زمان مطالعه: 5 دقیقه
بیوگرافی کیت میدلتون

بیوگرافی کیت میدلتون

کیت میدلتون یا کاترین شاهدخت ولز همسر ویلیام شاهزاده ولز است. وی لقب ملکه مد جهان را دارا می‌باشد و استایل او همیشه مورد توجه رسانه‌ها بوده است.

کیت میدلتون (Kate Middleton) همسر ویلیام شاهزاده ولز است. کیت میدلتون سه فرزند دارد. غیبت طولانی مدت کیت میدلتون در مارس ۲۰۲۴ سوژه بسیاری از رسانه‌های مهم جهان شد. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی کیت میدلتون را ببینید.

نام و نام خانوادگی کاترین الیزابت کیت میدلتون
تاریخ تولد ۹ ژانویه ۱۹۸۲
محل تولد ردینگ، بریتانیا
ملیت بریتانیایی
وضعیت تاهل متاهل
نام همسر ویلیام، شاهزاده ولز

 

عکس فتوشاپ کیت میدلتون

ماجرای غیبت کیت میدلتون در انظار عمومی

کیت میدلتون از دسامبر ۲۰۲۳ تا اوایل مارس ۲۰۲۴ در مراسم رسمی حضور نیافت و بسیاری از کارشناسان از غیبت طولانی مدت وی تعجب کردند تا اینکه هشتم مارس روز جهانی زن تصویری از میدلتون و فرزندانش منتشر شد ولی کارشناسان متوجه شدند کل عکس دستکاری شده و فتوشاپ است. کیت میدلتون سرانجام ۲۲ مارس با انتشار ویدئویی از خود اعلام کرد که به سرطان مبتلا شده است.

کیت میدلتون

درباره کیت میدلتون

کیت میدلتون ۹ ژانویه ۱۹۸۲ در شهرستان برکشایر در انگلستان به دنیا آمد. مادرش مهماندار هواپیما و پدرش برنامه‌ریز پرواز هواپیماها در خطوط هوایی بریتیش ایرویز بوده. والدینش در ۲۱ ژوئن ۱۹۸۰ ازدواج کردند. آن دو با هم یک فروشگاه پستی سفارش لوازم تزئینی برای مهمانی برپا کردند و از این راه میلیونر شدند. کاترین یک خواهر و یک برادر دارد. نام خواهرش فیلیپا است که همه او را پیپا صدا می‌کنندو برادرش جیمز ویلیام است. پیپا که از دانشگاه ادینبرا در اسکاتلند فارغ‌التحصیل شد پس از نامزدی خواهرش مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

کیت میدلتون و ویلیام

کیت یا کاترین در دانشگاه سنت اندروز در اسکاتلند واقع در شمال بریتانیا تحصیل می‌کرد. او در رشته تاریخ هنر درس می‌خواند و با شاهزاده ویلیام آشنا شد. وی با نمرات عالی فارغ‌التحصیل شد.

کاترین ارتباط عمیقی با شاهزاده ویلیام به عنوان دوست‌دخترش داشت و پس از آن توجه رسانه‌ها در سراسر دنیا را به خود جلب کرد. عکس او اغلب روی جلد مجله‌ها چاپ می‌شد. در ۱۷ اکتبر ۲۰۰۷ او توسط وکیلش از رسانه‌ها شکایت کرد و گفت که آنها اذیتش می‌کنند. او می‌گوید کار خیلی خاصی انجام نداده که این همه مورد توجه رسانه قرار گرفته.

در فوریه ۲۰۰۶ عنوان شد که کاترین تحت محافظت ۲۴ ساعته سازمان امنیت سلطنتی و دیپلماتیک قرار گرفته. این موضوع به گمانه زنی‌ها درباره اینکه او و ویلیام به زودی نامزد می‌شوند، قوت بخشید چون اگر غیر از این بود، سرویس امنیت از او محافظت نمی‌کرد. در آن زمان هیج نامزدی اتفاق نیفتاد و محافظت دیگر شامل حال او نمی‌شد.

در جشن تولد ۲۵ سالگی‌اش در ژانویه ۲۰۰۷ شاهزاده ویلیام و شاهزاده چارلز از طرف وکیل کیت مورد تهدید شکایت قرار گرفتند. دو گروه روزنامه گاردین و نیویورک تایمز مانع از چاپ عکس‌های خصوصی کاترین که توسط خبرنگاران سمج گرفته شده بود، شدند. او حداقل در یک مراسم رسمی به عنوان مهمان سلطنتی شاهزاده ویلیام شرکت کرده که رژه سلطنتی در ۱۵ دسامبر ۲۰۰۶ بود.

در ۱۴ آوریل ۲۰۰۷ روزنامه سان که در گروه روزنامه تایمز قرار دارد، عنوان کرد که کاترین و ویلیام از هم جدا شدند. این خبر وقتی تحکیم یافت که بی‌بی‌سی نیز در ادامه روز عنوان کرد که آن دو در سفری که با هم به سوئیس رفته بودند، تصمیم گرفتند که جدا شوند. کاخ سلطنتی فقط یک نظر درباره جدایی ویلیام و کاترین داد و در ادامه گفت که درباره زندگی خصوصی شاهزاده ویلیام نظر نمی‌دهند. روزنامه‌ها دلایلی برای این جدایی می‌آوردند ولی منابعشان نامشخص بود. روزنامه سان از قول دوستان صمیمی آن زوج اعلام کرد که کاترین به این علت ناراحت است که اعتقاد دارد ویلیام به او توجه کافی را ندارد. روزنامه‌ها عنوان می‌کردند که ویلیام وقتش را با زن‌های دیگر پر می‌کند و همچنین می‌گفتند که شاهزاده ویلیام که در آن زمان ۲۴ سال داشت، می‌گوید الان برای ازدواج زود است.

