زمان مطالعه: 4 دقیقه
با مزایای کاور شوفاژ آشنا شوید

با مزایای کاور شوفاژ آشنا شوید

 کاور رادیاتور یک وسیله‌ی کاربردی است که علاوه‌بر کاربردی بودن بسیار دکوراتیو نیز هست و به همین دلیل بسیار مورد پسند است.

رادیاتورها‌ برخلاف مزایایی که دارند متأسفانه جلوه‌ی نامطلوبی به نمای داخلی منازل می‌دهند. برای رفع این مشکل ایده‌های متنوعی توسط دیزاینرها ارائه شده است که یک نمونه‌ی آن کاور رادیاتور است. کاور رادیاتور یک وسیله‌ی کاربردی است که علاوه‌بر کاربردی بودن بسیار دکوراتیو نیز هست و به همین دلیل بسیار مورد پسند است. این وسیله که به یک کنسول چوبی زیبا می‌ماند رادیاتور‌ها را می‌پوشاند و جلوه‌ای زیبا و منحصربه‌فرد به محیط می‌بخشد. در این نوشته از کاور رادیاتور و مزایای آن بیشتر خواهیم گفت. همراه ما باشید. در فصل سرما، شوفاژ تنها وسیله‌ای است که گرمای خانه را تأمین می‌نماید. با این حال رادیاتور‌ها گاهی بیش از حد در معرض دید قرار می‌گیرند و جلوه‌ای ناخشنود به محیط می‌بخشند. در چنین شرایطی باید چه کرد؟

آیا راهی وجود دارد که با کمک آن بتوان رادیاتور پوشاند؟

بله، کاور رادیاتور وسیله‌ای است که با کمک آن می‌توان فضایی که رادیاتورها اشغال می‌کنند را کاور کرد و اینگونه فضا را تا حد زیادی کاربردی‌تر ساخت.

 

کاور شوفاژ یا کاور رادیاتور چیست؟

کاور شوفاژ یا کاور رادیاتور

ایده‌های متعدد و مختلفی برای پوشاندن رادیاتورها وجود دارد. کاور شوفاژ یا کاور رادیاتور یک نوع پوشش است که تمایز زیادی را ایجاد می‌نماید. این وسیله علاوه بر اینکه سطح رادیاتور را می‌پوشاند، جلوه‌ای فوق‌العاده به محیط می‌بخشد و حتی می‌تواندکاربری‌های مختلف و چندگانه‌ای نیز داشته باشد.

آیا روی تمامی رادیاتورها را می‌شود کاور کرد؟

بله، کاور کردن سطح، حتی بر روی رادیاتورهای قدیمی نیز می‌تواند مفید و مؤثر واقع گردد. مخصوصاً اگر شوفاژ خیلی قدیمی و حتی خیلی زشت شده باشد. شما می‌توانید آن را کاور کرده و جلوه‌ای متفاوت و نو به آن ببخشید. در واقع شما با این کار رادیاتور را بطور کامل مسدود خواهید کرد و روزنه‌های مربوط به آن را به‌طور کامل خواهید بست.

کاور رادیاتور چقدر هزینه دارد؟

انجام این کار به‌طور کلی ارزان نیست. اما مزایای زیاد و متعددی دارد. در واقع این مزایا هستند که ارزش هزینه کردن دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع‌به هزینه‌های مربوط به کاور رادیاتور می‌توانید به وب‌سایت wikideco سر بزنید.

مزایای کاور رادیاتور چیست؟

مزیت کاور رادیاتور

  • با استفاده از کاور، برخورد افراد به پره‌های شوفاژ کمتر دردسر ساز می‌شود

در حالت عادی پره‌های شوفاژ در معرض دید هستند و به همین دلیل برخورد افراد و یا اشیاء به آن‌ها به هر طریقی ممکن است. مشکل زمانی خودش را نشان می‌دهد که درجه شوفاژ بالا باشد، پره‌ها داغ شوند و این برخورد منجر به سوختگی گردد. اما تمامی این مشکلات قابل حل هستند. کافی است تا از کاور رادیاتور استفاده شود. این کاور به‌عنوان یک حائل عمل کرده و احتمال وقوع چنین حوادثی را تا حد زیادی کم می‌کند.

