زمان مطالعه: 6 دقیقه
مهاجرت تحصیلی و کاری به کانادا با هزینه و تمام شرایط

مهاجرت تحصیلی و کاری به کانادا با هزینه و تمام شرایط

کانادا یکی از بهترین مقاصد برای زندگی و مهاجرت می باشد. در این مقاله بصورت کامل شرایط و نحوه مهاجرت تحصیلی و کاری به کشور کانادا توضیح داده شده است.

کانادا یکی از بهترین مقاصد برای زندگی و مهاجرت می باشد، فراهم بودن تمام الزامات زندگی و حمایت از دانش و تخصص در این کشور با وجود پهناوری بالای آن موجب شده است یکی از محبوب ترین مقاصد برای ایرانیانی باشد که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند.

در این مقاله بصورت کامل شرایط و نحوه مهاجرت تحصیلی و کاری به کشور کانادا توضیح داده شده است.

مهاجرت کاری

برای مهاجرت کاری در کانادا روش های مختلفی وجود دارد. همچنین نمی توانید مشمول یک دوره توقف (دوره ای که باید 12 ماه متوالی را در خارج از نیوزلند بگذرانید) قرار بگیرید.

اگرچه این نوع ویزا فقط به منظور پر کردن شکاف‌های مهارتی موقتی است، اما در صورت کسب امتیاز کافی برای واجد شرایط بودن برای اقامت تحت رده مهاجران ماهر، همچنان می‌توانید برای اقامت درخواست دهید.

سایر انواع ویزای کاری

برای آشنایی با انواع ویزاهای کار در کشور، می توانید لیست کامل تمامی ویزاهای کار در نیوزلند را بررسی کنید. اگر مطمئن نیستید که کدام نوع ویزای کاری برای شما مناسب است، وب سایت افق بال فرشتگان خدمات آنلاین دقیقی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد گزینه های خود را بر اساس سن خود ببینید. علاوه بر نشان دادن تمام گزینه های مربوط به شما، می توانید حداکثر سه نوع ویزا را در کنار هم مقایسه کنید.

ویزاهای خوداشتغالی

شما فقط در صورتی می توانید در نیوزیلند خوداشتغالی باشید که حق زندگی دائم در این کشور را داشته باشید یا یکی از ویزای خوداشتغالی نیوزلند به شما داده شده باشد.

انواع ویزاهایی که اجازه خوداشتغالی را می دهند

  • ویزای تعطیلات کاری
  • ویزای کار کارآفرینی
  • ویزای سرمایه گذاری
  • ویزای کار پس از تحصیل (برای فارغ التحصیلان جدید که به تازگی مدرک خود را در نیوزلند تکمیل کرده اند)

شرکای شهروندان نیوزلند نیز گزینه ای برای کار به صورت خوداشتغالی در این کشور دارند. به خاطر داشته باشید که اگر با ویزای دانشجویی یا ویزای ویزیتور در این کشور اقامت دارید، نمی توانید در نیوزلند خوداشتغال شوید.

رایج ترین انواع ویزا برای انجام تجارت در نیوزلند ویزای کارآفرینی یا ویزای اقامت سرمایه گذار است. ما شرایط، فرآیند درخواست و هزینه‌های این ویزاهای خوداشتغالی نیوزیلند را در زیر پوشش می‌دهیم.

ویزای کار کارآفرینی

ویزای کار Entrepreneur برای کسانی که مایل به خرید یا راه اندازی کسب و کار خود در کشور هستند. مجموعاً سه سال مجاز به اقامت و کار در نیوزلند هستید: یک سال در مرحله راه اندازی و سپس دو سال دیگر پس از اثبات اینکه کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید. برای درخواست این ویزا، باید تمام شرایط عمومی ویزا که قبلا ذکر شد و همچنین شرایط زیر را داشته باشید:

  • حداقل 120 امتیاز را در مقیاس امتیازات کارآفرین کسب کنید.
  • یک طرح تجاری دقیق ارائه دهید.
  • کسب و کار خود را ظرف 12 ماه راه اندازی کنید.
  • در ارزیابی دسته ویزای کاری کارآفرین شرکت کنید.

