زمان مطالعه: 1 دقیقه
نسخه پیچی برای دیگران

نسخه پیچی برای دیگران

راهنمایی دیگران بدون درنظر گرفتن وضعیت زندگی آنها درست نیست. چرا که شرایط زندگی افراد با یکدیگر متفاوت است و دلایل بسیاری برای موفقیت و شکست وجود دارد.

بنام یگانه عالم

گاهی اوقات بعضی از عزیزان بواسطه تجربیات خوب یا بد خود در زندگی برای دیگران نسخه میپیچند که اصلا این کار خوب هست یا نیست اما باید بدانید ما اجازه نداریم برای کسی تصمیم بگیریم و اگر کسی از شما راهنمایی خواست فقط باید او را بدون جانبداری راهنمایی کنید و اگر نمیتوانید چنین کاری را انجام دهید به او بگویید که من نمی توانم در این زمینه تورا راهنمایی کنم و او را به متخصص آن موضوع معرفی کنید.

بطور مثال: کسی تجربه ناخوشایند در مورد ازدواج دارد و هر کسی که در شرایط ازدواج قرار دارد به او پیشنهاد میکند که ازدواج نکن چون تهش با شکست مواجه میشوی. و یا ازدواج خیلی خیلی خوبه و من به همه پیشنهاد میکنم که ازدواج کنند، زیرا تمام این مسائل حاصل نجربیات شماست و عمومیت ندارد. زیرا دلایل بسیاری برای موفقیت و شکست وجود دارد.

زمانی که شما برای مشاوره به متخصص مراجعه می کنید تمام جهات زندگی و شخصیتی شما را بررسی می کند و با توجه به شرایط شما و خصوصیات و شخصیت شما میزان موفقیت و یا شکست را برایتان تعیین خواهد کرد و در انتها این شما هستید که باید تصمیم بگیرید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نسخه پیچی برای دیگران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نسخه پیچی برای دیگران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.