زمان مطالعه: 1 دقیقه
نکات مهم قبل از ازدواج

نکات مهم قبل از ازدواج

قبل از ازدواج نکاتی وجود دارد که برای بسیاری از دختر و پسرهای جوان امری مهم است که باید به آن توجه ویژه داشت.

قبل از ازدواج و در دوران نامزدی شما میتوانید طرف مقابلتان را بهتر بشناسید تا تصمیم درستی اتخاذ کنید.
اگر نامزدتان در مقابل پدر و مادرش تسلیم مطلق است، و از خود هیچ اختیاری ندارد و حتی مطالب و مسائل غیرمنطقی آنها را می‌پذیرد، كمی در انتخاب خود درنگ کنید و بیشتر فکر كنید.

اگر نامزدتان با شما بسیار مهربان است، اما در حین رانندگی یا درمعاشرت با مردم اگر چیزی باب میلش نیست و خشونت می‌کند، مطمئن باشید که بعد از گذشت مدتی با شما نیز خشونت آمیز رفتار میکند.
بیشتر آدم‌ها سعی میکنند تا در دوره نامزدی بهترین رفتار را از خود بروز بدهند. اما اگر قسمت عمده دوره نامزدی شما به بحث و جدل می‌گذرد، این نشانه بسیار بدی از یک زندگی دردناک بعد ازازدواج است. پس بیشتر دقت کنید تا دچار مشکل نشوید.
اگر در دوران نامزدی با نامزدتان بیرون رفتید و او در خرج کردن خساست به خرج میدهد با وجود اینکه پول کافی دارد و یا اینکه ازبیرون رفتن با شما سر باز میزند و یا وقت کافی برای شما قائل نمیشود باید بیشتر دقت کنید.

سارا فلاحی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نکات مهم قبل از ازدواج» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نکات مهم قبل از ازدواج فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.