ویزای سرمایه گذاری در نیوزلند

دو نوع ویزا وجود دارد که به شما امکان سرمایه گذاری در این کشور را می دهد که به شما اقامت نیز می دهد:

ویزای اقامت سرمایه گذار 1: اگر در طول سه سال 10 میلیون دلار در کشور سرمایه گذاری کنید، شما و خانواده تان می توانید به طور نامحدود در نیوزلند زندگی کنید.

ویزای اقامت سرمایه گذار 2: اگر زیر 65 سال سن دارید و 3 میلیون  میلیون دلار در طول چهار سال سرمایه گذاری کرده اید، شما و خانواده تان می توانید به طور نامحدود در نیوزلند زندگی کنید. البته سهمیه 400 نفری برای این نوع ویزا در نظر گرفته شده است.

همچنین می‌توانید برای انواع دیگری از ویزاهایی که به شما امکان سرمایه‌گذاری در کشور را می‌دهند (به عنوان مثال، ویزای بازنشستگی موقت)، بنابراین فهرست کامل ویزاهایی را که به شما اجازه می‌دهد یک کسب‌وکار یا سرمایه‌گذاری راه‌اندازی کنید، بررسی کنید.

 

مجوزهای اقامت: موقت و دائم

به طور کلی، تمام ویزاها در نیوزلند موقت هستند و به طور خودکار برای مدت زمان اقامت به شما اجازه اقامت می دهند. اگر می خواهید اقامت دائم نیوزلند شوید، ابتدا باید برای اجازه اقامت موقت و تنها بعداً برای اقامت دائم نیوزلند اقدام کنید. مراقب باشید که فقط برخی از ویزاها به شما اجازه می دهد که همسر و خانواده نزدیک خود را با خود بیاورید. نیوزلند در قانون مهاجرت خود ویزای نامزدی ندارد.

با این حال، همه ویزاهای موقت نمی توانند منجر به اقامت شوند - انواع خاصی از ویزاها وجود دارد که می توانند تمدید شوند و در نهایت منجر به اقامت شوند. این نوع ویزاها در زیر توضیح داده شده اند، همچنین تمام شرایط لازم برای اجازه اقامت موقت، مراحل، مزایا و هزینه ها توضیح داده شده است. به طور معمول، برای تبدیل شدن به یک اقامت دائم باید 55 سال یا کمتر داشته باشید و به مدت دو سال با ویزای موقت در نیوزلند کار کرده باشید.

ویزاهای موقت که منجر به اقامت دائم و نحوه درخواست می شود

شما باید 55 سال یا جوانتر باشید، یک کارگر ماهر، و می توانید 160 امتیاز را در مقیاس امتیازی INZ برای ابراز علاقه مهاجران ماهر دریافت کنید.

کارمندان جابجایی ویزای اقامت تجاری

اگر کسب و کار کارفرمای شما به نیوزلند نقل مکان کند، می توانید برای این ویزا درخواست دهید.

ویزای کار استعدادیابی (کارفرمای معتبر).

 

شما باید مهارت ها و استعدادهای مورد نیاز در نیوزلند را داشته باشید.

شما باید زیر 55 سال داشته باشید و یک پیشنهاد شغلی برای یک موقعیت تمام وقت به مدت دو سال داشته باشید که 55000 NZD (35000 دلار) در سال پرداخت می کند. کارفرمای شما باید توسط اداره مهاجرت نیوزلند (INZ) معتبر باشد.

ویزای کار کارآفرینی

مهاجرت کاری

شما یک کارآفرین یا مبتکر هستید و می خواهید یک کسب و کار در نیوزلند بخرید یا راه اندازی کنید.

شما حداقل 100000 NZD (65000 دلار آمریکا) در کسب و کار خود سرمایه گذاری کرده اید، می توانید 120 امتیاز را در مقیاس امتیاز INZ برای کارآفرینان دریافت کنید، الزامات طرح کسب و کار را برآورده کرده اید و می توانید انگلیسی بخوانید، بنویسید و صحبت کنید.

