زمان مطالعه: 5 دقیقه
مقایسه قیمت ایمپلنت در ایران و آمریکا

مقایسه قیمت ایمپلنت در ایران و آمریکا

ایمپلنت دندان درمانی برای بی دندانی است که به علت مزایای بسیار زیاد دارای محبوبیت بالایی در جهان می باشد.

 ایمپلنت دندان درمانی برای بی دندانی است که به علت مزایای بسیار زیاد دارای محبوبیت بالایی در جهان می باشد. یکی از موارد مهمی که در ایمپلنت دندان تاثیر گذار است قیمت این درمان می باشد. به همین دلیل ما در این مقاله به مقایسه قیمت ایمپلنت در ایران و آمریکا می پردازیم.

مقایسه قیمت ایمپلنت در ایران و آمریکا

قیمت ایمپلنت دندان به عوامل متفاوتی بستگی دارد به همین دلیل  نیز می توان گفت قیمت آن در کشور های مختلف تا حدی با یکدیگر فرق می کند. ما قصد داریم قیمت ایمپلنت دندان را در آمریکا که یکی از کشور های پیشرفته است با ایران مقایسه کنیم. 

در مرکز ایمپلنت ، تمامی برند های ایمپلنت به تفکیک کشور سازنده ، برند و مقدار ضمانت آن ها دسته بندی شده و تمامی آن ها توسط متخصصین مجرب و تکنولوژی های روز و مدرن برای شما انجام می شود . همچنین مرکز ایمپلنت برای رضایت بیشتر شما عزیزان در کلینیک هایی در نقاط مختلف تهران آماده به خدمت رسانی می باشد تا دسترسی راحت تری داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت دندان می توانید از لینک زیر استفاده فرمایید. 

هزینه ایمپلنت دندان

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت دندان در آمریکا می توانید از لینک زیر استفاده فرمایید. 

dental implant cost

مقایسه قیمت معاینه و شروع درمان

همه ما می دانیم که اولین مرحله از هر درمان انتخاب پزشک و مراجعه به آن برای معاینه دقیق می باشد. شما قبل از انجام این درمان باید به صورت دقیق مورد معاینه قرار بگیرید و برای این کار پزشک برای شما عکس های مختلفی تجویز می کند.

هزینه مشاوره در کشور آمریکا بین  50 الی 300 دلار می باشد که این مورد در ایران رایگان است. از طرفی باید گفت هزینه عکس opg در آمریکا 100  الی 250 دلار می باشد که در ایران این هزینه بین 100.000 الی 200.000 تومان است.  

در برخی از موارد نیز پزشک معالج برای معاینه نیاز به عکس Cbct دارد که این عکس در آمریکا 150 الی 750 دلار قیمت دارد. این مورد در ایران به صورت حدودی 600.000 الی 800.000 هزار تومان برای هر نیم فک است. همانطور که در بالا مشاهد کردید می توان نتیجه گرفت قیمت معاینه و موارد مورد نیاز آن قبل از شروع درمان در ایران بسیار ارزان تر از آمریکا است.

مقایسه قیمت درمان جانبی در ایمپلنت دندان

باید گفت در برخی از موارد قبل از ایمپلنت دندان شما نیازمند انجام برخی از درمان های جانبی هستید تا به وسیله آنها بتوانید از ایمپلنت دندان استفاده کنید. این درمان ها دارای قیمت های مخصوص به خود هستند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

مقایسه درمان های جانبی ایران

شما برای انجام این درمان نیاز به تراکم خاصی از استخوان دارید که اگر دارای آن نیستید پزشک معالج با پیوند استخوان این تراکم را در استخوان های شما ایجاد می کند. باید گفت پیوند استخوان انواع متفاوتی دارد که در آمریکا می توان این درمان را با قیمت 200 الی 3200 دلار انجام داد قیمت این درمان در ایران 600.000 الی 20.000.000 تومان می باشد.

یکی دیگر از درمان های جانبی که در برخی از موارد باید آن را انجام دهید کشیدن دندان است. کشیدن دندان در آمریکا  قیمت بین 150 الی 750 دلار قیمت دارد که این هزینه در ایران 400.000 الی 600.000 تومان می باشد. همانطور که در بالا مشاهده کردید قیمت درمان های جانبی در آمریکا بسیار بیشتر از ایران است.

مقایسه قیمت انواع ایمپلنت

افراد بسیار زیادی در دنیا دارای بی دندانی می باشند که شرایط درمانی آنها متفاوت است. به همین دلیل ایمپلنت دندان همیشه در حال تکامل بوده و انواع متفاوتی از آن ارائه شده تا با استفاده از این انواع، بیماران بیشتری مورد درمان قرار بگیرند. باید گفت انواع ایمپلنت دندان دارای قیمت های متفاوتی هستند که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

مقایسه قیمت ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری نوعی ایمپلنت می باشد که در آن طول درمان کاهش یافته است. ایمپلنت فوری در آمریکا قیمتی بین 5000 الی 8000 دلار دارد اما شما می توانید در ایران ایمپلنت فوری را با قیمت 9.500.000 الی 16.500.000 تهیه نمائید. ایمپلنت های فوری در ایران بسیار ارزان تر از آمریکا می باشد.

