زمان مطالعه: 1 دقیقه
نورونتا : شبکه امن مالی و اطلاعاتی مخابرات

نورونتا : شبکه امن مالی و اطلاعاتی مخابرات

نورونتا شبکه­ای اختصاصی، غیر اشتراکی و ایمن می باشد که بطور مجزا از سایر شبکه های شرکت مخابرات ایران طراحی شده است.

شبکه نورونتا چیست؟

نورونتا شبکه­ای اختصاصی، غیر اشتراکی و ایمن می باشد که بطور مجزا از سایر شبکه های شرکت مخابرات ایران طراحی شده است. شبکه نورونتا جهت سرویس دهی به مشتریان تجاری، مالی و حاکمیتی پیاده سازی شده است. در طراحی این شبکه از تجهیزات اختصاصی و با کیفیت بالا استفاده شده که امکان ارائه SLA  با سطوح  برنز، نقره، طلا و الماس را به مشترکین می­دهد. برای نگهداری شبکه و ارائه خدمات به مشترکین آن، تیم های فنیVIP و اختصاصی در نظر گرفته شده است. معرفی از ملزومات اساسی یک سازمان برای شبکه اختصاصی خود،بکارگیری یک شبکه امن و قابل اطمینان جهت ارتباطات مالی و اطلاعاتی می­باشد.

شبکه نورونتا در کجا مورد استفاده می باشد؟

بازار هدف مشتریان این شبکه، کلیه شرکت­ها، سازمان­هاو نهادهای نیازمند یک شبکه اختصاصی و امن می­باشد که به برقراری ارتباط با دیگرنقاط خود بصورت بی­وقفه با امنیت بالا نیاز دارند. در صورتی که مشتریان نیاز به برقراری ارتباطی مطمئن با پهنایباند تضمین شده و امنیت لینک بالا و اختصاصی با شعب خود را داشته باشند، لینک­های ارتباطی نقطه به نقطه و نقطه به چند نقطه شبکه نورونتا، یک راهکار مناسب برای آنهاخواهد بود.

لینک های ارتباطی در شبکه نورونتا

با توجه به نیاز مشتریان به عرض باند مشخص و با توجه به مصوبات کمیسیون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، لینک های ارتباطی قابل ارائه در شبکه نورونتا با عرض باندهای زیر ارائه می شوند : 256 Kbps , 512 Kbps 1 Mbps , 2 Mbps , 4 Mbps , 8 Mbps , 12Mbps,  20 Mbps , 34 Mbps , 100 Mbps STM-1 , STM-4 , STM-16 100 Gbps برای دریافت راهنمایی و سفارش محصول با شماره تلفن های 47233312 و 47233307  تماس حاصل فرمایید.

نظر خود را درباره «نورونتا : شبکه امن مالی و اطلاعاتی مخابرات» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نورونتا : شبکه امن مالی و اطلاعاتی مخابرات فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.