ویزای کاری لیست کمبود مهارت بلند مدت

 

این ویزا برای کسانی است که مهارت ها و استعدادهای مورد نیاز در نیوزلند را دارند.

شما باید 55 سال یا کمتر داشته باشید و شغل شما در لیست کمبود مهارت باشد.

این ویزا با گزینه ویزای خانوادگی ارائه نمی شود.

روند درخواست برای هر نوع ویزای موقت ممکن است متفاوت باشد، اما، به طور کلی، باید ابراز علاقه خود را که شامل امتیاز بر اساس y باشد، ارائه دهید.

سن، تجربه کاری، صلاحیت، و پیشنهاد شغلی ما (در صورت وجود). اگر انتخاب شدید، می توانید یک برنامه کامل ایجاد کنید. برنامه ها فقط یک بار در ماه انتخاب می شوند.

 

مزایای اقامت دائم نیوزلند

به عنوان یک مقیم دائم، شما می توانید در نیوزلند زندگی، کار و تحصیل کنید و بدون محدودیت به نیوزلند سفر کنید و از آن خارج شوید. شما همچنین می توانید شریک زندگی و فرزندان تحت تکفل خود را در درخواست ویزای خود بگنجانید، اگر آنها در درخواست اقامت اصلی شما گنجانده شده باشند.

 

نحوه اخذ اقامت دائم نیوزلند

شرایط اخذ اقامت دائم چیست؟ برای اخذ اقامت دائم باید به مدت دو سال تحت ویزای اقامت در نیوزلند زندگی کنید. شما همچنین باید شرایط زیر را داشته باشید:

 

هویت خود را با یک شناسنامه و دو قطعه عکس قابل قبول ثابت کنید.

به شخصیت خوب توجه شود

شواهدی را نشان دهید که شرایط ویزای اقامت فعلی خود را برآورده کرده اید.

تعهد خود را به نیوزلند نشان دهید

 

شما می توانید تعهد خود را به نیوزلند به یکی از پنج روش مختلف نشان دهید:

 

شما زمان کافی را در نیوزلند گذرانده اید که سوابق سفر شما بررسی می شود.

شما دارای وضعیت اقامت مالیاتی نیوزلند هستید که برای آن به یک اظهارنامه از درآمد داخلی و یک تأییدیه کامل از وضعیت اقامت مالیاتی نیاز دارید.

شما در نیوزلند سرمایه گذاری کرده اید که برای آن به شواهدی مانند اسناد بانکی یا اسناد ملکی نیاز دارید.

شما در نیوزلند کسب و کاری دارید که موفق بوده و به نفع کشور است.

شما پایگاهی در کشور ایجاد کرده اید (مثلاً با داشتن خانه، ایجاد اشتغال، خوداشتغالی و غیره).

فرآیند درخواست اقامت دائم و هزینه ها

فرآیند درخواست و هزینه های ویزای اقامت دائم ممکن است بسته به کشوری که از آن هستید و اینکه آیا در کشور محل اقامت خود درخواست می دهید یا در نیوزلند متفاوت است.

 

به طور کلی، شما باید فرم درخواست ویزای اقامت دائم را پر کنید و آن را به همراه مدارک مورد نیاز به مرکز دریافت صحیح ارسال کنید. می توانید با وارد کردن ملیت و کشور محل اقامت خود در وب سایت رسمی مهاجرت، این مورد را پیدا کنید.

 

هزینه ویزای اقامت دائم 210 NZD (140 USD)، به اضافه هزینه و مشاوره مهاجرت که بسته به منطقه متفاوت است. همچنین ممکن است مجبور شوید هزینه‌های مرکز دریافت و هزینه‌های پیک را برای بازگرداندن گذرنامه خود بپردازید، اگر خودتان نتوانید آن را دریافت کنید.

در صورت وجود هرگونه سوالی در رابطه با مهاجرت به آدرس https://fereshteganiran.com سایت متعلق به افق بال فرشتگان مراجعه نمائید

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مهاجرت تحصیلی و کاری به کانادا با هزینه و تمام شرایط» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مهاجرت تحصیلی و کاری به کانادا با هزینه و تمام شرایط فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.