درج نظر
مطالعه: 1 دقیقه
میلک شیک نوتلا

میلک شیک نوتلا

میلک شیک نوتلا با بستنی، شیر و شکلات نوتلا درست می‌شود که طعم دلپذیر آن برای بسیاری از مردم جهان و همینطور ایران دلپذیر است.

میلک شیک نوتلا (Nutella Milkshake) یکی از شیک‌های پرطرفدار در فصل بهار و تابستان است. برای تهیه میلک شیک نوتلا زمان کمی نیاز است و به راحتی می‌توان گاهی هم آن را در خانه تهیه کرد. مواد لازم شیک نوتلا را می‌توانید به دلخواه اضافه یا کم کنید. در ادامه با آسمونی باشید تا طرز تهیه میلک شیک نوتلا را آموزش ببینید.

میلک شیک نوتلا

مواد لازم برای تهیه میلک شیک نوتلا

بستنی وانیلی یا شکلاتی ۲ پیمانه
شیر ۱ پیمانه
شکلات نوتلا نصف پیمانه
وانیل نوک ق چ
خامه نصف پیمانه
موز ۱ عدد
یخ کمی

 

تزئین میلک شیک نوتلا

طرز تهیه میلک شیک نوتلا

مخلوط‌‌کن را آماده کنید. ابتدا بستنی وانیلی یا شکلاتی را داخل آن ریخته و هم بزنید. موز را اضافه کنید و مجدد مخلوط کنید. شکلات نوتلا، شیر و وانیل را پس از اضافه کردن باز هم با مخلوط کن هم بزنید.

اگر می‌خواهید همان لحظه سرو کنید داخل آن یخ اضافه کرده و هم بزنید و اگر فرصت دارید ۱ ساعت داخل یخچال بگذارید تا سرد شود. برای سرو هم داخل لیوان را با شکلات نوتلا به صورت دلخواه مثلا مارپیچ ریخته و سپس مواد میکس شده را داخل آن بریزید و با خامه و پودر شکلات تزیین کنید.

نکته: می‌توانید از موز در میلک شیک نوتلای خود استفاده نکنید.

 

نظر خود را درباره «میلک شیک نوتلا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره میلک شیک نوتلا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.