روزنامه دیلی میل اعضای خانواده سلطنتی را مقصر دانست و گفت برای ازدواج کاترین و ویلیام عجله نکنید و بگذارید ویلیام از زندگی مجردیش در ارتش لذت ببرد. این منبع در ادامه گفت که دوست ویلیام او را تشویق کرده که بی‌اهمیت به دخترها نزدیک شود و اینکه درخواست کاترین برای توجه بیشتر ویلیام به او بی‌مورد است. در ژوئن ۲۰۰۷ آن دو بر این مطلب که فقط دوستان صمیمی اند ، پافشاری میکردند؛ گرچه رسانه‌ها از بهم پیوستن آن دو خبر می‌دادند. کاترین و خانواده‌اش در کنسرتی که برای مادر مرحوم ویلیام، دایانا، شاهدخت ولز، برپا شده بود شرکت کردند. آن‌ها و ویلیام با دو ردیف فاصله نشستند. با دخالت شاهزاده فنلاند سانتاویچ این دو دوباره به هم رسیدند.

پس از آن، کاترین و ویلیام در عموم با هم دیده شدند و روزنامه‌هایی مانند دیلی‌میل و بی‌بی‌سی عنوان کردند که آتش روابط آنها دوباره روشن شده است. در سال ۲۰۰۸ کاترین همراه ویلیام در جشنی که به مناسبت دریافت نشان بال‌های خلبانی ویلیام در کالج نیروی هوایی پادشاهی بود، شرکت کرد.

کیت میدلتون

ازدواج کیت میدلتون

در نوامبر ۲۰۱۰ کاخ سلطنتی اعلام کرد که کاترین و ویلیام در آوریل ۲۰۱۱ وصلت خواهند کرد. آن دو در اکتبر ۲۰۱۰ طی سفر ده روزه‌ای که به مناسبت دریافت مدرک پرواز هلی‌کوپتر ویلیام با هم به کنیا واقع در شرق آفریقا رفته بودند، نامزد شدند. این رسم وجود دارد که وقتی اعضای سلطنتی ازدواج می‌کنند، به طور نمادین نام قلمرویی را صاحب می‌شود. نام قلمرویی که ملکه الیزابت دوم پس از ازدواج برای ویلیام انتخاب کرد «کمبریج» است. بدین ترتیب ویلیام لقب «دوک کمبریج» و همسرش کاترین لقب «دوشس کمبریج» را دریافت کردند.

طبق قرارداد، فرزند پسر یا نوه پادشاه لقب «والاحضرت» را دریافت می‌کند. اگر ویلیام پس از ازدواج لقب والاحضرت دریافت کند، کاترین نیز این لقب را دریافت می‌کند؛ مگر اینکه ملکه رأی مخالف بدهند؛ بنابراین کاترین لقب «والاحضرت شاهزادهٔ ویلیام» را دریافت می‌کند. در صورتی که ویلیام این لقب را دریافت نکند، کاترین به عنوان «والاحضرت دوشس یا هر لقبی در این سطح دریافت می‌کند. پس از برگزاری مراسم ازدواج ملکه بریتانیا به او و شوهرش، شاهزاده ویلیام لقب دوشس و دوک کمبریج را اعطا کرد.

کیت میدلتون و فرزندانش

در ژانویه ۲۰۱۳، ملکه نامه‌ای جدید صادر کرد که بر طبق آن اگر فرزند دوک و دوشس کمبریج چه پسر و چه دختر باشد، لقب شاهزاده/شاهدخت پادشاهی متحده و عنوان والاحضرت سلطنت را دریافت خواهد کرد. این مسئله برای تمام فرزندانی که دوک و دوشس کمبریج در آینده خواهند داشت صدق می‌کند.

کیت میدلتون در ۲۲ ژوئیه ۲۰۱۳ نوزاد پسری به نام شاهزاده جرج کمبریج را به دنیا آورد. وی ۲ مه ۲۰۱۵ نوزاد دختری به نام شاهدخت شارلوت کمبریج را به دنیا آورد. فرزند سوم میدلتون هم ۲۳ آوریل ۲۰۱۸ به نام شاهزاده لویی ولز به دنیا آمد. کیت میدلتون در سال ۲۰۲۲ پس از درگذشت ملکه الیزابت، شاهدخت ولز شد.

استایل کیت میدلتون

کیت میدلتون در صنعت مد

کیت میدلتون بسیار مورد توجه صنعت مد است. کاترین در بسیاری از لیست‌های خوش پوشان دنیا قرار گرفته و طبق انتخاب دیلی تلگراف به عنوان متعهدترین نوظهور در لیست ۲۰۰۶ برنده‌ها و بازنده‌ها قرار گرفته بود. او توسط تاتلر هم در سال ۲۰۰۷ رتبه هشتم در لیست ده تندیس برتر مد انتخاب شد. او همینطور در مجله مردم سال ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ در لیست خوش پوشان قرار گرفت. در ژوئن ۲۰۰۸ وبگاه Style.com کاترین را به عنوان تندیس زیبایی ماه انتخاب کرد. او در جشنواره غرور در لیست خوش پوشان بین‌المللی قرار گرفت.

برخی میدلتون را ملکه مد جهان Queen of Fashion می‌دانند. دوشیزه کمبریج، امروزه یک چهره شناخته شده جهانی در صنعت مد است که تاثیرگذاری او بر این صنعت، قابل توجه می‌باشد.

تصاویر کیت میدلتون

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی کیت میدلتون» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی کیت میدلتون فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.