ایمپلنت کامل

برخی از افراد دارای بی دندانی ها گسترده می باشند که آنها می توانند از ایمپلنت کامل استفاده نمایند. قیمت ایمپلنت کامل در آمریکا 800 الی 30.000 دلار قیمت دارد از طرفی این نوع از ایمپلنت در ایران قیمتی بین 86.000.000 الی 276.000.000 تومان قیمت دارند.

مقایسه قیمت روکش ایمپلنت

در انتهای درمان ایمپلنت، روکشی بر روی پایه ایمپلنت ها قرار می گیرد که از نظر ظاهری همانند دندان های شما می باشد. باید گفت روکش ایمپلنت های متفاوتی وجود دارد که قیمت آنها در آمریکا 900 الی 1500 دلار می باشد و در ایران 2.500.000 الی 3.500.000 قیمت دارند.

نتیجه مقایسه قیمت ایمپلنت در ایران و آمریکا

در قسمت های بالایی به صورت کامل قیمت ایمپلنت دندان را در آمریکا و ایران مقایسه کردیم. می توان گفت قیمت ایمپلنت دندان در ایران بسیار کمتر و به صرفه تر از آمریکا می باشد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که میزان درآمد در آمریکا بالاتر است.

به صرفه ترین راه برای ایمپلنت در آمریکا

اگر شما در آمریکا زندگی می کنید و توانایی برگشت به ایران را برای مدتی دارید. بهتر است برای انجام ایمپلنت به ایران بازگردید زیرا در ایران شما برای این درمان قیمت کمتری را پرداخت می کنید و از نظر هزینه این سفر به نفع شما خواهد بود.

مقایسه ارزش درمان ایمپلنت در آمریکا و ایران

همانطور که در بالا دیدید قیمت ایمپلنت دندان به صورت کلی در ایران کمتر می باشد اما نکته یکی از نکته های مهم میزان ارزش انجام ایمپلنت در این کشور ها می باشد که به موارد متفاوتی بستگی دارد. در این قسمت قصد داریم بررسی کنیم که انجام ایمپلنت دندان در کدام کشور ارزشمندتر می باشد.

مقایسه ارزش درمان ایمپلنت در آمریکا و ایران

میزان تخصص پزشک

یکی از مواردی که بر ارزش ایمپلنت تاثیر می گذارد میزان تخصص پزشک است. باید گفت در ایران و آمریکا پزشکان با میزان تخصص های متفاوت وجود دارند به همین علت نمی توان گفت که تخصص پزشکان آمریکا یا ایران از یک دیگر بالاتر می باشد. در حقیقت نتیجه این بخش برابر می باشد.

تجهیزات مورد استفاده

در درمان ایمپلنت دندان از تجهیزات متفاوتی استفاده می شود که میزان دقت و تکنولوژی های به کار رفته در آنها بسیار مهم است. باید گفت تجهیزات مورد استفاده در کلینیک های دندان پزشکی در آمریکا جدیدتر و به روزتر از ایران می باشد اما شما می توانید با جستوجو کلینیک های دندان پزشکی را در ایران یافت نمائید که از تجهیزات بسیار پیشرفته استفاده می کنند.

کیفیت برند های ایمپلنت

یکی از مواردی که بر درصد موفقیت ایمپلنت به صورت مستقیمی تاثیر می گذارد کیفیت برند انتخابی شما می باشد. باید گفت برند های با کیفیت دنیا در ایران دارای نمایندگی هستند اما تعداد برند های موجود در بازار آمریکا بیشتر است.

بالاخره ارزش انجام ایمپلنت در ایران بیشتره یا آمریکا

اگر بخواهیم به صورت کلی نتیجه گیری نمائیم برند های با کیفیت بسیار بالا در ایران وجود دارند از طرفی نیز برخی از کلینیک های دندان پزشکی دارای تجهیزات بسیار پیشرفته ای می باشند اما قیمت ایمپلنت دندان در ایران بسیار کمتر از آمریکا می باشد.

پس می توان نتیجه گرفت با یک انتخاب مناسب ارزش انجام این درمان در ایران بسیار بیشتر از آمریکا است. زیرا شما می توانید در کنار برند با کیفیت از پزشک با تجربه و کلینیک به روز بهرمند شوید اما قیمت بسیار کمتری را به نسبت آمریکا بپردازید.

نظر خود را درباره «مقایسه قیمت ایمپلنت در ایران و آمریکا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مقایسه قیمت ایمپلنت در ایران و آمریکا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.