زمان مطالعه: 8 دقیقه
تمام موجودات طلسم شده در بازی The Witcher 3: Wild Hunt

تمام موجودات طلسم شده در بازی The Witcher 3: Wild Hunt

بازی The Witcher 3:Wild Hunt پر از موجودات طلسم شده می باشد که برای پیشبرد بازی می بایست آنها را شناخت.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

بازی The Witcher 3: Wild Hunt را می توان یکی از بهترین و بزرگترین بازی ها صنعت ویدیو گیم در نظر گرفت. چه از لحاظ وسعت دنیای بازی و چه از لحاظ تنوع دشمنان، موجودات عجیب و غریب و بعضا ترسناک و شخصیت پردازی فوق العاده و همچنین داستان بسیار گیرا و درگیر کننده، همه و همه باعث می شود که این بازی یک تجربه کامل، عاری از هرگونه خسته کنندگی و بسیار جذاب برای گیمرها باشد.

دنیای فانتزی ای که اولین بار توسط آندری ساپکوفسکی خلق شد، آنقدر وسیع است که داشتن دشمنان مختلف از ملزومات آن محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی تمام موجودات طلسم شده در بازی The Witcher 3: Wild Hunt بپردازیم که توسط استودیو CD Projekt Red ساخته شده است.

این موجودات، همانطور که از آن آنها پیداست، به دلیل آنکه مورد طلسم قرار گرفته اند، از قدرت بیشتری نسبت به سایر دشمنان بازی برخوردارند و راه های مقابله خاصی را برای درگیری می طلبند. اگرچه درون بازی یک دایره المعارف بسیار بزرگ در این زمینه قرار دارد، اما شناخت یکجای تمامی این موجودات، خالی از لطف نخواهد بود.

Archespore

این گونه از موجودات را در صورتی که بسته الحاقی Blood & Wine را تجربه کرده باشید، مشاهده خواهید کرد. شکل و شمایل این موجود، ترکیبی از گیاهان گوشت خار و گل آفتاب گردان، در دنیای واقعی است اما با این تفاوت که این گیاه غول پیکر روش های مختلفی برای حمله به گرالت دارد. در دنیای بازی، این باور وجود دارد که Archesporeها بر روی زمین هایی رشد می کنند که خون یک فرد در حال مرگ بر روی آن ریخته شده باشد.

گیاه Archespore
Archespore

 

به عنوان مثال این گیاهان طلسم شده بر روی زمین هایی که فردی به ناحق کشته شده است، مراسم های خونین و قربانی های مختلف انجام گرفته است رشد می کنند. در صورتی که ماموریت "Wine Wars: Vermentino" را بازی کرده باشید با اینگونه از موجودات برخورد خواهید کرد. 4 مدل مختلف از Archesporeها در بازی وجود دارد که تنها از لحاظ رنگ با یکدیگر متفاوت خواهند بود. اما شیوه حمله کردن آنها با استفاده از سر گیاه انجام می گیرد و به سمت گرالت حمله ور می شوند. همچنین در صورتی که گرالت از این گیاه فاصله بگیرد، Archespore می تواند با پرتاب مواد سمی، گرالت را مسموم کند.

این گیاهان می توانند برای دفاع، درون خاک قایم شوند و از نقطه دیگری بیرون بیایند. برای کشتن این گونه از موجودات، می توان از Igni استفاده کرد و از آنجایی که این موجود به صورت گیاه است، آتش می تواند در نابودی آن بسیار کارگشا باشد.

Berserker

Berserkerها به صورت نمایی از خرس در بازی ظاهر می شوند. بسیار غول پیکر بوده و در صورتی که بتوانند به گرالت برسند، او را گاز میگیرند و باعث خونریزی مداوم گرالت می شوند. تا به اینجای کار خبری از طلسم نبوده و می توان برزرکرها را خرسهای طبیعی در نظر گرفت. اما باید در نظر داشت که طبق افسانه های نقل شده درون دنیای بازی، Berserkerها در اصل انسان هایی هستند که با طلسم و جادو تبدیل به خرسهایی غول پیکر شده اند.

Berserker در بازی Witcher 3
Berserker

 

این موجودات در روایت اصلی داستان بازی به چشم می خورند. در صورتی که به Skellige سفر کنید و بعد از همراه شدن با خانواده Crach، در مراسمی مشاهده می شود که این Berserkerها به مهمانی وارد می شوند و هرکس را که در تالار پذیرایی است تار و مار می کنند. این گونه از موجودات را در صورتی که هنوز انسان باشند می توان با استفاده از شمشیر عادی درون بازی از بین برد. اما در صورتی که به خرس تبدیل شده باشند، استفاده از شمشیر نقره به همراه روغن طلسم و همچنین استفاده از Igni تاثیر بیشتری خوهد داشت.

