زمان مطالعه: 3 دقیقه
هتل های محله ببک استانبول

هتل های محله ببک استانبول

با ما در این مقاله همراه باشید تا بهترین هتل‌های محله ببک استانبول را به شما معرف کنیم.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

همان طور که قیمت بلیط تهران استانبول بر اساس نوع ایرلاین و کلاس پروازی متفاوت است، قیمت هتل های استانبول نیز بر اساس اینکه در کدام محله قرار دارند، با هم متفاوت هستند. برای مثال هتل‌های محله ببک که جزو محله‌های اعیان نشین استانبول است، قیمت بیشتری در مقایسه با سایر هتل‌های استانبول دارند.

البته طبیعی است. محله ببک را بی‌تردید می‌توان جزو زیباترین محله‌های استانبول دانست. این محله قدیمی که قدمت آن به یونان باستان باز می‌گردد، در کنار تنگه بسفر قرار دارد. هتل‌های این منطقه دارای چشم‌اندازی بسیار زیبا به‌سمت تنگه بسفر هستند. جالب است بدانید که این محله در بین ثروتمندان نیز شهرت بسیاری دارد.

به همین خاطر بسیاری از ساکنین ثروتمند استانبول نیز ترجیح می‌دهند که یک ویلای زیبا در همین منطقه داشته باشند. از‌این‌رو همواره پلیس مراقب حفظ امنیت این منطقه است. همچنین افراد ثروت و بافرهنگ بسیاری در این منطقه سکونت دارند. با ما در این مقاله همراه باشید تا بهترین هتل‌های محله ببک استانبول را به شما معرف کنیم.

هتل ببک

هتل ببک را می‌توان معروف‌ترین هتل محله ببک داسنت. این هتل لوکس فقط برای بزرگسالان تعبیه شده است و کودکان امکان اقامت در آن را ندارند. شاید این کار کمی بی‌رحمانه باشد؛ اما گاهی افرادی که فرزند ندارند، تمایلی هم به شنیدن صدای جیغ و فریاد کودکان هم ندارند! پس اگر به‌دنبال آرامش و سکوت محض هستید، می‌توانید هتل ببک را برای اقامت خود انتخاب کنید. وقتی که تصاویر این هتل را ببینید، قطعاً شیفته آن می‌شوید. برخی اتاق‌های هتل ببک دارای بالکنی به‌سمت تنگه بسفر هستند.

 با حضور در این بالکن‌ها می‌توانید نسیم خنک دریا را روی صورت خود احساس کنید و از شنیدن صدای امواج لذت ببرید. این هتل دارای فضایی لوکس و اتاق‌های سلطنتی است. حتی از بهترین اسباب و اثاثیه در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق‌های هتل استفاده شده است. این هتل از مراکز خرید، ایستگاه‌های معروف مترو یا جاهای دیدنی استانبول فاصله دارد و این یعنی باید انتظار آرامش را در آن داشته باشید.

در این هتل امکان استفاده از استخر وجود ندارد؛ اما می‌توانید در فضای سبز سرگرم شوید یا به بار، رستوران و کافه آن مراجعه کنید. البته توجه داشته باشید که قیمت این هتل در مقایسه با قیمت هتل های استانبول کمی بیشتر است. همان طور که اشاره کردیم، قیمت هتل‌ها نیز همانند قیمت بلیط تهران استانبول با توجه به کیفیت خدمات متفاوت خواهد بود.

هتل Le meridien

هرچه از زیبایی هتل ببک بگوییم کم است؛ اما خب به هر صورت استخر ندارد و برای اقامت خانواده‌ها مناسب نیست. در صورتی که به‌صورت خانوادگی سفر می‌کنید و دارای فرزند کوچک هستید یا دلتان حتماً استخر می‌خواهد، می‌توانید در هتل Le meridien اقامت کنید. این هتل 5ستاره جزو بهترین هتل‌های استانبول به حساب می‌آید.

هتل Le meridien در برجی مرتفع و زیبا قرار دارد و تمامی امکانات رفاهی و خدماتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همان طور که اشاره کردیم، هتل Le meridien دارای بخش استخر است. دو استخر سرپوشیده و روباز در این هتل وجود دارند. همچنین مسافران می‌توانند از بخش اسپای هتل نیز استفاده کنند. بخش اسپا شامل مربی خصوص، بخش فیتنس، بخش سلامت، آب درمانی، اسکراب بدن، خدمات موی سر، آرایش صورت، درمان دردهای عضلانی، استفاده از سونا، جکوزی، اتاق بخار، اتاق آب سرد، ماساژ و البته حمام ترکی می‌شود.

در این هتل می‌توانید از هر نوع امکانات رفاهی، خدماتی و تفریحی که در نظرتان است استفاده کنید. بهترین امکانات در اتاق‌های لوکس با چشم‌اندازی بی‌نظیر در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. این هتل از دیدگاه بسیاری از مسافران، بهترین هتل در محله ببک استانبول است.

هتل sumahan

هتل سوماهان را می‌توان عاشقانه‌ترین هتل در محله ببک استانبول دانست. این هتل بیشتر شبیه به ویلاهای لوکسی است که در سریال‌های ترکی می‌توانید ببینید. هتل سوماهان اصلاً شباهتی به هتل‌های لوکس ندارد و در عین حال لوکس‌ترین و عاشقانه‌ترین فضا را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

اگر ‌دنبال سفر ماه عسل هستید، بهتر است در هتل سوماهان اقامت داشته باشید. شاید هزینه اقامت در این هتل در مقایسه با قیمت هتل های استانبول کمی بیشتر باشد؛ اما ارزش آن را دارد. حتی اگر با خرید چارتر، قیمت بلیط تهران استانبول را کاهش دهید، بهتر است در این هتل اقامت داشته باشید.

در هتل سوماهان می‌توانید در اتاق‌های دونفره یا سوئیت‌های بسیار زیبا اقامت کنید. برخی سوئیت‌ها دارای دسترسی به بخش بالکنی هستند که بیشتر شبیه به یک حیاط خلوت می‌مانند. این بالکن‌ها در کنار تنگه بسفر قرار دارند و اگر لبه بالکن بنشینید، می‌توانید پای خود را داخل آب کنید. تورهای گردشگری با قایق نیز در این هتل برگزار می‌شود. فضای داخلی اتاق‌ها ترکیبی از معماری سنتی و سبک مدرن هستند. با حضور در این هتل، عاشقانه‌ترین سفر خود را تجربه می‌کنید.

به‌صورت کلی می‌توان گفت که محله ببک از بسیاری از جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری استانبول فاصله دارد. حتی با اقامت در این منطقه از مراکز خرید و محله‌های شلوغی مثل تکسیم نیز فاصله می‌گیرید؛ اما در عوض آرامش واقعی استانبول را تجربه می ‌کنید. تقریباً می‌توان گفت که محله ببک، زیباترین محله استانبول است. البته قیمت خانه و هتل در این محله بیشتر از محله‌های دیگر خواهد بود؛ اما زیبایی و آرامش آن ارزش این مبلغ بیشتر را دارد.

نظر خود را درباره «هتل های محله ببک استانبول» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره هتل های محله ببک استانبول فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.