زمان مطالعه: 1 دقیقه
آشنایی با ثروتمندترین زن جهان

آشنایی با ثروتمندترین زن جهان

مکنزی اسکات، همسر سابق جف بزوس (مدیرعامل شرکت آمازون) است که با 68 میلیارد دلار ثروت، ثروتمندترین زن دنیا شده است!

بیوگرافی مکنزی اسکات

مکنزی اسکات با 68 میلیارد دلار ثروت، ثروتمندترین زن دنیا است!

در این بخش از آسمونی با ثروتمندترین زن دنیا آشنا خواهیم شد. مکنزی در 7 آوریل 1970 در سان فرانسیسکو، کالیفرنیا از یک پدر برنامه‌ریز مالی و یک مادر خانه‌دار زاده شد. او در سال 1988 از مدرسه Hotchkiss در کنتیکت فارغ‌ التحصیل شد.

همسر سابق جف بزوس (مدیرعامل شرکت آمازون) ثروتمندترین مرد دنیا،این زوج مدت ها قبل از تاسیس شرکت آمازون در سال 1994 با هم آشنا شدند،آن ها سه ماه پس از اولین آشنایی نامزد کرده و بعد از شش ماه با هم ازدواج کردند. جف و مکنزی 25 سال با هم زندگی کرده و در این مدت دارای 3 فرزند شدند و (یک دختر را از چین پذیرفته‌اند) مکنزی اسکات و جف بزوس در سال 2019 از یکدیگر جدا شدند که بعد از این جدایی 38 میلیارد دلار سهم از شرکت آمازون به اسکات تعلق گرفت 

آشنایی با ثروتمندترین زن جهان
آشنایی با ثروتمندترین زن جهان

سهام شرکت آرایشی بهداشتی لورئال که 66/8 میلیارد دلار ارزش دارد،باعث شده مکنزی اسکات در صدر فهرست ثروتمندترین زنان دنیا قرار بگیرد.

اسکات در ماه جولای سال جاری اعلام کرد که 1/7 میلیارد از ثروتش را در سال گذشته برای امور مختلفی از جمله برابری نژادی، سلامت عمومی و تغییرات آب و هوایی، اهدا کرده است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آشنایی با ثروتمندترین زن جهان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آشنایی با ثروتمندترین زن جهان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.