Botchling

این موجودات کریه المنظر، داستانی بسیار غم انگیز دارند. همانطور که می توان از ظاهر آنها فهمید. باچلینگ ها در اصل جنین هایی بوده اند که پدر و مادرشان هیچ علاقه ای به ورود آنها به دنیا نداشته اند. باچلینگ ها معمولا از آنجایی که هیچ عشقی را حس نکرده اند، به گونه ای طلسم می شوند و می توانند موجوداتی بسیار خطرناک باشند. 

Botchling در بازی Witcher 3
Botchling 

 

در افسانه های بازی آمده است، از آنجایی که آنها هیچ احساس عشقی را درک نمی کنند، به مادرهای باردار حمله کرده، آنها و فرزند داخل شکمشان را به قتل می رسانند. برای جلوگیری از ایجاد این موجودات طلسم شده، می بایست اول، نسبت به فرزند هنوز متولد نشده عشق ورزید. همچنین برای آنها نام انتخاب کرد و به آنها علاقه نشان داد. 

این گونه از موجودات را می توان در جریان داستان اصلی موقعی که در ولن هستید، با مراجعه به Bloody Baron پیدا کرد. این موجودات تا در حالت عادی خطرناک نیستند اما در صورتی که حس نفرت را دریافت کنند، می توانند بسیار خشمگین شده، تغییر شکل داده و به موجودات بسیار قدرتمندی تبدیل شوند و ارواح را احضار کنند. استفاده از Axii جهت کنترل روان این موجودات می توان باعث کاهش حس نفرت در آنها شود.

Lubberkin

این موجود را نیز در ادامه داستان مربوط به باچلینگ ها می توان مشاهده کرد. در طی انجام مراحل Bloody Baron در صورتی که تصمیم به خاک کردن باچلینگ کنید، گرالت با انجام یک سری مراسم مشخص، به Botchling نام می دهد و آنرا طبق اصول خاصی خاک می کند. در این صورت روح جنین ناخواسته، احضار می شود و به دنبال خط خونی خود خواهد رفت. 

گرالت در کنار Lubberkin
گرالت در کنار Lubberkin

 

در انجام مراحل مربوط به منطقه ولن، نوعی حس تاریکی و مردگی در بازی دیده می شود. اغلب اتفاقات بازی در شب هنگام اتفاق می افتد و به نوعی هوا بارانی خواهد بود که حس غم و اندوه را در بازی بیشتر می کند. القای حس عشق و نفرت در عین حال با هم در شهر ولن رخ می دهد و به نوعی این دوگانگی را به تصویر می کشد.

لابرکین ها را اگرچه به عنوان موجودات طلسم شده میشناسیم، اما این موجودات کاملا بی آزار هستند و صدمه ای به گرالت وارد نمی کنند. این موجود در طول شب، مسیر را برای گرالت روشن می کند و به نوعی یار و راهنمای گرالت برای یافتن زن و دختر Bloody Baron می شوند.

The Toad Prince

همانطور که اشاره شد، اولویت داستان بازی The Witcher 3: Wild Hunt بر پایه عشق است. اگر عشق درون دنیای بازی نباشد، بازی تلخ ترین پایان را خواهد داشت. البته عشق بیش از حد نیز می تواند نتیجه ای کاملا معکوس داشته باشد. تا جایی که چشم یک فرد به قدری تنگ می شود که باعث طلسم هم نوع خود در یک مثلث عشقی می شود. سرگذشت The Toad Prince نیز به همین گونه است. 

The Toad Prince
The Toad Prince

 

در صورتی که بسته الحاقی Hearts of Stone را تجربه کنید، شخصیت گانتر اودیم را ملاقات خواهید کرد که به دنبال تلافی کمکی است که در ابتدای بازی به شما می کند. در این قسمت شما باید خواسته های فردی با نام Olgierd von Everec را به انجام برسانید که در اولین ماموریت، از شما می خواهد تا موجودی که در تونل های فاضلاب قرار دارد را از بین ببرید. گرالت با مراجعه با فاضلاب متوجه یک موجود وزغ مانند می شود و پس از درگیری با آن، این موجود را از پا در میاورد که ناگهان توسط افرادی دستگیر می شود.

