مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی هان سو هی

بیوگرافی هان سو هی

هان سو هی بازیگر و مدل است. از جمله سریال‌های معروف او با وجود اینکه می‌دانم و نام من است. درگیری هان سو هی و هیه ری در مارس ۲۰۲۴ سوژه داغ شبکه‌های اجتماعی شد.

هان سو هی (Han So-hee) بازیگر معروف کره جنوبی است. یکی از سریال های سال ۲۰۲۱ وی، سریال نام من است که از نتفلیکس پخش شد و بازی قابل قبولی را در کارهای رزمی از خود نشان داد. هان سو هی هرازگاهی سوژه فضای مجازی شده و اسم او ترند می‌شود. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی هان سو هی و جدیدترین خبرهای او را هم مطلع شوید.

نام و نام خانوادگی هان سو هی
تاریخ تولد ۱۸ نوامبر ۱۹۹۴
محل تولد اولسان، کره جنوبی
ملیت کره‌ای
حرفه بازیگر، مدل
وضعیت تاهل مجرد

 

هان سو هی، هیه ری و ریو جون یول

ماجرای هان سو هی و هیه ری

هان سو هی در مارس ۲۰۲۴ درگیر ماجرای عاشقانه‌ای با ریو جون یول (Ryu Jun yeol) شد. ریو جون یول بازیگر سریال ریپلای ۱۹۸۸ و دوست پسر سابق لی هه‌ری (Lee Hye-ri) است. موقعی این موضوع ترند شد که یک گردشگر ژاپنی ادعا کرد تصاویری از قرار عاشقانه هان سو هی و ریو جون یول در هاوایی ثبت کرده ولی ابتدا هان سو هی آنرا رد کرد ولی پس از اثبات در اینستاگرامش توضیحاتی داد و آنرا تایید کرد. حتی هیه ری هم عکس‌العمل نشان داد و با تصویری از هاوایی نوشت: چه جالب. ماجرای این سه بازیگر کره‌ای در فضای مجازی بسیار داغ شده است.

خالکوبی هان سو هی

ماجرای خالکوبی هان سو هی

خالکوبی هان سو هی در آگوست ۲۰۲۳ سوژه داغ شبکه‌های اجتماعی شد. او در بسیاری از پست‌های اینستاگرامی خود به وضوح، خالکوبی‌هایش را به نمایش گذاشت. بعضی از کاربران تصور می‌کنند که این خالکوبی‌ها احتمالا موقتی هستند اما باز هم این سبک از خالکوبی در بین دیگر بازیگران زن، بی‌سابقه بوده است.

در ادامه این پست آسمونی بیوگرافی هان سو هی را ببینید.

بیوگرافی هان سو هی ؛ بازیگر سریال نام من
هان سو هی

درباره هان سو هی

لی سو هی با نام هنری هان سو هی (Han So-hee) ۱۸ نوامبر ۱۹۹۴ در اولسان، کره جنوبی به دنیا آمد. او در دبیرستان دخترانه اولسان و دبیرستان هنر اولسان تحصیل کرد. وی مدل و بازیگر است.

زندگی هنری هان سو هی

از سریال‌هایی که هان سو هی در آن نقش داشته است می‌ توان به سریال شاهزاده صد روزه من، سریال با وجود اینکه میدانم و سریال نام من اشاره کرد. وی در سریال نام من بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت. هان سو هی در این سریال همبازی آن بو هیون بود. سریال سال ۲۰۲۲ او موسیقی متن شماره ۱ و موجود گیونگ‌سونگ هم سریال سال ۲۰۲۳ هان سو هی است.

هان-سو-هی
هان سو هی در سریال تاریخی

سریال های هان سو هی

  • ۲۰۲۳ موجود گیونگ‌سونگ
  • ۲۰۲۲ موسیقی متن شماره 1
  • ۲۰۲۱ نام من
  • ۲۰۲۱ با وجود اینکه میدانم
  • ۲۰۲۰ دنیای متاهلین
  • ۲۰۱۹ پرتگاه
  • ۲۰۱۸ بعد از باران
  • ۲۰۱۸ شاهزاده صد روزه من
  • ۲۰۱۷ گل پول
  • ۲۰۱۷ دنیاهای موازی

هان سو هی در با وجود اینکه میدانم

بیوگرافی هان سو هی ؛ بازیگر سریال نام من
هان سو هی در سریال با وجود اینکه می دانم

یکی از سریال های سال ۲۰۲۱ هان سو هی، «سریال با وجود اینکه میدانم»(Nevertheless) است. پارک جه اون (Song Kang) دانشجوی هنر است که در ظاهر با همه خوب و خوش اخلاق است اما در واقع نسبت به دیگران بی تفاوت است و نمیخواهد رابطه عاشقانه با کسی برقرار کند. تا اینکه به طور غیر منتظره ای عاشق یو نا بی (Han So Hee) می شود و ماجراهایی مابین این دو و دیگر دوستان شان پیش می آید.

هان سو هی در نام من

هان-سو-هی
هان سو هی در نام من

سریال نام من، داستان دختری است (با بازی هان سو هی) که سعی دارد با فهمیدن حقایق، انتقام مرگ پدرش را از مقصر آن بگیرد. به همین خاطر او عضو یک گروه خلافکار بزرگ شده و سعی می‌ کند اعتماد رئیس خلافکاران را جلب کند.

راه ارتباطی هان سو هی

پیج اینستاگرام xeesoxee

 

تصاویر هان سو هی

خالکوبی گل رز هان سو هی 2023
تبلیغات هان سو هی

بیوگرافی هان سو هی ؛ بازیگر سریال نام من

هان-سو-هی

بیوگرافی هان سو هی ؛ بازیگر سریال نام من

هان-سو-هی

بیوگرافی هان سو هی ؛ بازیگر سریال نام من

نظر خود را درباره «بیوگرافی هان سو هی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی هان سو هی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.