هايی كه صرفا شما را برای ارضای اميال لحظه‌ای یا خوشی‌های لحظه‌ای و یا بعنوان زنگ تفریح خود می خواهند، روح و تن شما را می آزارد، وقتی كه می‌بینید هيچ چيز در پس اين ارتباط وجود ندارد در آن رابطه نمانید و آن را قطع کنید.
اطمينان داشته باشيد این نوع رابطه ها نه تنها باعث رفع تنهایی شما نمی‌شود بلکه باعث تنهاترشدن و افزایش افسردگی شما میگردد و در انتها به پوچی و تهی بودن ختم خواهد شد. چیزیکه روانن رنجور شما نياز دارد تنها رابطه جنسی نيست، بلكه محبت و توجه بی قيد و شرط است، گاهی نیاز دارید مورد نوازش و توجه و محبت و دیده شدن قرار بگیرید و رابطه سالم، رابطه‌ای‌ست كه به تمام ابعاد وجود آدمی معنا دهد و ارزش انسانی شما را نادیده نگیرد.

سارا فلاحی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «هیچگاه تن به هر رابطه ای ندهید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره هیچگاه تن به هر رابطه ای ندهید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.