سرگذشت The Toad Prince از این قرار است که این موجود طلسم شده در اصل انسان بوده است. وی یک اشراف زاده و جانشین برحق اوفیری ها است که خواهان ازدواج با دختر مورد علاقه اولگیرد بوده است. اولگیرد نیز به همین دلیل با استفاده از روش هایی نادرست، وی را طلسم می کند تا تبدیل به یک وزغ غول پیکر شود و به عنوان حسن ختام، گرالت را می فرستد تا این وزغ را از پای در بیاورد تا بلکه با پایان یافتن عذاب این موجود طلسم شده، عذاب وجدان اولگیرد نیز از بین برود.

Ulfhedinn

این موجودات، در ظاهر همانند گرگنما ها هستند اما از آنها بسیار قوی تر، سریع تر و خشن تر می باشند. این موجودات را می توان در منطقه Skellige و در وضعیتی که ماه کامل است مشاهده کرد. سرعت بالای این موجودات در حدی است که به سرعت به گرالت می رسند و می توانند او را به راحتی از پا در بیاورند. 

Ulfhedinn
Ulfhedinn

 

مبارزه با این موجودات بسیار سخت و نفس گیر است. استفاده از Igni و Yrden برای صدمه زدن به این موجودات می تواند مفید واقع شود. همچنین استفاده از معجون های Moon Dust و روغن Cursed Oil می توان باعث شود تا گرالت راحت تر این موجودات را از پا در بیاورد.

WereWolf

گرگنما ها، در بخش های مختلفی از بازی دیده می شوند. این موجودات در طول روز به صورت انسان به نمایش در می آیند و با فرارسیدن ماه کامل، تبدیل به گرگنما می شوند و بسیار قدرتمند خواهند بود. نمونه ای از تقابل گرالت با گرگنما ها در مرحله فرعی Wild at Heart است که گرالت می تواند با یک گرگنمای بسیار قدرتمند مبارزه کند.

WereWolf
WereWolf

 

همچنین در پیشبرد مراحل داستانی بازی در شهر Skellige، با ورود به باغ مقدس، گرالت با شخصیت Morkvarg برخورد می کند. این شخصیت، در صورتی که توسط گرالت کشته شود، دوباره زنده خواهد شد و در حالتی که به گرگنما تبدیل شده است، غیرقابل کشتن است. طلسمی که بر این شخصیت قرار داده شده است به دلیل مشکلات عدیده ای است که او برای مردم منطقه خودش به وجود آورده است.

اگرچه گرالت می تواند او را نجات دهد و یا به روشی او را از بین ببرد، اما این موجود علاوه بر آنکه یکی از مراحل جانبی بازی به حساب می آید، می تواند نشان دهد که یک انسان تبهکار هیچ موقع قابل اعتماد نخواهد بود. در از بین برد گرگنما ها استفاده از Yrden و Igni توصیه می شود. در صورتی که گرالت به سرعت این موجودات را از بین نبرد، آنها می توانند در طول زمان، جان از دست رفته خود را باز یابی کنند و از این لحاظ کشتن این موجودات بسیار سخت خواهد بود.

Uma

اوما مخفف شده عبارت "Ugliest Man Alive" یا "زشت ترین انسان زنده" است. اوما را در اواخر بازی مشاهده خواهید کرد و با پیشبرد مراحل داستانی با او روبرو خواهید شد. این موجود، در واقع همان شخصیت Avallac'h است که برای گیر نیوفتادن به دست وایلد هانت، مورد طلسم قرار گرفته است. گرالت برای یافتن سیری، این موجود را به خود به کائر مورهن می برد و با انجام فرایندهای مختلف Trial of Grasses توسط ینفر، طلسم از روی او برداشته می شود.

Uma
Uma

 

این موجود درون بازی کاملا بی آزار است و برای پیشبرد خط داستانی بازی لازم است. او را اولین بار در منطقه تحت حفاظت Bloody Baron ملاقات خواهید کرد و با خود در ابتدا به وزیما و سپس به کائر مورهن خواهید برد.

در انتهای این مقاله لازم است اشاره شود که طلسم ها در دنیای فانتزی استفاده های مختلفی دارند. یک طلسم می تواند به دلیل عشق زیاد باشد و یک طلسم دیگر به صورت نفرین بروز کند. در بازی The Witcher 3: Wild Hunt نیز این موضوع کاملا مشهود است. انسان هایی بی گناه درگیر مشکلات مختلفی می شوند که تنها راه مقابله کردن با آنها، استفاده از طلسم است. 

این طلسم ها گاها می تواند باعث از بین رفتن یک زندگی، شهر و جامعه شود، به نوعی که استفاده از آنها درون بازی اگرچه راهی برای مقابله در نظر گرفته می شود، بسیار عملی قبیح و زشت است. 

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تمام موجودات طلسم شده در بازی The Witcher 3: Wild Hunt» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تمام موجودات طلسم شده در بازی The Witcher 3: Wild Hunt فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.