  • با استفاده از کاور یک عایق صوتی قوی برای حذف صدای رادیاتورها ایجاد می‌گردد

صدای رادیاتور گاهی بلند و حتی منزجر کننده است. برای حذف این صدا راه‌ها و روش‌های مختلف و بعضا متفاوتی وجود دارد. به‌عنوان مثال استفاده از کاور رادیاتور این صدای مزاحم را کم و حتی در خوشبینانه‌ترین حالت آن را کم می‌کند.

  • با استفاده از کاور می‌شود محیط را تا حد زیادی زیبا کرد

ایجاد جلوه بصری زیبا از جمله مزایای استفاده از کاور رادیاتور است. این وسیله در طرح‌ها و حتی مدل‌های مختلفی موجود است و با کمک ظاهرِ شکیل آن می‌شود محیط را زیباتر کرد. گفتنی است که شخصی‌سازی فضا و طراحی سبک و استایل فردی از دیگر ایده‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را بر روی کاور شوفاژ نیز اعمال نمود. چرا که شرکت‌های طراحی و ساخت کاور، معمولاً کارهایشان را بر اساس سفارش مشتری می‌سازند.

 

برای دیدن نمونه کارها و همچنین ثبت سفارش کاور شوفاژ می‌توانید به وب‌سایت wikideco مراجعه نمایید.

  • با استفاده از کاور می‌توان هزینه‌ها را منطقی‌تر پیش برد

گاهی شوفاژ خانه‌ی ما آنقدر کهنه و قدیمی است که دیگر باید آن را عوض کنیم. اما یک راه بهتر نیز وجود دارد. کارگزاری کاور شوفاژ علاوه‌بر اینکه زشتی و کهنگی شوفاژ قدیمی را می‌پوشاند. کاربردی دکوراتیو داشته و می‌تواند فضا را نیز تا حد زیادی تعدیل نماید و آن را زیباتر و دلنشین‌تر سازد و همه‌ی اینها در حالی است که کارگذاری کاور، هزینه‌ای به مراتب کمتر از خرید و نصب شوفاژ جدید دارد. همچنین شوفاژ نو فضا را زیبا نمی‌سازد اما کاور تا حد زیادی فضا را دکور می‌کند و به آن جذابیت می‌دهد.

  • با استفاده از کاور می‌توان از فضای هرز محیط استفاده‌های مختلف و مفیدی برد

چند منظوره بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های اشیای کاربردی و دکوراتیو است. از اینرو کاربران می‌توانند بنابر سلیقه کاور رادیاتور مورد نظرشان را به‌صورت چند منظوره سفارش داده و اینچنین از کلیه فضای محیط استفاده نمایند. به‌عنوان مثال می‌توان به کاورهایی اشاره کرد که چند قفسه در بالای خود دارند و یا بر روی آن‌ها آینه نصب است و یا به صورت یک میز می‌شود بر روی آن‌ها اشیا تزئینی را قرار داد. در نهایت انواع طرح‌ها و مدل‌ها برای این آیتم قابل تصور و قابل ساخت است که با استفاده از آن‌ها می‌شود فضای هرز محیط را مفیدتر کرد.

 

کاور رادیاتور در کجا قابل نصب است؟

این آیتم هم جنبه دکوراتیو دارد و هم به لحاظ کارایی مفید است. گفتنی است که این وسیله را در مکان‌های مختلفی از جمله منازل مسکونی، شرکت‌ها، ساختمان‌های اداری و تجاری و... می‌توان نصب کرد. در واقع تنوع زیاد از نظر شکل و طرح، یک ویژگی غالب است که باعث می‌شود شما بتوانید از این کاور در هر کجا استفاده نمایید. لذا به همین دلیل کارایی این آیتم محدود به یک مکان نیست از آن در محیط‌های مختلفی می‌شود بهره برد. خلاصه اینکه کاور رادیاتور یک وسیله‌ی کاربردی است که علاوه‌بر کاربردی بودن بسیار دکوراتیو نیز هست. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این آیتم و برای ثبت سفارش می‌توانید به وب سایت wikideco سر بزنید.

نظر خود را درباره «با مزایای کاور شوفاژ آشنا شوید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره با مزایای کاور شوفاژ آشنا شوید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.